خدمات سایت


متن کامل خبر

دوستي: من مقصرم، شرمنده مردم و فدراسيون شدم

آرشیو
سرمربي تيم فوتبال جوانان گفت: من مقصرم و از مردم ايران و فدراسيون عذرخواهي كرده و شرمنده آنها هستم.
1389/07/14 09:04:07 ق.ظ

به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از چين ، علي دوستي پس از شكست 3 بر صفر تيم جوانان ايران مقابل استراليا در نشست مطبوعاتي اظهار داشت: از صعود بازمانديم، اما بايد بگويم كه فدراسيون فوتبال ايران ساليان سال است كه در حال سرمايه‌گذاري روي تيم‌هاي پايه است. اين تيم كه امروز در رقابت‌هاي قهرماني جوانان آسيا شركت كرده، اردوهاي تداركاتي و بازي‌هاي دوستانه خوبي را سپري و بازي‌هاي بزرگي را برگزار كرده است.

وي با اعلام اينكه فدراسيون تمام تلاش خودش را براي موفقيت اين تيم انجام داده است، ادامه داد: در بازي امروز مقابل استراليا تنها در يك نيمه بازي خوبي از خود ارائه كرديم. دو بازيكن خوب خودمان به نام‌هاي كاوه رضايي و اميد عالي‌شاه را يك ماه قبل از مسابقات به دليل مصدوميت از دست داديم و ديديد كه زماني كه كاوه رضايي در نيمه دوم به تركيب تيم اضافه شد، شرايط‌مان تغيير پيدا كرد و توانستيم بهتر بازي كنيم.

دوستي تأكيد كرد: اميد عالي‌شاه هم با توجه مصدوميتي كه داشت بازي هميشگي‌اش را انجام نداد، به همين دليل مجبور به تعويض او شديم، اما با همه اين صحبت‌ها همه اين مشكلات و تقصيرها را به عهده مي‌‌گيرم و مقصر من هستم، زيرا نتوانستم به عنوان سرمربي خوب كار كنم و از مردم ايران و فدراسيون فوتبال عذرخواهي كرده و شرمنده آنها هستم.

وي خاطرنشان كرد: من از اين ناراحت هستم كه مسئولان فوتبال به من‌ اطمينان كردند، اما من نتوانستم جواب اعتماد آنها را بدهم.

سرمربي تيم ملي فوتبال جوانان در پاسخ به اين سوال كه چرا ايران در نيمه اول رو به بازي هوايي آورده بود، گفت: زماني كه تيمي تركيب اصلي‌اش را نداشته باشد و يك دفعه شرايط بازي خود را آن هم مقابل تيم قدرتمندي مانند استراليا از دست بدهد، نمي‌تواند شرايطي كه از پيش تعيين كرده است را ارائه دهد.

وي تصريح كرد: قرار ما اين بود كه در اين مسابقه بازي زميني انجام دهيم، اما زماني كه نوك خط حمله خوب نباشد و زور كافي را نداشته باشد و بازيسازي هم به خوبي انجام نشود، نمي‌توان به تيم حريف فشار زيادي آورد. البته از زماني كه رضايي به تركيب تيم اضافه شد بازي بهتري ارائه كرديم و موقعيت‌هاي خوبي را بدست آورديم كه يكي از آنها منجر به گرفتن پنالتي شد.

دوستي گفت: در نيمه دوم بازي كاملا در اختيار ما بود، اما متاسفانه عدم حضور دو بازيكن ملي‌پوش ما نصف برنامه‌هاي تيم ملي را به هم زد. در هر حال اين صحبت‌ها بهانه است و چيزي نمي‌تواند ضعف من را بپوشاند. به عنوان سرمربي ضعيف كار كردم و نتوانستم طوري عمل كنم تا به مرحله بعد صعود كنيم.

دوستي در مورد اينكه تيم ايران هنوز روي كاغذ شانس صعود را به مرحله بعد را دارد، گفت: فوتبال بازي اتفاقات است و تمام جذابيتش به دليل غيرقابل پيش‌بيني بودن آن است، اما اين جور صعود كردن را دوست ندارم و علاقه دارم كه مانند رقابت‌هاي قهرماني نوجوانان آسيا كه با اقتدار قهرمان شديم و يا در مسابقات جام جهاني با اقتدار صعود كرديم، هميشه اينگونه صعود كنيم. ديگر شانسي براي ايران نمي‌بينم و صعود بي‌اقتدار را هم دوست ندارم.

وي در پاسخ به اين سوال كه چرا ايران نتوانست بازي خوبي ارائه دهد گفت: مشكل خاصي نداشتيم و باز مي‌گويم فدراسيون فوتبال ايران طرح درازمدتي را براي تيم‌هاي پايه داشته و از اين تيم‌ها حمايت خوبي به عمل آورده است. درست است كه ما بازي را به استراليا واگذار كرديم، اما اين بازي دو نيمه متفاوت داشت كه هر نيمه در اختيار يك تيم بود.

دوستي در پايان اين نشست گفت: موقعي كه يك تيم كامل نباشد و ابزار كافي را نداشته باشد، اميد موفقيت كمتر مي‌شود و نمي‌توان زياد به ادامه راه اميدوار بود، البته اين اعتقاد من است و فكر مي‌كنم كه صلاح نبود كه توپي توسط ايران وارد دروازه حريفان شود چرا كه حتي پنالتي‌مان را هم از دست داديم.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1187

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 790

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2562

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3174

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3046

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4075