خدمات سایت


متن کامل خبر

اعتراف‌های تكان دهنده 4 شيطان‌ جنايتكار

آرشیو
سياوش» - سردسته شبكه – گفت: پس از تشكيل باند سرقت، زنان و دختران جوان را ربوده و پس از آزار و اذيت بشدت شكنجه‌شان می‌كرديم تا ماجرای سرقت و آدم‌ربايی را فاش نكنند. اما وقتي «محبوبه» در برابر ما مقاومت كرد، «كريم» او را با كارد مجروح كرد...
1389/11/24 03:02:03 ق.ظ

ایران: قضات دادگاه كیفری استان تهران صبح دیروز چهار شیطان صفت را به اتهام ربودن و آزار و اذیت زنان و دختران و قتل هولناك زن جوانی محاكمه كردند.

رسیدگی به این پرونده سیاه از 29 مهر 88 با انتقال پیكر نیمه‌جان زن جوانی به بیمارستانی در شهرستان پاكدشت آغاز شد.

راننده خودروی سواری كه این زن را با كمك مأموران كلانتری 14 «حصار امیر» به بیمارستان رسانده بود به مأموران گفت: «دقایقی قبل پیكر زن جوانی را كنار جاده دیدم. وقتی برای كمك به طرفش رفتم بریده بریده از «سیاوش» و «كریم» - سرنشینان پراید فراری – حرف می‌زد. بنابراین مأموران پلیس پاكدشت به تحقیق از قربانی پرداختند.

زن 28 ساله نیز قبل از مرگش روی تخت بیمارستان جزئیات جنایت چهار پسر شرور را فاش كرد. چند روز بعد زن جوان بر اثر شدت خونریزی و جراحت جان باخت.تحقیقات در این‌باره ادامه داشت كه دختر جوانی با مراجعه به مأموران جزئیات جنایت سیاه 4 پسر شرور را فاش كرد. همزمان با چهره‌نگاری رایانه‌ای متهمان از سوی شاكی، تصویر آنان در اختیار پلیس قرار گرفت و سرانجام سردسته شبكه دستگیر و از خودرویش چند عدد كیف زنانه، مقداری طلا و لكه‌های خون كشف شد. سیاوش – مرد شرور – پس از روبه‌رو شدن با شاكی به سرقت، آدم‌ربایی، آزار و اذیت 5 زن و دختر به همراه همدستانش «محمود»، «علی» و «كریم» اعتراف كرد. اعضای شبكه نیز پس از دستگیری انگیزه خود را سرقت طلا و آزار و اذیت طعمه‌هایشان عنوان كردند.

محاکمه غیر علنی متهمان

در جلسه محاكمه غیرعلنی كه دیروز در شعبه 71 دادگاه كیفری استان تهران به ریاست قاضی «نورالله عزیز محمدی» برگزار شد، ابتدا نماینده دادستان با بیان كیفرخواست گفت: «سیاوش» - 27 ساله – متهم به 5 فقره تجاوز به عنف و معاونت در قتل عمدی زنی به نام «محبوبه» است، «محمود» - 25 ساله – متهم به 4 فقره تجاوز،‌ «علی» - 26 ساله – متهم به 3 فقره تجاوز و «كریم» - 31 ساله – متهم به یك فقره تجاوز و مباشرت در قتل عمدی «محبوبه» است.

بنابراین تقاضای اشد مجازات قانونی آنها را دارم. در ادامه جلسه محاكمه نیز همسر «محبوبه» به عنوان قیم فرزندش خواستار قصاص و مجازات عاملان قتل همسرش شد و گفت: همسرم در آخرین لحظه‌های زندگیش ماجرای تلخی را فاش كرد و از مزاحمت‌های تلفنی پسر ناشناسی پرده برداشت. او برای حفظ زندگی‌مان بدون اطلاع من، روز حادثه برای گفت‌وگو با مرد ناشناس با وی در یكی از محله‌های پاكدشت قرار ملاقات گذاشته بود. اما راننده تبهكار پراید و سه همدستش او را ربوده و زمانی كه در برابر خواسته شیطانی آنها مقاومت كرده بود او را با چاقو زدند.

سپس «سیاوش» - سردسته شبكه – گفت: پس از تشكیل باند سرقت، زنان و دختران جوان را ربوده و پس از آزار و اذیت بشدت شكنجه‌شان می‌كردیم تا ماجرای سرقت و آدم‌ربایی را فاش نكنند. اما وقتی «محبوبه» در برابر ما مقاومت كرد، «كریم» او را با كارد مجروح كرد. كریم هم اتهامش را پذیرفت. در ادامه چهار زن و دختر جوان دیگر در مواجهه حضوری با متهمان به بیان جزئیات جنایت‌های سیاه تبهكاران پرداختند. بدین‌ترتیب پس از دریافت آخرین دفاعیات متهمان و وكلای مدافعشان، قاضی «عزیز محمدی» و 4 قاضی مستشار برای صدور حكم وارد شور شدند.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر به زمین رسید؛ پیدایش شفق قطبی در کشورهای مختلف image قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر به زمین رسید؛ پیدایش شفق قطبی در کشورهای مختلف 1403/02/23

به گفته ادارهٔ ملی اقیانوسی و جوی ایالات متحده آمریکا (NOAA)، این قدرتمندترین طوفان خورشیدی 20 سال گذشته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 33

test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7586

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6521

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7319

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8362

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8225

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8885

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8731

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8891