خدمات سایت


متن کامل خبر

علی دایی:نمی‌توانم از الان بگویم می‌روم یا می‌مانم

آرشیو
سرمربی پرسپولیس گفت: امروز به خاطر غرورمان بازی کردیم و به پیروزی رسیدیم.
1390/01/21 09:51:38 ق.ظ

علی دایی پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل ذوب آهن گفت: «با تلاشی که انجام دادیم توانستیم در اواخر نیمه اول به گل برسیم. نیمه اول در یکی دو مورد فرصت گلزنی از دست دادیم و تیم حریف هم موقعیت گلزنی داشت. در نیمه دوم با حملات بدون برنامه ذوب آهن روبرو شدیم و توانستیم فشار ذوب آهن را کنترل کنیم و بر بازی مسلط شویم. روی ضد حملاتی که قبلا کار کرده‌ بودیم از موقعیت‌های خود استفاده کردیم و توانستیم به سه امتیاز مهم دست پیدا کنیم.از خیلی وقت پیش خوب بازی کردن را شروع کردیم اما موفق به گل‌زنی نمی‌شدیم. امروز حق‌مان بود که سه امتیاز را بگیریم.»

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه ذوب آهن به دلیل استرس برای قرار گرفتن دوباره به صدر جدول نتوانست بازی همیشگی خود را انجام دهد گفت: «در این باره نمی‌توانم اظهار نظر کنم. من فقط می‌توانم در مورد تیم خودم حرف بزنم اما به هر حال استرس بازگشت به سمت جدول فشار را بیشتر می‌کند بخصوص که استقلال در یک قدمی ذوب آهن است و این استرس را بیشتر می‌کند. شاید به همین دلیل امروز نتوانستند راحت کار کنند اما بیشتر از اینکه استرس مانع از بازی خوب ذوب آهن شود بازی خوب بچه‌های پرسپولیس باعث این پیروزی شد.»

دایی در ادامه گفت: «ما امروز به خاطر غرورمان بازی کردیم. من فکر می‌کنم مقابل بنیادکار ازبکسان هم نتیجه خوبی گرفتیم اما در این مدت به ناحق فشارهای زیادی روی پرسپولیس بود. ما را با گروه‌های دیگر مقایسه کردند در حالی که من از 5 بازی گذشته تیمم رضایت دارم.»

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل بعد و ماندن در این تیم تصمیم‌گیری کرده یا خیر گفت: «من یک مربی حرفه‌ای هستم و تا پایان این فصل با پرسپولیس قرارداد دارم. نمی‌توانم از حالا اعلام کنم برای فصل بعد می‌مانم یا می‌روم. تا زمانی که با این تیم قرارداد دارم با تمام وجود کار می‌کنم. مدیران پرسپولیس می‌توانند هر تصمیمی بگیرند حتی می‌توانند بعد از این پیروزی من را عوض کنند. من تابع تصمیم آنها هستم برخلاف چیزهایی که گفته می‌شود همکاری سالمی با باشگاه دارم و به کارم اعتقاد دارم.»

دایی در ادامه این نشست در مورد تیم ذوب‌آهن گفت: «این شکست چیزی از ارزش‌های ذوب‌آهن کم نمی‌کند. آنها کادر با دانشی دارند. در فوتبال از این اتفاقات زیاد می‌افتد. پرسپولیس هم در خانه خود 4 گل از صبا خورد. ما سعی می‌کنیم این روند خوب را ادامه دهیم. من به بچه‌ها ایمان دارم و حتی مطمئنم به دور دوم لیگ قهرمانان آسیا هم صعود می‌کنیم.»

دایی در پایان در مورد اینکه برای پرسپولیس چه مقامی را در پایان فصل تصور می‌کند گفت: «ما تمام سعی خود را می‌کنیم که جزء سه تیم اول باشیم. حتی یک قهرمانی به هواداران هدیه کنیم. در سال 89 نتایج خوبی نگرفتیم اما سعی می‌کنیم در سال 90 نتایج خوبی بگیریم.»

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1194

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 804

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2573

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2921

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3024

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3194

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3058

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4087