خدمات سایت


متن کامل خبر

مورينيو 9 سال بدون باخت خانگي

آرشیو
آخرين شکست آقاي خاص در بازي‌هاي خانگي به 9 سال قبل برمي‌گردد.
1389/11/30 12:56:32 ب.ظ

مورينيو آخرين بار 9 سال قبل در ديدار خانگي شاهد شکست شاگردانش بوده و از آن پس تاکنون در هيچ مسابقه‌اي برابر حريفانش تسليم نشده است.

سرمربي کنوني رئال مادريد 23 فوريه 2002 آخرين شکست خانگي‌اش را برابر "بيرامار" درليگ برتر پرتغال تجربه کرد.

اين مربي پرتغالي در آن زمان هدايت پورتو را برعهده داشت. از باخت 3 بر 2 پورتو به بيرامار 9 سال مي‌گذرد و مورينيو از آن پس تاکنون با هيچ يک از تيم‌هاي چلسي، اينتر و رئال مادريد در ورزشگاه‌هاي خانگي نباخته است. به نظر نمي‌رسد لوانته در ليگا بتواند قوهاي سپيد را برده و رکورد دست نيافتني آقاي خاص را خراب کند.

بهترين مربي فصل پيش اروپا در حال حاضر روي نيمکت هدايت رئال مادريد مي‌نشيند و حتي در صورت دست نيافتن به عنوان قهرماني با اين تيم نيز از سانتياگو برنابئو رفتني نخواهد بود. او در اين باره به مارکا، روزنامه شناخته شده اسپانيايي گفت: به پايان رساندن اين فصل بدون عنوان قهرماني بسيار دردناک خواهد بود. به ويژه براي هواداران. با اين حال همه با شرايط آشنا شده و با آن کنار مي‌آيند.

مورينيو ادامه داد: پيشرفت عادي تيم اين احتمال را نيز با خود به همراه دارد که در شروع کار از موفقيت‌هاي بزرگ خبري در کار نباشد. اين فرآيندي طولاني است که در نهايت به جام‌هاي قهرماني بسيار منجر مي‌شود. من و بازيکنان يکديگر را به خوبي درک مي‌کنيم. آنها در حال حاضر ارائه گر فوتبالي هستند که از آنها انتظار دارم.

رئال مادريد پس از بازي برابر لوانته در ليگا بايد به ديدار المپيک ليون برود. اين مسابقه از دوررفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا انجام مي‌شود.

منبع : فوتبال3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1187

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 789

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2561

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3174

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3046

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4074

تصویری از فرهاد مجیدی در روز تلخ وداع با پدر image تصویری از فرهاد مجیدی در روز تلخ وداع با پدر 1397/04/30

بازیکن سابق استقلال در سوگ پدر نشسته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3593

رکوردی که با دیدار ایران- مراکش شکسته شد  image رکوردی که با دیدار ایران- مراکش شکسته شد 1397/03/27

ورزش سه نوشت:جدال با مراکش نه تنها یک برد شیرین و سه امتیاز ارزشمند برای ایران به ارمغان داشت بلکه بسیاری از رکوردهای ملی را نیز تغییر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3709