خدمات سایت


متن کامل خبر

مظلومي: ديروز هوا خوب بود، امروز آلوده شد؟

آرشیو
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: چطور مسابقه ديروز انجام شد و امروز هواي تهران آلوده‌تر از ديروز شد؟
1389/09/19 08:57:20 ق.ظ

پرويز مظلومي درباره لغو ديدار امروز مقابل شهرداري تبريز اظهار داشت: اينکه چه داستاني باعث شده بازي لغو شود را بايد از آقاياني پرسيد که اين کار را کردند. اگر آنها به فکر سلامتي بازيکنان هستند که نيستند، به اين فکر نمي‌کنند که ما در طول هفته تمرين مي‌کنيم و آيا فقط اين مسابقه است که مشکل‌ساز است.

وي افزود:‌ نمي‌دانم چه کسي اين تصميم را گرفته است. اگر قرار بر تعطيلي بود بگويند اين فوتبال دو ماه تعطيل است تا ما هم اين تمرينات را تعطيل کنيم. ما امروز همه جور برنامه‌ريزي کرده بوديم، هزينه کرديم، جلسه گذاشتيم. بازيکنان مي‌دانستند چه کسي بازي مي‌کند وچه کسي در ترکيب نيست. اکنون با اين تيم چه کنم.

سرمربي استقلال تاکيد کرد: مجبور شده‌ايم هتل را تخليه کنيم و وضعيت خيلي بدي داريم. اعصابم به هم ريخته است. بازيکنان بلاتکليف هستند. ما کاملا آماده مسابقه بوديم. تيم شهرداري تبريز هم همين وضعيت را دارد. حداقل بگويند که فردا هم بازي برگزار نمي‌شود تا خيال‌مان راحت شود.

مظلومي گفت: امروز و فردا چه معني دارد. چرا ما را بلاتکليف گذاشته‌اند. در اتوبوس به سمت ورزشگاه در حال حرکت بوديم و از راديو شنيديم که بازي لغو شده است. هيچ کس نبايد با ما تماس بگيرد و اين موضوع را اطلاع دهد. شما جاي من بوديد چه مي‌کرديد. اگر قرار باشد چنين جبهه‌هاي مختلفي در فوتبال باشد، ما به کجا مي‌رويم.ب عدا مي‌گويند چرا اعتراض مي‌کنيد.

مظلومي تصريح کرد: بحث آلودگي هواي تهران چند روز است که مطرح شده، چه طور ديروز که بازي در تهران انجام شده هوا خوب بود اما امروز هوا بد شد. اين مشکلات را بايد ارگان‌ها بين خود حل کنند. اکنون تيم پيشکسوتان که همگي بالاي 40 سال سن دارند در حال تمرين در کمپ تيم ملي هستند. کسي هم سکته نمي‌کند اگر قرار بر تغيير است چرا زودتر اعلام نمي‌کنند.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا آمادگي بازي روز شنبه را دارند يا خير، گفت: براي ما خيلي سخت است همين حالا مشکل جا داريم. من از مديريت هتل المپيک تشکر مي‌کنم که چند اتاق در اختيار ما گذاشته تا بازيکنان را 5-6 نفره در اين اتاق‌ها جاي دهيم.

مظلومي با اين سوال که چرا بازيکنان را آزاد نمي‌گذارد گفت: نمي‌توانم تيم را رها کنم. تغذيه اين بازيکنان کنترل شده است. ما نمي‌توانيم چوب بي‌برنامگي آنها را بخوريم. اين وضعيت واقعا ناراحت کننده است.

منبع : فوتبال3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1180

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 778

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2554

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2906

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3004

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3161

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3037

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4065