خدمات سایت


متن کامل خبر

کلاً مسؤولان با حالی داریم !

آرشیو
احتمال بعدی این است که امسال در سفرهای نوروزی ، مردم به جای این که ماشین سواری کنند ، ماشین های خود را به همراه اهل و عیال هل می داده اند و لذا مصرف بنزین 8 درصد کاهش داشته است.
1390/01/15 07:23:38 ق.ظ

کلاً مسؤولان با حالی داریم ! باور نمی کنید به آمارهایی که می دهند توجه کنید ؛ نمونه اش هم آمار سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و آمار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است که عین قابلمه و در قابلمه با همدیگر جور هستند و مو لای درزش نمی رود.

التفات بفرمایید:

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری: آمار سفرهای نوروزی در عید امسال 20 درصد افزایش یافت.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی: میزان مصرف بنزین در ایام عید 8 درصد کاهش یافت.

- این که سازمان میراث و گردشگری می گوید نوروز امسال 60 - 150 میلیون نفر سفر داشتیم البته کاملاً علمی و دقیق است و بنده خداها در این ایام عید که ماها داشتیم هی سفر می کردیم ، هی سفر می کردیم ، داشتند ما را می شمردند و اتفاقاً خیلی از ما شهروندان درجه دوم و سوم و چندم هم برای اولین بار ، حساب شدیم و کلی هم احساس شخصیت کردیم که شمرده می شویم.

- خدا رفتگان تان را بیامرزد ، به مرحوم ملا نصرالدین گفتند تعداد ستارگان آسمان چند تاست ؟ یک عددی را پراند! اعتراض کردند ، گفت : باور ندارید بروید بشمارید.

حالا حکایت ماست ! می گویید 150 میلیون نفر سفر درست نیست ؟ بروید بشمارید!

یادتان باشد هر آماری مسوولان دادند همان درست است؛سعی در بی کفایت دادن آقایان نکنید که سر و کارتان با بلد الملک است که وقتی دور می گیرد ، کسی جلودارش نیست!

سفر

توجه توجه : تصویر الصاقی مربوط به سفر شماره 143 میلیون و 846هزار و 332 است .

از یابنده چمدان تقاضا می شود به یارانه های نقدی درون آن دست نزند و 10 میلیون تومان مژدگانی بگیرد.

- جناب آقای بقایی - حفظه الله تعالی - اظهار داشته اند واریز یارانه ها در افزایش سفرهای نوروزی تاثیر داشته است.

این حرف ، از یک طرف آدم را خوشحال می کند و از طرف دیگر مأیوس و دلشکسته.

خوشحالی از این بابت که یارانه ها آنقدر چرب و چیلی بوده اند که بعد از نقره داغ قبض های گاز و پرداخت قبض آب و برق غیر یارانه ای و نان آزاد و ... مردم ،کلی هم پول اضافه آورده اند که توانسته اند یک دوری هم در کشور بزنند و ای بسا سری هم به خارج بزنند و خلاصه صفایی بکنند... خدا قبول کند!

اما ناراحتی از این بابت است که مردم به حرف رئیس جمهورشان گوش نکردند!

آقای عزیز! خواهر من!

مگر آقای احمدی نژاد آن شب توی تلویزیون نگفتند که پول یارانه ها را پس انداز کنید و نرید باهاش پرده و یخچال و تلویزیون و ... بخرید؟ حالا شما به جای پس انداز این همه یارانه ، رفته اید سفر و خاک بر سر پول ها کرده اید که چی؟ جواب نسل های آینده را می خواهید چه بدهید؟ شماها کی می خواهید حرف رئیس جمهور را گوش کنید؟ این طوری که نمی شود!

- اما این که چطور آمار سفرها 20 درصد افزایش داشته ولی مصرف بنزین 8 درصد پایین آمده ، از عجایب است. به قول آن گنجشکک اشی مشی ، یک چیزی بگویید بگنجد!

در این باره احتمالات زیر متصور است:

1 - احتمال اول این است که آقایان مسوولان به سبک آن خدا بیامرز - ملا نصرالدین را می گویم - یک چیزی پرانده اند .این احتمال البته صد در صد غلط است چون اولاً مسوولان ما ملانصرالدین نیستند و عمراً خالی ببندند و ثانیاً مگر اینجا دیار کفر و بلاد فرنگ است که خدای ناکرده ، مسوولی یک چیزی همین طوری بپراند و روم به دیوار دروغ بگوید؟!

2 - احتمال بعدی این است که امسال در سفرهای نوروزی ، مردم به جای این که ماشین سواری کنند ، ماشین های خود را به همراه اهل و عیال هل می داده اند و لذا مصرف بنزین 8 درصد کاهش داشته است.

آنهایی که فنی هستند می فهمند من دارم چه می گویم ، ماشین وقتی خاموش است و با روش هلینگ حرکت می کند ، بنزین نمی سوزاند و در نتیجه 8 درصد از مصرف بنزین کاسته می شود، این را علم ثابت کرده است.

3 - در سال 89 ، چیزی حدود یک و نیم میلیون خودرو به جمع باصفای خودروهای پرمصرف و دودزای وطنی افزوده شد ، 20 درصد هم سفرها افزایش داشت اما مصرف بنزین 8 درصد پایین آمد.

الان که دارم فکر می کنم ، می بینم هر چقدر هم که هل بدهند ، این عدد و رقم ها با همدیگر جور در نمی آیند ، آنهایی که فنی هستند می فهمند من دارم چه می گویم ! به نظر من احمدی نژاد ، مستجاب الدعوه و نظر کرده است و الا این کارها دنیایی نیستند!

4 - یک احتمال هم این است که بخشنامه شده هر کس آمار موفقیت آمیزی از خودش را بگوید ؛ مثلاً برای سازمان گردشگری موفقیت این است که بگوید تعداد مسافران زیاد شده و شرکت پخش فراورده های نفتی هم پزش در این است که بگوید مصرف بنزین کاهش داشته است و قس علیهذا (راستی می دانستید در ایام نوروز آمار بازدید کنندگان میهن مارکت از گوگل هم بیشتر شد؟).

البته قرار شده از سال آینده ، قبل از اعلام آمارها با همدیگر هماهنگ شوند تا سوتی ندهند ، درست مانند سال گذشته که قرار شد هماهنگ شوند!

5 - اصلاً چه کسی گفته که همه این افزایش مسافران مربوط به خودروهای شخصی بوده است؟! تا پارسال که در کشورمان نه قطار بود ، نه اتوبوس و نه هواپیما و امسال که به برکت دولت دهم همه این امکانات وارد کشور شده یا به دست دانشمندان جوان ایرانی ساخته شده اند ، آن 20 درصد اضافی با این ها به سفر رفته اند ، مخصوصاً با هواپیماهایی که از بس زیاد هستند خلبانانشان در سالن های فرودگاه داد می زدند: بندرعباس دو نفر ... بندر عباس دو نفر ... فوری حرکت... شیراز نصف بها ... سی دی هم می ذاریم ... ارومیه ، ارومیه ... بدو بیا که رفتیم!

حالا دیدید کلا مسؤولان با حالی داریم؟! خدا زیادشان کند!

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 80

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 61

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 178

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 149

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 346

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 338

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 384

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 351

پژوهشی جدید: پول واقعاً می‌تواند باعث شادی شود image پژوهشی جدید: پول واقعاً می‌تواند باعث شادی شود 1401/08/22

نکته قابل توجه اینکه، در خانواده‌هایی با درآمد بیشتر از 123 هزار دلار، این افزایش شادی مشاهده نشده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 194