خدمات سایت


متن کامل خبر

تاريخ فينال جام حذفی فوتبال تغيير كرد

آرشیو
وی ادامه داد بنا بر تصميم جديد، ديدار رفت تيم‌های پرسپوليس تهران و ملوان انزلی به جای دوشنبه، در روز سه‌شنبه و ديدار برگشت به جای پنج‌شنبه، در روز جمعه برگزار می شود ولی ساعت بازی‌ها بی‌تغيير مانده است.
1390/03/15 01:25:30 ق.ظ

رئیس سازمان لیگ فوتبال با اعلام خبر تغییر تاریخ دیدارهای فینال جام حذفی به دلیل لغو پرواز تیم فوتبال پرسپولیس به تهران، گفت: بازی پرسپولی وفولاد به خوبی برگزار شد و مشكلی نداشت.

عزیزالله محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام خبر به تعویق افتادن دیدارهای فینال جام حذفی، اظهار كرد: به دلیل این كه پرواز تیم فوتبال پرسپولیس به تهران لغو شد و معلوم نیست آن‌ها بتوانند تا امشب پرواز كنند، درخواست كردند بازی فینال به تعویق بیفتد كه موافقت شد.

وی ادامه داد بنا بر تصمیم جدید، دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس تهران و ملوان انزلی به جای دوشنبه، در روز سه‌شنبه و دیدار برگشت به جای پنج‌شنبه، در روز جمعه برگزار می شود ولی ساعت بازی‌ها بی‌تغییر مانده است.

رئیس سازمان لیگ فوتبال با اعلام میزبانی تهران در بازی رفت فینال جام حذفی گفت: بازی پرسپولیس وفولاد به خوبی برگزار شد و مشكلی نداشت."

محمدی در ادامه با بیان این كه بازی تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در اهواز به خوبی برگزار شد، اظهار كرد: خوشبختانه مشكل چندانی در برگزاری بازی در اهواز وجود نداشت و همه چیز به خوبی و خوشی انجام شد.

وی ادامه داد: اداره هواشناسی خوزستان به ما اعلام كرده بود كه هوا در وضعیت هشدار است ولی هر چه بگذرد اوضاع جوی بدتر می‌شود؛ بنابراین تصمیم گرفتیم تا شرایط خیلی بد نشده است بازی را برگزار كنیم.

محمدی همچنین با بیان اینكه گرد و غبار از ساعت شش و نیم به بعد تازه شروع به برخاستن كرد، افزود: زمانی كه اوضاع جوی كمی دگرگون شد، استادیوم پر از تماشاگر بود و حتی من هم در كنار زمین بودم و هیچ گونه مشكلی برای تنفس وجود نداشت.

رئیس سازمان لیگ فوتبال در ادامه گفت: بازی پرسپولیس و فولاد به خوبی و خوشی برگزار شد و مشكلی هم پیش نیامد، پس بیایید گذشته را فراموش و به آینده فكر كنیم.

محمدی در پایان، پرسپولیس تهران را میزبان بازی رفت فینال جام حذفی عنوان و خاطرنشان كرد: مراسم اهدای جام قرار است در بندر انزلی تدارك دیده شود و ما برای برگزاری یك مراسم خوب و شایسته تلاش می‌كنیم.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1195

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 806

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2575

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2922

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3025

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3195

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3058

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4088