خدمات سایت


متن کامل خبر

استيلی: 4 سال است گزينه هستم؛ تا دو روز آينده به پرسپوليس برنامه می‌دهم

آرشیو
مربی پيشين پرسپوليس گفت: 4 سال است كه نام من به عنوان گزينه‌ سرمربيگری پرسپوليس مطرح می‌شود.
1390/03/24 12:52:26 ب.ظ

در مورد اینكه یكی از گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس است، عنوان كرد: حدود نیم ساعت پیش، از باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفتند و خواستند كه برنامه خود را برای هدایت این تیم ارائه كنم. این برنامه را حداكثر باید ظرف یكی دو روز آینده به باشگاه ارائه كنم.

وی در مورد سایر گزینه‌های مربیگری پرسپولیس (درخشان، مایلی‌كهن، ابراهیم‌زاده و دایی) گفت: همه آنها از پیشكسوتان و از دوستان خوب من هستند و باشگاه هر كدام از گزینه‌ها را كه صلاح بداند انتخاب خواهد كرد. من 3-4 سال است كه به عنوان گزینه سرمربیگری پرسپولیس مطرح می‌شوم اما هیچ وقت سرمربی این تیم نشدم. حتی زمانی كه قطبی بعد از قهرمانی در لیگ برتر دوباره سرمربی پرسپولیس شد، من برای هدایت پرسپولیس به علی سعیدلو برنامه داده بودم اما آن زمان با تغییر مدیریت باشگاه، كاشانی رفت و افشین قطبی پس از قهرمانی دوباره سرمربی پرسپولیس شد.

استیلی در مورد منصور ابراهیم‌زاده كه تنها گزینه غیر پرسپولیسی باشگاه است، گفت: ایشان یك مربی خوب است كه عملكرد كارنامه خوبی از خود به جای گذاشته است.

سرمربی سابق شاهین بوشهر در مورد اینكه می‌تواند با پرسپولیس قهرمان شود یا نه، به فارس گفت: اجازه بدهید اول به عنوان سرمربی انتخاب شوم بعد در این مورد با هم صحبت خواهم كرد. فعلا قرار است برنامه‌ام را در مورد كادر فنی و بازیكنان مورد نیازم به باشگاه ارائه كنم.

استیلی در مورد اینكه پیامك‌های مشكوكی به بازیكنان در مورد سرمربیگری وی در طول فصل ارسال می‌شده، گفت:‌خود بازیكنان این مسئله را تكذیب كردند.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 811

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2579

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3029

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3203

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3063

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4093