خدمات سایت


متن کامل خبر

دايي: حذف شديم،‌ اما براي حيثيت‌مان مقابل الاتحاد بازي كرديم

آرشیو
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: امروز مقابل نماينده عربستان براي حيثيت‌مان بازي کرديم، هر چند از ليگ قهرمانان آسيا حذف شديم.
1390/02/13 10:52:03 ق.ظ

علي دايي در نشست خبري پس از پيروزي 3 بر 2 مقابل الاتحاد اظهار داشت: بازي خوبي بود. نيمه اول حق ما برد بود. بچه هاي ما بازي خوبي انجام دادند و وظايف خود را در زمين پياده کردند.

وي افزود: به غير از يک ضربه ايستگاهي موقعيت ديگري روي دروازه ما ايجاد نشد. در 5 دقيقه پاياني روي آن اشتباه خودمان به خودمان گل زديم ولي در اين بازي حيثيتي سربلند از زمين بيرون آمديم.

دايي ادامه داد: اين تلخ ترين پيروزي در زمان بازيگري و مربيگري من بود و از تمامي بازيکنانم تشکر مي کنم که توانستيم تيم بزرگي مثل الاتحاد را شکست دهيم. بر خلاف آنچه که شما خبرنگاران مي نوشتيد الاتحاد با تمام قوا به تهران آمد ولي ما با اين شکست حسرت روزهاي گذشته را مي خوريم و اميدواريم در ادامه راهمان در ليگ برتر و جام حذفي موفق شويم.

سرمربي اين تيم تاکيد کرد: در مسابقات ما مقابل الوحده و بنيادکار خوب نتيجه نگرفتيم که حاصلش همين مي شود.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا اين شکست براي شما تلخ نبود، گفت: اين همان طور که گفتم اين تلخ ترين حذفم بود. قدر موقعيت هايمان را ندانستيم اما زيبايي فوتبال به همين است و اين درسي براي من و بازيکنانم خواهد شد که در آينده دقت کنيم.

در ادامه خبرنگار مذکور گفت از محروميت پرسپوليس نمي ترسيد، دايي هم با لحن خاص خود پاسخ داد: شما از خودتان ما را به دادگاه مي بريد، محروم مي کنيد و من از شما سوال مي کنم اگر پرسپوليس محروم شود چه نفعي براي شما دارد؟! متاسفانه هميشه نگاه منفي داريد. مگر من مدير باشگاه هستم. راجع به فوتبال حرف نمي زنيد و به حاشيه ها توجه مي کنيد.

در ادامه نشست خبرنگاري پرسيد با پيروزي بنيادکار و برد پرسپوليس ممکن است، شانس صعود داشته باشيد که دايي با تعجب گفت: اصلا اينگونه نيست و به بازي رودر رو نگاه مي کنند. ما عملا حذف شديم و براي حيثيتمان بازي مي کنيم.

دايي در پاسخ به اين سوال که آيا به خاطر شرايط سکوها ممکن است، اتفاقاتي در ديدار الوحده و بنيادکار افتاده باشد و اينکه شايد اين دو تيم نخواهند، يک تيم ايراني به مرحله بعدي صعود کند، اظهار داشت: اين حرف ها چيست که مي گوييد. گفتيم که همه چيز کامپيوتري شده اما نگفتيم ديگر اين قدر زمان به روز است که اين اتفاقات درون مسابقه رخ دهد.

در ادامه دوباره خبرنگاري از دايي پرسيد شايد آنها واقعا دوست نداشتند يک تيم ايراني صعود کند که سرمربي پرسپوليس گفت: من اين حرف هايي که شما مي زنيد را قبول ندارم. به نظرم اين حرف ها ربطي به اين کنفرانس ندارد.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1190

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 796

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2566

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2917

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3018

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3182

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3051

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4080