خدمات سایت


متن کامل خبر

حمله کفاشیان به سعیدلو

آرشیو
مهم‌ترین بخش گفت‌و گوی کفاشیان با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره حرف‌های سعیدلو در روزهای گذشته و ماجرای عدم تمدید قرارداد با قطبی بود...
1389/07/29 12:26:08 ق.ظ

در حالی که علی سعیدلو سه روز پیش از برکناری قطبی پس از جام ملت‌های آسیا و آن هم در صورت گرفتن هر نتیجه‌ای خبر داده بود، رئیس خوش‌خنده فدراسیون فوتبال در گفت‌و‌گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اعلام کرد که قطبی در صورت نتیجه‌گیری یکی از گزینه‌های اصلی برای هدایت تیم ملی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل است.

قطبی در صورت نتیجه‌گیری یکی از گزینه‌های اصلی برای هدایت تیم ملی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل است.

کفاشیان با ارائه گزارشی از سفرش به مالزی و شرکت در کمیته امتیازدهی سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا، گفت: «به احتمال قریب‌به‌یقین سهمیه ما و حتی دیگر کشورهایی که قبلا تعیین شده بود همان تعداد باقی خواهد ماند و ایران 4 سهیمه را دارا خواهد بود اما قطعا در مواردی که نقص داریم باید باشگاه‌ها همکاری کنند و این موارد ناقصی را رفع کند و با توجه به افزایش امتیازات بتوانیم در دوره بعد 4 سهمیه را مثل این دوره حفظ کنیم. البته ما در بخش ورزشگاه‌ها و رسانه نواقصی داریم که باید برطرف کنیم.»

کفاشیان با اشاره به نشستش با محمد بن‌همام رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و ماجرای کاندیداتوری‌اش برای کرسی‌ای در کنفدراسیون فوتبال آسیا که طبق گفته وی، صفایی‌فراهانی از آن استعفا داده است، گفت: «پس از پایان جلسه، نشستی با بن‌همام رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتم و درباره انتخابات AFC بحث و بررسی شد و بن‌همام درباره انتخابات بحث‌های مهمی را مطرح کرد و از کرسی داشتن ایران در هیأت رئیسه AFC حمایت کرد و گفت ایران حتما باید در هیأت‌رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا همچون گذشته یک کرسی داشته باشد و بالطبع ما هم برای گرفتن این کرسی تلاش خواهیم کرد که البته همه چیز به بستگی رای مجمع کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد.

مهم‌ترین بخش گفت‌و گوی کفاشیان با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره حرف‌های سعیدلو در روزهای گذشته و ماجرای عدم تمدید قرارداد با قطبی بود که کفاشیان در این‌باره گفت: «ما برخلاف شایعاتی که منتشر شده از افشین قطبی حمایت می‌کنیم و ایشان با ما قرارداد دارد و تا جام ملت‌ها سرمربی تیم ملی است اما اینکه از همین الان بخواهیم برای بعد از جام ملت‌ها تصمیم‌گیری کنیم درست نیست. من اینجا می‌خواهم یک بحث مهم به عنوان تفاهم را مطرح کنم همه چیز اول بستگی به کسب نتیجه در این رقابت‌ها دارد. ممکن است تیم ملی در این رقابت‌ها در جمع 4 تیم قرار بگیرد و یا شاید قهرمان شود اما ممکن است قطبی پس از پایان جام ملت‌ها خودش تمایلی نداشته باشد که در تیم ملی بماند اما این درست نیست که ما از همین الان به فکر طراحی دعوای آینده باشیم. خود من تا اوایل زمستان 90 رئیس فدراسیون هستیم و تا زمانی که رئیس فدراسیون هستم تمام وظایفم را به خوبی انجام می‌دهم البته این به شرط حیات است و کسی از آینده خبر ندارد اینکه من از همین الان به فکر این باشم که آیا فروردین 91 من رئیس فدراسیون هستم یا نیستم درست نیست چرا که انتخابات فدراسیون زمستان 90 برگزار می‌شود. پس هنوز دو ماه و نیم به این رقابت‌ها مانده و باید در این مدت تیم ملی را تقویت کنیم. چکار به آینده دارید؟ اگر تیم ملی در جام ملت‌ها قهرمان شود و نمایش مناسبی در این جام داشته باشد مطمئنا قطبی یکی از گزینه‌ها خواهد بود اما همانطور که گفتم همه چیز به مذاکره و تفاهم بستگی دارد.»

کفاشیان حرف‌های سعیدلو را این‌گونه تعبیر کرد: «منظور سعیدلو این بود که او از نظر مالی فدراسیون فوتبال را حمایت می‌کند که بالاترین قیمت را برای یک سرمربی سطح بالا در نظر بگیرد. به نظر من همه چیز به مذاکره پس از نتایج جام ملت‌ها و تفاهم با قطبی بستگی دارد.»

کفاشیان درباره بلوکه شدن بودجه فدراسیون در فیفا گفت: «ما از طریق بانک مرکزی و قوانین مربوط به این ماجرا پیگیر هستیم و نهایت تلاش‌مان را برای رفع بلوکه شدن انجام خواهیم داد. علاوه‌بر این پیگیر حکمی که در پی شکایت داریوش مصطفوی از فدراسیون صادر شده هستیم و به مراجع قانونی اعتراض کردیم و تمام تلاش‌مان را برای بازگشت پول به بیت‌المال انجام می‌دهیم و اگر مراجع قانونی ما را محق دانستند که پول به بیت‌المال برمی‌گردد و اگر ندانستد پول باز نمی‌گردد.»

منبع : آفتاب نیوز
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 786

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3170

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045