خدمات سایت


متن کامل خبر

قهر کردم چون دروغ گفتند

آرشیو
عماد رضا از خود دفاع کرد.
1390/01/20 01:57:20 ق.ظ

بی‌انضباطی؛ این بزرگترین خرده‌ای است که مدیران باشگاه‌ها و مربیان داخلی از بازیکنان عراقی لیگ‌برتر می‌گیرند. اتفاقی که عمادرضا هرگز آن را قبول نمی‌کند. «نه، ما بی‌انضباط نیستیم. گاهی اوقات شرایط طوری رقم می‌خورد که نمی‌توانیم به ایران بیاییم؛ مشکلات مالی و عدم وعده‌های مدیران باشگاه‌ها.»

جریان برای عمادرضا از همین مشکلات مالی رقم خورد. او به دلیل اینکه شاهینی‌ها پول رقم قراردادش را ندادند پس از رفتن به عراق و بازی کردن برای تیم ملی کشورش که اتفاقاً در روز فیفا دی هم بود دیگر در تمرینات این تیم شرکت نکرد.

اختلاف نظر او با مسئولان تیم بوشهری همین‌طور ادامه داشت تا اینکه تغییر مدیریت در شاهین و رفتن کنگانی، جانشین شدن گزی به جای مدیر سابق و اتفاقاتی که در برنامه نود رقم خورد مشکلات را وارد فاز جدید کرد. طوری که عمادرضا حالا از دست آنها ناراحت است

حرف‌هایی می‌زند که می‌توان گفت با تمام بی‌انضباطی‌ها تا حدودی حق با او است.

*تأخیر بازیکنان عراقی برای ورود به ایران، این مشکلی است که باعث شده تا خیلی‌ها بگویند عراقی‌ها بی‌انضباط هستند.

من نمی‌خواستم در این مورد حرف بزنم اما اتفاقات و خلف وعده‌هایی که توسط شاهینی‌ها شده، باعث شد تا نکاتی را یادآوری کنم. اول باید بگویم ما بی‌انضباط نیستیم. اولین چیزی که باید بگویم این است که پاسپورتم مشکل داشت و باید تعویض می‌شد. این خودش یک زمانی را از من گرفت. بعد از آن هم من با شاهینی‌ها مشکلات مالی دارم. متأسفانه مدیر برنامه من و مدیر عامل قبلی به من وعده دروغ دادند. قرار بود قبل از اولین بازی پولی را که به من قولش را داده بودند، تسویه کنند که چنین اتفاقی نیفتاد. حتی وقتی وارد بوشهر شدم به من پولی ندادند. مدیر برنامه‌ام به من گفت پول توی حساب خودش است و مشکلی وجود ندارد اما او دروغ گفته بود و پولی در حسابش نبود.

*پس چطور شد که در بوشهر ماندی؟ چرا همان زمان اعتراض نکردی و برای شاهین بازی کردی؟

وقتی استقبال تماشاگران را دیدم کمی آرام شدم. آنها به من لطف داشتند و من به خاطر آنها بازی کردم بدون اینکه هیچ پولی دریافت کنم. بوشهری‌ها به من سه تا چک دادند، سه تا چک بی‌محل. من هر زمان که به بانک می‌رفتم هیچ پولی در حسابشان نبود.

*شما تقریباً 100 یا 110 میلیون تومان از شاهین پول گرفته‌اید، این در حالی است که خیلی از بازیکنان این تیم هنوز 30 میلیون تومان هم نگرفته‌اند. بهتر نبود کمی صبر می‌کردید. حتماً می‌دانید که آنها مشکلات مالی دارند؟

من با آنها توافق کرده بودم. اصلاً به بوشهر نیامده بودم و آقای کنگانی به دبی آمد و گفت که پولت آماده است. آنها حرف زدند و باید پول من را آماده می‌کردند. من به آنها گفتم روراست باشید و با صراحت حرف بزنید. چرا به من دروغ گفتید؟ اگر به من می‌گفتند باشگاه دچار مشکلات مالی است صبر می‌کردم، نه اینکه وعده‌ هفته‌های آینده را به من بدهند. باور کنید اگر دو ماه هم طول می‌کشید من صبر می‌کردم.

*پس علاوه بر مشکل پاسپورت یک جورهایی از روی عمد به ایران نیامدید.

اول اجازه بدهید که من یک چیز را به صراحت رد کنم. کاری هم با بازیکنان دیگر ندارم اما عمادرضا بی‌انضباط نیست. چرا؟ به این دلیل که من 4 سال با سپاهان بازی کردم. یک روز نشنیدید که من تأخیر داشته باشم. می‌دانید چرا؟ چون آنها با انضباط بودند. پول را به موقع پرداخت می‌کردند، برایم خانه گرفته بودند و حتی به من ماشین هم داده بودند. آنها به تمام قول‌هایی که می‌دادند عمل می‌کردند اما در شاهین من این چیز‌ها را ندیدم. این ذات من است که رو راست هستم. می خواهم بگویم وقتی به من وعده یک ماه آینده را می‌دهید آن را عملی کنید، اگر نمی‌توانید قول ندهید؛ من هم مشکلات خودم را دارم و پیش مردم خراب می‌شوم.

*فکر می‌کنی حالا پشیمانی که از سپاهان جدا شدی؟

من بازیکن حرفه‌ای هستم و در حال حاضر چون با شاهین قرارداد دارم اظهار نظری در این مورد نمی‌کنم.

*با این شرایط همچنان می‌خواهی در تهران بمانی یا اینکه برمی‌گردی بوشهر؟

با تمام این مشکلات من با شاهین قرار داد دارم و این قرارداد برای من محترم است. حتماً به بوشهر بر می‌گردم اما باید بگویم که دیگر نمی‌توانم با مدیر برنامه‌هایم کار کنم. این مشکلات کاری کرد که یا من مدیر برنامه‌هایم را از دست دادم یا او من را از دست داد. او با من صداق نبود و نگفت که باشگاه مشکلات مالی دارد.

*عماد گفت که حتماً به بوشهر بر می‌گردد. این اتفاق چه زمانی می‌افتد؟

من تازه سه‌شنبه وارد ایران شدم. شاهین جمعه در تهران بازی دارد و تیم به تهران می‌آید. من منتظر هستم اما هیچ کدام از مسئولان باشگاه حتی یک تماس هم با من نگرفته‌اند که بپرسند عماد کجایی، چی کار می‌کنی و... بعد من یک حرف دیگر هم دارم. در مورد بازیکنانی که گفتید هنوز سی میلیون تومان نگرفته‌اند. باور کنید من نمی‌دانم آنها چه رقمی از قراردادهایشان را گرفته‌اند. اما من طبق توافقی که کرده بودم باید پولم را می‌گرفتم. اگر به من می‌گفتند 20 میلیون، من همان 20 میلیون تومان را طلب می‌کردم و اصلاً شاید آن موقع می‌گفتم به بوشهر نمی‌آیم. من 100 میلیون تومان رقم اولیه را هم قسطی گرفتم. یک بار 40 میلیون تومان و همین‌طوری تکه‌تکه. یک چیز دیگر هم هست. اینکه من قراردادم را به دلار با شاهینی‌ها امضا کردم اما آنها به تومان به من پول دادند که همین طوری 20-30 هزار دلار ضرر کردم. من بازیکن حرفه‌ای هستم و با عنوان بازیکن حرفه‌ای قرارداد بستم. همه بازیکنان حرفه‌ای در جهان اول پول می‌گیرند بعد برای تیم بازی می‌کنند اما من برای شاهین بازی کردم بدون اینکه پولی از آنها گرفته باشم.

*بحثی که در برنامه 90 پیش آمد بر سر رقم قرارداد شما و اختلاف مدیریتی بود. هنوز هم شک و شبهه‌های زیادی در مورد رقم قرار داد 600 میلیون تومانی شما وجود دارد.

من چنین پولی را از شاهین نگرفتم. زمانی که در الزامک بودم آنها پیشنهاد دادند به ایران بیایم. من به آنها گفتم با مدیران الزامک توافق کنید و رضایت نامه‌ام را بگیرید. شاید آنها مجانی رضایت نامه‌ام را به شما بدهند و شاید هم حاضر باشند با شما تعویض بازیکن کنند اما پولی که من از شما می‌خواهم 300 میلیون تومان است.

*قبل از آمدن به شاهین حرف‌های زیادی در مورد پیشنهاد‌هایی که داشتی شنیده می‌شد. به نظر پیشنهاد 800 میلیون تومانی پرسپولیسی‌ها باعث شد همه فکر کنند تو از شاهین 600 میلیون تومان گرفته‌ای؟

کدام 800 میلیون تومان؟ من اصلاً چنین پیشنهادی نداشتم و همه‌اش دروغ بود.

*به نظر تو این مشکلاتی که به وجود آمده از باشگاه‌های ایرانی است یا در کل بازیکنان عراقی مشکل دارند. مثلاً هوار هم مشکلات اینچنینی چه زمانی که در پرسپولیس بود و چه حالا که در استقلال است، دارد.

اکثریت از باشگاه‌ها است. من نمی‌گویم بازیکنان هم مشکل ندارند ولی چرا ذوب‌آهن و سپاهان به مشکل برنمی‌خورند؟ چون دارند درست مدیریت می‌کنند.

*از بحث شاهین و مشکلات مالی آن که خارج شویم، فلاش بکی می‌زنیم به رفتن عمادرضا از ایران. اصلاً چرا به مصر رفتی و دوباره برگشتی؟

خب، پیشنهاد داشتم و رفتم. هر بازیکن حرفه‌ای دیگری هم بود همین تصمیم را می‌گرفت اما خانواده‌ام آنجا راحت نبودند و تصمیم گرفتم که دوباره به ایران برگردم.

*می گویند هیچ کجا مثل ایران به بازیکنان عراقی پول نمی‌دهند. این را قبول داری؟

نه این‌طور نیست. من اولین فصلی که به سپاهان آمدم 550 میلیون تومان گرفتم. ولی اولین فصلی که به مصر رفتم 600 میلیون تومان گرفتم. من 5 سال پیش در قطر 750 میلیون تومان هم گرفته ام. اما در ایران راحت هستم. البته رقم قراردادها بستگی به کیفیت بازیکنان هم دارد. از خودم تعریف نمی‌کنم اما من جزو بازیکنان درجه یک عراق هستم.

*به نظرت با این شرایط و مشکلات مالی فکر می‌کنی لیگ ایران جای مناسبی برای بازیکنان عراقی باشد. این را به این دلیل می‌گویم که مشکلاتی بین شما و باشگاه‌ها به وجود نیاید. تو چند سال است که در ایران بازی می‌کنی و قطعاً از برخی مشکلات باشگاه‌ها خبر داری.

ایران لیگ خوبی دارد و من اینجا راحت هستم و دوست دارم فوتبالم را اینجا ادامه بدهم. البته من همین الان هم از کشورهای دیگر پیشنهاد دارم، از کشورهایی که در حوزه خلیج فارس هستند و کشور مصر اما من ایران را بیشتر ترجیح می‌دهم.

*نظرت در مورد لیگ ایران چیست. فکر می‌کنی امسال هم سپاهان قهرمان می‌شود.

شرایط برای سپاهان خوب است. فکر می‌کنم آنها دوباره قهرمانند. آنها 15، 16 بازیکن تراز اول آسیا را دارند و تیم خوبی هستند.

دوست داشتی با امیر قلعه‌نویی به مشکل نمی‌خوردی و همچنان در سپاهان بودی؟

من مشکلی با قلعه‌نویی نداشته و ندارم.

*اما به نظر زمانی که در سپاهان بودی زیاد به تو گیر می‌داد.

برعکس، حتی زمانی که می‌خواستم به الزامک بروم باشگاه با من در تماس بود و در لیست قلعه‌نویی بودم. من هیچ مشکلی با قلعه‌نویی نداشتم.

*برای فصل آینده چطور. با مشکلاتی که می‌دانی بیشترشان مالی است در ایران می‌مانی؟

گفتم پیشنهاد دارم و آنها را بررسی می‌کنم اما سعی می‌کنم ایران در اولویت باشد.

*فکر می‌کنی در حال حاضر بهترین بازیکن خارجی لیگ چه کسی باشد.

کرار خوب است. بازیکن خوب زیاد داریم، اما باید بگویم کاسترو هم در ذوب‌آهن خوب است.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1187

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 789

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2561

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3174

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3046

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4074