خدمات سایت


متن کامل خبر

تناقض در حرف‌هاي دايي و كاشاني درباره شيث

آرشیو
اشاره مستقيم دايي به مسائل حاشيه‌اي شيث رضايي هم نشان مي‌دهد که اگر کاشاني بخواهد کاپيتان پرسپوليس را که مورد علاقه وي هم هست به تيم بازگرداند کار سختي در پيش دارد
1389/07/29 01:44:01 ق.ظ

حبيب کاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس بعد از بازي در پاسخ به خبرنگاران درباره اخراج شيث رضايي با محافظه‌کاري صحبت کرد و گفت با توجه به ابهاماتي که در موضوع اخراج شيث رضايي وجود داشته در جلسه روز دوشنبه کميته انضباطي درباره وي تصميم گرفته خواهد شد.

اما علي دايي در پاسخ به خبرنگاران بدون تعارف و خيلي صريح اعلام کرد که شيث ديگر جايي در پرسپوليس نخواهد داشت. او گفت تکليف شيث همين است که مي‌بينيد او ديگر در تيم ما جايي ندارد. در اين شرايط بايد ديد که آيا چانه‌زني حبيب کاشاني علي دايي را نرم خواهد کرد يا سرمربي پرسپوليس همانطور که قبلا هم از وي ديده‌ايم مقابل توصيه‌ها کوتاه نخواهد آمد.

دايي امروز گفت که قصد داشته شيث را بعد از بازي ملوان اخراج کند اما در بازي استقلال به او يک فرصت ديگر داده که وي هم موفق به تغيير نظر دايي نشده و دوباره در حد ضعيفي نمايش داده است. دايي که با اخراج شيث انتقاداتي را هم به جان خريده است در دوران مربيگري و بازيگري خود اثبات کرده که در اين شرايط از موضع خود کوتاه نمي‌آيد.

اشاره مستقيم او به مسائل حاشيه‌اي شيث رضايي هم نشان مي‌دهد که اگر کاشاني بخواهد کاپيتان پرسپوليس را که مورد علاقه وي هم هست به تيم بازگرداند کار سختي در پيش دارد. به هر حال موضع‌گيري دايي و انتشار گستره آن بيش از گذشته به اين چالش دامن خواهد زد. کاشاني که قبلا هم در مواردي با دايي سرشاخ شده قبل از هر کسي بايد خود را قانع مذاکره با دايي بکند چرا که به هر حال موضع دايي کاملا روشن است.

در بازي امروز پرسپوليس مقابل نفت محمودآباد عليرضا حقيقي کاپيتان پرسپوليس بود. دروازه‌باني که در سن اميد قرار دارد؛ اتفاقي که البته در اين سال‌ها براي پرسپوليس تبديل به يک عادت شده. هرگاه که کريم باقري غايب است بازوبند به دست کساني بسته مي‌شود که شباهت کمتري به کاپيتان‌هاي گذشته پرسپوليس ندارند.

اين روزها همه منتظر اظهارنظر شيث رضايي هم هستند. بازيکني که اين روزها به شدت تلاش مي‌کند تا حرفي به زبان نياورد. او حالا با علي دايي همان موقعيتي قرار گرفته که با افشين قطبي قرار گرفته بود، گرچه دايي و قطبي از نظر فکري بيشترين فاصله را با يکديگر دارند.

منبع : فوتبال3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3049

تصویری از فرهاد مجیدی در روز تلخ وداع با پدر image تصویری از فرهاد مجیدی در روز تلخ وداع با پدر 1397/04/30

بازیکن سابق استقلال در سوگ پدر نشسته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3593

رکوردی که با دیدار ایران- مراکش شکسته شد  image رکوردی که با دیدار ایران- مراکش شکسته شد 1397/03/27

ورزش سه نوشت:جدال با مراکش نه تنها یک برد شیرین و سه امتیاز ارزشمند برای ایران به ارمغان داشت بلکه بسیاری از رکوردهای ملی را نیز تغییر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3709

بیانیه "نایکی" در مورد کفش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران image بیانیه "نایکی" در مورد کفش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران 1397/03/22

شرکت کفش نایکی در بیانیه‌ای اعلام کرد به این دلیل که یک کمپانی آمریکایی است و آمریکا تحریم‌هایی را علیه ایران اعمال کرده است نمی‌تواند کفش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را در حال‌ حاضر تامین کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3515

مدافع مورد علاقه برانکو به لیست پرسپولیس اضافه شد  image مدافع مورد علاقه برانکو به لیست پرسپولیس اضافه شد 1397/01/21

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به لیست این تیم برای بازی با پارس جنوبی جم اضافه شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2321

برنامه کامل بازی های جام جهانی روسیه، تاریخ مسابقات تیم ملی ایران image برنامه کامل بازی های جام جهانی روسیه، تاریخ مسابقات تیم ملی ایران 1396/09/19

با مشخص شدن گروه های هشتگانه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تکلیف تیم ها برای برنامه ریزی برای رویارویی با حریفان خود مشخص شده است؛ در ادامه برنامه کامل بازیهای جام جهانی ۲۰۱۸ را برای شما آماده کرده ایم.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8932

طرح تشویقی پاییزی 19 میهن مارکت image طرح تشویقی پاییزی 19 میهن مارکت 1396/06/28

آغاز طرح پاییزی 19 ویژه فروشندگان جدید و بازدید کنندگان سایت از اول مهر ماه تا پایان آبان ماه

امتیاز:
تعداد بازدید: 11420

قابل توجه هواداران استقلال و پرسپولیس؛ دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نمی‌شود  image قابل توجه هواداران استقلال و پرسپولیس؛ دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نمی‌شود 1396/02/31

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: همه قبول کردند که دیگر بلیت رایگان برای هیچ مسابقه‌ای لحاظ نشود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3068

برانکو از هواداران تیمش عذرخواهی کرد/ تیمم هیچ ایرادی نداشت image برانکو از هواداران تیمش عذرخواهی کرد/ تیمم هیچ ایرادی نداشت 1395/11/24

سرمربی پرسپولیس از هواداران تیمش بابت باخت در دربی عذرخواهی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3138