خدمات سایت


متن کامل خبر

5چهره درجه اول بازار نقل‌وانتقالات

آرشیو
اين‌ها بازيکن‌هايي هستند که مهم‌ترين چهره‌هاي نقل و انتقالات در روزهاي آينده خواهند بود.
1390/04/05 08:55:27 ب.ظ

1-سيدجلال حسيني

سپاهاني‌ها مي‌گويند با توجه به رفتن عقيلي به هر قيمتي او را حفظ مي‌کنيم. ابهران مدعي است تراکتورسازي فردا با او قرارداد مي‌بندد. استقلال اعلام کرده 4ملي‌پوش در روزهاي آينده با اين تيم قرارداد خواهند بست که لابد يکي از آن‌ها سيدجلال است. و بالاخره پرسپوليس هم به سبک خود و به شکلي کاملا مخفي(!) در حال مذاکره با اوست. بنابراين در مورد جلال حسيني فقط مي‌توان گفت او سال آينده در يکي از اين 4تيم بازي مي‌کند.

2-کريم انصاري‌فر

خيلي صادقانه اعلام کرده سال آينده در تيمي بازي مي‌کند که آسيايي باشد و پول بيبشتري بدهد. پس تراکتورسازي را بايد از بين گزينه‌هاي او حذف کرد. سپاهان هم که بيشتر از سقف قرارداد نمي‌دهد. پرسپوليس هم که خواب است! با اين حساب لابد او هم يکي ديگر از همان 4ملي‌پوشي است که به استقلال خواهد رفت. البته اگر پرسپوليس به موقع از خواب بيدار نشود. در مورد تيم آينده کريم مشاوره‌هاي دايي هم نقش مهمي را ايفا خواهد کرد، اما بعيد است فلشي که شهريار به همشهري خود نشان مي‌دهد به سمت پرسپوليس باشد.

3- محمد نصرتي

اين هم از آن اتفاقات نادر است که مدافعي که اتوگل‌هايش از خودش مشهورتر است به سوژه مهم بازار نقل و انتقالات تبديل شده. نصرتي را استقلال و پرسپوليس و سپاهان مي‌خواهند و تراکتور هم اعلام کرده او در تبريز ماندني است. هر چند هواداران تراکتور چندان گرايش مثبتي نسبت به او ندارند. نصرتي يک قرارداد داخلي هم با استقلالي‌ها دارد که مي‌تواند نقش مهمي در اين معادله ايفا کند.

4-آندرانيک تيموريان

او هم يک وجه مشترک با تمام بازيکن‌هاي اين ليست دارد: فتح‌الله‌زاده به شدت خواهان اوست و کاشاني جز اين‌که گاهي نامش را تکرار کند کاري به کار او ندارد! تبريزي‌ها مي‌گويند آندو در تبريز ماندگار مي‌شود اما اين ادعا را خيلي نمي‌توان جدي گرفت. راستي؛ آندو پيشنهاد خارجي ندارد.

5-مهدي رحمتي

به نظر مي‌رسد تکليف اين يکي از بقيه معلوم‌تر باشد. با توجه به اين‌که هر دو دروازه‌بان سال گذشته استقلال در عرض يک روز با تيم‌هاي جديد خود قرارداد بستند ظاهرا آبي‌ها با رحمتي به توافق رسيده و از آمدن او مطمئن شده‌اند. فروش طالب‌لو و محمدي شرط اصلي رحمتي براي آمدن به استقلال بود که برآورده شد.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 810

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2579

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3028

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3202

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3063

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4092