خدمات سایت


متن کامل خبر

فيلم 100 ساعت شكنجه يك زن!!

آرشیو
تمام خانه مرد شيشه‌ای دوربين مداربسته داشت و 100 ساعت شكنجه مادر خانواده توسط دوربين‌ها ثبت شده بود...
1390/02/25 05:51:30 ق.ظ

اواسط دی 89 دختر جوانی به كلانتری 128 - تهران‌نو - رفت و به مأموران گفت: از چند ماه قبل من و برادرم به خاطر آزارهای پدرمان كه معتاد به ماده مخدر شیشه است، خانه را ترك كرده و به خانه فامیل و دوستان پناه برده‌ایم. در این مدت هر بار كه سعی كردیم مادرمان را ببینیم، با مخالفت‌های پدر روبه‌رو می‌شدیم. آخرین‌بار هم كه به خانه برگشتیم، پدر گفت مادرمان نزد خانواده‌اش در شهرستان رفته است و خبری هم از او ندارد، اما فامیل‌هایمان از سرنوشت مادر اظهار بی‌اطلاعی كردند. تا اینكه به تازگی از چند نفر شنیدیم مادرمان به دست پدر كشته شده است. از آنجا كه بشدت نگران سرنوشت مادرمان هستیم، تقاضای كمك و رسیدگی به موضوع را داریم.پس از این شكایت، پرونده برای رسیدگی در اختیار كارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.دختر جوان در تحقیقات بعدی گفت: «پدرم بشدت بد رفتار و بداخلاق است، بارها شاهد بودیم كه مادرمان را كتك می‌زد و او را در طبقه بالای خانه حبس و شكنجه می‌كرد. آخرین‌بار هم مادرمان را نیمه‌جان روی زمین دیدیم كه به سختی نفس می‌كشید و...بدین‌ترتیب كارآگاهان برای تحقیق درباره سرنوشت زن میانسال شوهر وی را تحت بازجویی قرار دادند، اما او منكر قتل همسرش شد و گفت: همسرم پس از مشاجره‌ای شدید خانه را ترك كرده و به محل نامعلومی رفته است.اما در ادامه تحقیقات كارآگاهان با ورود به خانه مرد شیشه‌ای دریافتند، تمام خانه مجهز به دوربین مداربسته است. سرانجام با كشف چندین حلقه فیلم، راز شكنجه‌های وحشتناك زن میانسال فاش شد. كارآگاهان از خانه مرد معتاد حدود 100 ساعت فیلم شكنجه‌های همسرش را كشف كردند كه نشان می‌داد وحید - 45 ساله - نیمه‌های شب همسرش را به زور به طبقه بالای خانه دوطبقه قدیمی در جنوب شهر برده و به شكل فجیعی شكنجه می‌كرده است.

بازپرس رسولی - از شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران - پس از مشاهده و بررسی تصاویر به‌دست آمده، دستور بازداشت متهم را صادر و بالاخره پس از 2 ماه تحقیق و بازجویی مرد جنایتكار لب به اعتراف گشود و گفت: «همسرم را كشتم و جسدش را به جاده‌ عباس‌آباد در شمال برده و به داخل دره‌ای پرتاب كردم.»در ادامه تحقیقات فرزندان مقتول در پاسخ به این سؤال كه چرا موضوع شكنجه مادرشان را به پلیس اطلاع نداده‌اند، گفتند: «از پدرمان می‌ترسیدیم، او ما را هم كتك می‌زد. ما و مادرمان اجازه خروج از خانه را نداشتیم. پدرمان وقتی می‌خواست از خانه خارج شود، ما را در اتاقی حبس می‌كرد تا نتوانیم فرار كنیم. از طرفی تصور می‌كردیم پدرمان بیمار روانی است و امیدوار بودیم پس از مدتی بهبود یابد. اما وقتی دیگر تحمل نیاوردیم، از خانه فرار كردیم. چندی بعد هم كه برای نجات مادرمان به خانه برگشتیم، او را نیافتیم، غافل از اینكه پدرمان او را كشته است.سرهنگ كارآگاه آریا حاجی‌زاده - معاون مبارزه با جرایم پلیس آگاهی تهران - با اعلام این خبر گفت: پس از اعتراف متهم، كارآگاهان به محل رها كردن جسد رفته و بخشی از بقایای جسد را كشف كردند. در حال حاضر نیز تحقیقات درباره جنایت هولناك همچنان ادامه دارد.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:

نظرات ثبت شده برای این خبر

ع پ
(1390/02/26)
باید همون جوری شکنجه اش کنن تا بمیره

ss
(1390/02/26)
مرتیکه آشغال . این آدم ،اعدام کمش هست!

Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7557

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6500

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7285

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8340

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8204

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8859

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8712

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8870

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9230