خدمات سایت


متن کامل خبر

تشكر ویژه از كفاشیان، عسگری و عزیز محمدی: ممنون كه پرسپولیس را فینالیست كردید!

آرشیو
در حاشیه بازی پرسپولیس و ملوان بندرانزلی در بخشی از ورزشگاه نصب شده بود كه روی آن جمله «آقایان كفاشیان، عزیزمحمدی و عسگری از زحمات شما به خاطر رساندن پرپسولیس به فینال جام حذفی متشكریم، فوتبال پاك یادت نره»نوشته شده بود.
1390/03/20 10:27:38 ب.ظ

رییس فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ برتر در انزلی چندان مورد استقبال هواداران قرار نگرفتند.

در حاشیه بازی پرسپولیس و ملوان بندرانزلی در بخشی از ورزشگاه نصب شده بود كه روی آن جمله «آقایان كفاشیان، عزیزمحمدی و عسگری از زحمات شما به خاطر رساندن پرپسولیس به فینال جام حذفی متشكریم، فوتبال پاك یادت نره»نوشته شده بود.

به عقیده بسیاری از هواداران فوتبال حق پرسپولیس رسیدن به فینال جام حذفی و بازی كردن مقابل ملوان نبوده است.

ادامه توهین به خیابانی با انتشار كاریكاتور

دیدار برگشت فینال جام حذفی در حالی از ساعت 17 عصر امروز بین تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و پرسپولیس در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود كه هواداران تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با كشیدن كاریكاتورهایی از جواد خیابانی گزارشگر بازی رفت دو تیم، و نصب آن پشت پشت‌شیشه ‌اتومبیل‌های خود علیه این گزارشگر سیما شعار دادند.

هواداران ملوان با پرتاب صندلی، خشم خود را نشان دادند

پس از آن‌كه پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد، هواداران ملوان انزلی با پرتاب صندلی‌های ورزشگاه تختی انزلی به داخل زمین چمن، خشم خود را از ناكامی تیم‌شان نشان دادند. آن‌ها صندلی‌ها را به داخل زمین پرتاب می‌كردند و این حركات باعث شد در آستانه اهدای جام قهرمانی به پرسپولیسی‌ها، فضای ورزشگاه تختی به تشنج كشیده شود. همچنین تماشاگران نیز به شدت با یكدیگر درگیر شدند كه نیروی انتظامی آن‌ها را آرام كرد.

پرسپولیس پس از قهرمانی در جام حذفی، سنگ‌باران شد

پرسپولیسی‌ها پس از آن‌كه قهرمانی خود را در جام حذفی مسجل كردند، سنگ‌باران شدند. هواداران عصبانی ملوان پس از ناكامی تیم‌شان در فینال جام حذفی، علاوه بر شكستن صندلی‌ها و پرتاب آن‌ها به میانه میدان، سنگ‌های درشتی هم به وسط زمین پرتاب كردند. پرتاب این سنگ‌ها باعث شد نیروی انتظامی، بازیكنان و كادر فنی پرسپولیس را به داخل رختكن ببرد تا در امان باشند. همچنین خبرنگارانی كه از تهران برای پوشش این مسابقه به انزلی رفته بودند با پایان بازی به وسط زمین دویدند تا از سنگ‌هایی كه پرتاب می‌شدند در امان باشند.

سرمربی پرسپولیس با نارضایتی دستی به جام كشید و رفت

علی دایی كه در چند ماه اخیر مشكلاتی در باشگاه پرسپولیس داشته، دوست نداشت به سمت جام قهرمانی حذفی برود. او البته با اصرار اطرافیان خود حاضر شد در همان جایی كه ایستاده بود بماند تا جام را برایش ببرند. اما از چهره‌اش كاملا مشخص بود كه دوست ندارد سمت جام برود. او پس از اصرارهای اطرافیان خود حاضر شد دستی به جام بكشد و پس از چند ثانیه دوباره عقب رفت.

اتوبوس پرسپولیس را 20 ماشین پلیس اسكورت كرد

اتوبوس حامل تیم پرسپولیس تهران در حالی از ورزشگاه تخت انزلی خارج شد كه بیش از 20 ماشین انتظامی و حراستی اتوبوس این تیم را اسكورت كردند.

در شرایطی كه بیش از دو ساعت از اتمام دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان در فینال جام حذفی گذشته است، اتوبوس حامل تیم پرسپولیس با همراهی 20 خودرو و حدود یكصد نفر از مامورین نیروی انتظامی در حال خروج از استادیوم تختی انزلی می‌باشند این در شرایطی است كه تعدادی از هواداران تیم ملوان از كه باخت تیم‌شان مقابل پرسپولیس ناراحت هستند با موتورسیكلت‌های شخصی در حال تعقیب اتوبوس تیم پرسپولیس هستند و مامورین انتظامی به شدت در حال مراقبت از اتوبوس پرسپولیس می‌باشند.

لازم به ذكر است ازدحام اطراف استادیوم تختی انزلی به نحوی است كه بسیاری از بازیكنان ملوان نظیر بابك پورغلامی، پژمان نوری و سعید سالارزاده با استفاده از موتورسیكلت هواداران ملوان در حال عزیمت به منازل‌شان هستند.

همچنین خبرگزاری هااز شكسته شدن تعدادی از شیشه های اتوبوس حامل بازیكنان پرسپولیس خبر دادند

عابدزاده انزلی بود اما به ورزشگاه نرفت

احمدرضا عابدزاده، سنگربان افسانه ای پرسپولیس به انزلی رفت اما بازی پرسپولیس را از ورزشگاه ندید.

عابدزاده كه پس از مدت هاحضور در آمریكا به ایران برگشته، با گذشت دو هفته از درگذشت ناصر حجازی، به انزلی رفت تا این بار كمی دیرتر از همیشه بر مزار یار غارش، سیروس قایقران حاضر باشد. احمدرضا درست روزی را برای این سفر انتخاب كرده بود كه پرسپولیس داشت در ورزشگاه تختی این شهر، بر سر قهرمانی جام حذفی مصاف می داد. با این وجود عابدزاده به ورزشگاه نرفت.

او در گفت و گویی كوتاه در این باره گفت: «من رفتم انزلی تا به مزار سیروس بروم. الان منزل پدری مرحوم قایقران هستم و آمدم تا در كنارشان باشم. هر سال برای سالگردش می آمدم انزلی اما امسال این سفر آمریكا نگذاشت تا فروردین ماه اینجا باشم. من و سیروس، دوستانی صمیمی بودیم و تا ابد نمی توانم خوبی هایش را فراموش كنم. فكر كنم در فاصله دو نیمه بازی پرسپولیس بود كه رسیدیم سر مزارش و بعد از آن هم به خانه پدرش آمدیم.»

او درباره قهرمانی پرسپولیس هم گفت: «خوشحالم از اینكه پرسپولیس قهرمان شده. این قهرمانی باعث خوشحالی تماشاگران می شود و من هم از اینكه آنها خوشحالند، خوشحالم وگرنه دیگر چیزی غیر از تماشاگران تیم وجود ندارد كه برای من جالب باشد.»

تبریك قهرمان به قهرمان

باشگاه فولاد مباركه سپاهان قهرمانی پرسپولیس تهران در رقابت های جام حذفی باشگاه های ایران را تبریك گفت.

در اطلاعیه روابط عمومی این باشگاه آمده است: قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس و شاگردان علی دایی در رقابت های جام حذفی باشگاه های ایران و راه یابی این تیم شایسته به لیگ قهرمانان آسیا2012 را به سرپرست و مدیران ، كادر فنی ، بازیكنان و هواداران پرشور این باشگاه تبریك و شادباش می گویئم.

در ادامه این اطلاعیه نیز آمده است: دو تیم فوتبال پرسپولیس تهران و ملوان بندر انزلی در دور دیدار رفت و برگشت فینال رقابت های جام حذفی دو روز زیبا را در فوتبال ایران رقم زدند و برای این دو تیم بزرگ فوتبال كشورمان و هواداران دوست داشتنی شان آرزوی موفقیت می نمائیم.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1178

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 777

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2553

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2905

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3002

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3161

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3035

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4064