خدمات سایت


متن کامل خبر

نشست خبري سرمربي استقلال

آرشیو
سرمربي استقلال گفت: ابتداي فصل التماس مي‌کردند که استقلال را تحويل بگيرم.
1390/02/24 11:44:56 ق.ظ

پرويز مظلومي در نشست خبري پيش از بازي فردا با ملوان اظهار داشت: بايد دو ديدارمان با ملوان با جام حذفي و ليگ برتر را از هم تفکيک کنيم. فعلا همه تمرکز من روي دو مسابقه پاياني ليگ است. ملوان نفرات خوبي دارد. آنها هميشه در ورزشگاه آزادي فوتبال هجومي را انجام مي‌دهند اما ما مقابل اين تيم محکوم به پيروزي هستيم. اگر دومي را مي‌خواهيم بايد ببريم.

وي افزود: بعد از حذف ناباورانه از ليگ قهرمانان آسيا بچه‌ها اين موضوع را فراموش کردند آنها با همه وجود در اين چند روز تمرين کردند. تا جايي که توان داشتم براي استقلال کار کردم. کسي کم‌فروشي نکرده است و به قول بعضي‌ها که تفسيرهاي منفي دارند شاهکار و غيرت کرده‌اند. اگر غفلت نمي‌کرديم مي‌توانستيم در ليگ قهرمانان آسيا باشيم. از اين بازي‌ها درس گرفتيم و مي‌خواهيم آينده خوبي داشته باشيم.

مظلومي درباره شايعه حضور فرهاد مجيدي در اسپانيا براي گرفتن جايزه محبوب‌ترين فوتباليست جهان گفت: فرهاد مجيدي ايران است و من يک ساعت پيش با او تلفني صحبت کردم. اگر هم قرار بود به اسپانيا برود به او اجازه مي‌دادم. هيچ‌وقت براي نتيجه‌گرفتن بازيکن را خراب نمي‌کنم. مجيدي افتخار فوتبال ايران است و اگر تنها مهاجم تيم من هم بود باز او را به اسپانيا مي‌فرستادم.

وي درباره شايعه حضور ميلاد ميداودي با وجود مصدوميت در ديدار با ملوان گفت: ما نمي‌خواهيم سرمايه خود را بسوزانيم. مصدوميت او هنوز کامل برطرف نشده است. مصدوميت ميلاد يکي از بدشانسي‌هاي من بود. هميشه گفته‌ام کاش در بازي رفت ملوان 3 امتياز مال آنها مي‌شد اما ما ميلاد را داشتيم. دکترها در حال تلاش هستند که او را براي بازي آخر به صورت نمادين برسانند.

در ادامه اين نشست خبرنگار سازمان ليگ از مظلومي پرسيد آيا فکر نمي‌کنيد در قبال شما بي‌انصافي مي‌شود و مظلومي پاسخ داد: خيل عظيم هواداران، شرايط استقلال را درک مي‌کنند. ما با تلاش و پشتکار دست به دست هم داديم تا به اين نقطه رسيديم. اول فصل التماس مي‌کردند که استقلال را تحويل بگيرم. من هنوز در استقلال کاري انجام نداده‌ام. تازه 9 ماه است در اين تيم هستم. هيچ يک از ايده‌هايم اجرا نشده. خود فتح‌الله زاده به من گفت چهارمي براي استقلال کافي است.

وي افزود: اگر خيلي اتفاق‌ها نمي‌افتاد و مباحث داوري پيش نمي‌آمد شايد قهرمان مي‌شديم. واقعا از بچه‌ها صميمانه تشکر مي‌کنم. فتح‌الله زاده تمام تلاش خود را براي تيم مي‌کند. تيم‌هاي ديگر با هزينه گزاف سينه سپر مي‌کنند که قهرمان يا نايب قهرمان شده‌اند اما ما با 5 ميليارد و با مشکلات زياد وارد مسابقات شديم.

سرمربي استقلال خاطرنشان کرد: ذهنم خيلي درگير است. بايد هر روز با حواشي سر و کله بزنم و اجازه ندهم خيلي مسائل رسانه‌اي شود. به خاطر همين مي‌گويم در استقلال خيلي کار دارم اگر بودجه فصل آينده را زود بدهند و تيم تقويت شود قول مي‌دهم که استقلال قهرمان شود.

وي درباره برنامه‌هايش گفت: قرارداد من با استقلال 2 ساله است. آدمي نيستم که پا پس بکشم. بعضي از دوستان خطي عمل مي‌کنند. همين امروز يکي از روزنامه‌ها نظرسنجي گذاشته که من بمانم يا بروم. وجدان آنها کجا رفته است. اگر از استقلال فصل آينده انتقاد کنيد همه وارد است چون فرصت دارم اما آقايان بدانيد من با 4 نوشته از استقلال نمي‌روم به کسي هم باج نمي‌دهم. تا روز آخر مبارزه مي‌کنم چون از برخي آقايان بازيکن نمي‌گيرم اين رفتارها را مي‌کنند.

پرويز مظلومي در ادامه صحبت‌هايش در پاسخ به اين سؤال که ممکن است کمي شفاف‌تر صحبت کنيد، گفت: آقاياني که با ما اينگونه مبارزه مي‌کنند خودشان مي‌فهمند من چه مي‌گويم. يکي از نشريات که احترام خاصي برايش قائل هستم اراجيف مي‌نويسد. اين مطالب مربوط به امروز و ديروز نيست. دو ماه است که توي کار من مي‌گذارند. من باج نمي‌دهم بازيکن هم از کسي نمي‌گيرم. برويد ببينيد چقدر از استقلال پول گرفته‌ام. شايد اگر قرارداد کلان مي‌بستم و خرج هم مي‌کردم اين کارها را نمي‌کردند. حرف‌هاي ته دل من يک کتاب است.

سرمربي استقلال تاکيد کرد: آقايان نقشه کشيدند من در جام حذفي موفق نشوم. چه اشکالي دارد اما آقايان به شما چه مي‌رسد؟ تکليف هواداران چه مي‌شود؟ من به عشق اين هواداران آمده‌ام، با صداقت کار کردم و هيچ کوتاهي انجام ندادم. نه زير آبي رفتم نه بيراهه. حداقل شما رسانه‌اي‌ها من را مي‌شناسيد. وجدانتان کجا رفته است؟ مثلا اگر فلاني بيايد به نفع‌تان است؟ دنبال چه هدفي هستيد؟ واقعا دلتان براي استقلال مي‌سوزد؟ بعد از 20 سال دو دربي را پشت سر هم برده‌ايم اگر افراد ديگري اين نتيجه را به دست مي‌آوردند آن را به عرش مي‌برديد. آقايان من پاک زندگي کرده‌ام و پاک هم مي‌ميرم.

خبرنگاري پرسيد شما دو بازيکن کليدي خود را از ابتداي فصل از دست داديد. مظلومي که دلش از خيلي چيزها پر بود،‌ گفت: ‌شما که منطقي هستيد اين مسائل را درک مي‌کنيد. من دنبال بهانه نيستم ولي آقايان در اردوي ترکيه تيم من با 5 نفر تمريناتش را آغاز کرد. هنگامي که تيم‌هاي ديگر در اردوهاي کلان بودند بازيکنان ما تعدادشان به انگشتان يک دست هم نمي‌رسيد.

وي تاکيد کرد: فتح‌الله زاده همت کرد که اين تيم را جمع و جور کرد. اگر سپاهان قهرمان نمي‌شد بايد به فوتبال شک مي‌کرديم. البته اين تيم کادر فني و مديريت قابل احترامي دارد و صحبت‌هايم هرگز در قالب توهين و افترا نيست. تيم آنها همه امکانات را در اختيار داشته و شايد اگر اشتباه نمي‌کرديم با همين بضاعت هم مي‌توانستيم قهرمان شويم.

‌پرويز مظلومي در ادامه نشست خبري در پاسخ به اين سؤال که با همه توضيحاتي که داديد فکر مي‌کنيد فردا چند هزار نفر براي تماشاي بازي استقلال به ورزشگاه بيايند، گفت: هزار نفر هم بيايند،‌ قابل احترام هستند. استقلالي‌ها نشان دادند که هميشه در صحنه حضور پيدا مي‌کنند. مگر ما دربي‌ها را نبرديم. سؤال معني دار نپرسيد. شايد اگر اين هواداران در بازي با السد به ورزشگاه مي‌آمدند مي‌توانستيم برنده باشيم. شما نمي‌دانيد در قطر با چه وسايلي تيم خود را تشويق مي‌کردند. آنها ساز و دهل به ورزشگاه آورده بودند.

در ادامه نشست خبري خبرنگاري از سرمربي تيم استقلال سؤال کرد وقتي يک تيم بازيکن 8 ميليون دلاري دارد، چگونه از استقلال انتظار قهرماني داريد و مظلومي در پاسخ گفت: قبل از حضورمان در آسيا مي‌دانستم که نمي‌توانيم به جايي برسيم. خودمان را داشتيم فريب مي‌داديم. بايد سرمايه‌گذاري کنيم. شما توقع داريد ما در قطر مقابل بازيکن‌هاي 8 ميليون دلاري گل نخوريم. فکر مي‌کنيد آنها ايستاده‌اند که ما به آنها گل بزنيم. من اعتقاد دارم بازيکنانم همت کرده‌اند که تا اينجا خود را رسانده‌اند.

مظلومي اضافه کرد: اينها را نمي‌بينيم که بچه‌هاي ما به چه فشردگي دست و پنجه نرم مي‌کنند. آنوقت براي خودمان تحليل مي‌کنيم. من عاجزانه از سازمان ليگ خواهش مي‌کنم اگر فشردگي براي فصل بعد وجود دارد به همين ابتداي مسابقات انتقال دهند نه به اواخر فصل که کم بياوريم. ما نمي‌توانيم پا به پاي تيم‌هاي عربي سرمايه‌گذاري کنيم.

سرمربي استقلال تاکيد کرد: در دور بعد النصر قوي‌تر از اين دوره ظاهر مي‌شود اما فتح‌الله زاده بايد کنار اين دفتر و آن دفتر التماس کند که پول بگيرد. يک و نيم ميليارد هزينه کمپ استقلال بوده و معلوم نيست ايشان چگونه بايد هزينه‌هاي باشگاه را تأمين کنند. اميدوارم باشگاه‌ها خصوصي شوند و استقلال و پرسپوليس از اين شرايط دربيايند.

سؤال خود را در نشست خبري اين گونه مطرح کرد: سازمان ليگ سقف قراردادها را 350 ميليون تومان اعلام کرده و اين سازمان زير نظر فدراسيوني کار مي‌کند که متعلق به سازمان تربيت‌بدني است و حال به باشگاه استقلال و پرسپوليس نيز زير نظر سازمان تربيت بدني اداره مي‌شوند آيا با اين قوانين سازمان ليگ سازمان تربيت بدني مي‌تواند توقع داشته باشد که استقلال و پرسپوليس در آسيا موفق باشند؟ سرمربي استقلال پاسخ داد: حرف‌تان درست است. فوتبال حرفه‌اي که سقف ندارد. بازيکني در تيم ما است که براي سال بعد 3 ميليارد به او پول مي‌دهند.

مشخص است که او از استقلال مي‌رود. آنوقت است که از ستاره‌ها تهي مي‌شويم و يک سال اين کار را انجام داديم و به فوتبال ضربه خورد.

خبرنگار سازمان ليگ گفت: اگر به برنامه فصل بعد نگاه کرده باشيد، متوجه مي‌شويد که تمام بازي‌ها به پنجشنبه و جمعه افتاده که مظلومي گفت: اين خيلي خوب است. اگر پرويز مظلومي روزي از اين فوتبال رفت، بدانيد به خاطر دعاي مادرم بوده که نجاتم داد.

در ادامه مظلومي در خصوص برنامه‌هاي فصل آينده استقلال گفت: برنامه‌هاي وسيعي داريم. بازيکنان متعصب که غيرت دارند ولي تامين هزينه‌هاي آنها مهم است. بايد با آنها تسويه حساب کنيم. اين تيم از دو سال قبل هنوز دو ميليارد تومان بدهکار است. فتح‌الله زاده بايد حساب سال‌هاي قبل را بدهد. بازيکنان اصلي حفظ شوند و مسلم بدانيد بازيکناني که با غيرت هستند، در تيم من جاي خواهند داشت. اگر تيم خوب بسته شود، حتما تا فينال آسيا پيش خواهيم رفت. البته در غرب آسيا مي‌توانيم مدعي باشيم ولي در شرق شک دارم چون آنها خيلي پيشرفت کردند.

مظلومي تاکيد کرد: سپاهان خرج کرده ولي اصولي اين کار را انجام داده است. بودجه بايد به همه برسد. آنها بازيکنان خوب، مربي خوب و امکانات خوبي دارند و با وجود اينکه براي آنها رقيب محسوب مي‌شويم از صميم قلب آرزو مي‌کنم که موفق شوند.

مظلومي در پاسخ به شايعه جدايي هوار ملامحمد گفت: چنين مسئله‌اي صحت ندارد و اين بازيکن مشتاق است که با ما بماند. البته اين مسئله منوط به اين است که از تيم قبرسي رضايتنامه بگيرد و حتي قول داده يک نفر ديگر هم به استقلال بياورد.

در اين بين خبرنگاران به اين صحبت مظلومي که با کنايه مي‌گفت خنديدند، و يکي ديگر از خبرنگاران مدعي شد که با ملامحمد مصاحبه‌اي انجام شده و او قول داده بازيکني به نام هلگورد که برادر کوچکتر او است را به تهران بياورد.

مظلومي در ادامه صحبت‌هايش در پاسخ به اين سؤال که آيا از وضعيت کنوني تيم‌تان راضي هستيد يا خير،‌پاسخ داد: وقتي پس از چند سال به استقلال برگشتم فکر نمي‌کردم که بازيکنان خودشان حاشيه‌ها را جمع کنند. شايد برخي مواقع يک صحبت‌هايي انجام شود و آن به خاطر بازي نکردن يک فوتباليست است. خودم زماني که نيمکت‌نشين مي‌شدم در روزنامه‌ها حرف نمي‌زدم اما با مربي‌ام صحبت مي‌کردم. خوب بازيکنان جلوي حاشيه‌ها را گرفتند. اگر کسي مصاحبه کرده برخورد کرديم ولي ما نمي‌توانيم بازيکني که با ما قرارداد دارد را اخراج کنيم. او را تنبيه مي‌کنيم ولي هرگز ترور شخصيت انجام نمي‌دهيم و او را در مطبوعات نمي‌کوبيم.

در پايان نشست خبري پرويز مظلومي صحبت‌هايش را اينگونه مطرح کرد: صراحتا اعلام مي‌کنم اگر فصل بعد هر نتيجه‌اي اتفاق بيفتد، باختش به گردن من است و هيچ وقت بازيکنانم را مقصر نمي‌دانم و اين را مقابل چشمان منتظري مي‌گويم که اينجا به عنوان نماينده بازيکنان حضور دارند.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1194

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 803

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2573

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2921

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3024

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3191

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3058

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4087