خدمات سایت


متن کامل خبر

به استقبال هفته دوازدهم ليگ برتر

آرشیو
هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال روزهاي يکشنبه و دوشنبه برگزار مي‌شود.
1389/08/01 01:20:24 ق.ظ

استقلال و پرسپوليس متاثر از نتيجه‌اي که در داربي 69 بدست آمد اين هفته به مصاف رقيبان سرسختي مي‌روند. سرخپوشان پايتخت که با وجود پيروزي پرگل در جام حذفي مقابل حريف دسته سومي خود هنوز در شوک گل دقيقه 91 فرهاد مجيدي و گرفته نشدن گل سالم شان هستند بايد در حساس‌ترين ديدار هفته به مصاف صدرنشين ليگ و فيناليست‌ ليگ قهرمانان آسيا بروند. استقلال هم که با شکست پرسپوليس و پس از آن پاس دوباره اوج گرفته بايد در زمين تراکتورسازي به ميدان برود.

البته هفته دوازدهم آن قدر بازي مهم و ديدني دارد که به راحتي نمي‌توان از ديگر بازي‌هاي آن گذشت. در اصفهان و در مصاف استقلالي‌ها قلعه نويي با سپاهان رودرروي مرفاوي و مس قرار مي‌گيرد.

يکشنبه، 2 آبان ماه

سايپا- فولاد خوزستان، ورزشگاه انقلاب کرج

محمد مايلي کهن و شاگردانش همچنان پرنوسان نتيجه مي‌گيرند. سايپايي‌ها که در هفته دهم در خانه بازي را با يک گل به تيم قعر جدولي شهرداري تبريز واگذار کرده بودند، بازي بعدي خود را با پيروزي پرگل 5 بر يک برابر استيل آذين به پايان رساندند تا همچنان غيرقابل پيش‌بيني باشند. فولاد هم از دو بازي اخير خود تنها يک امتياز بدست آورده و در اين بازي تشنه سه امتياز هستند. تقابل محمد مايلي کهن و مجيد جلالي در اين بازي از اتفاقات جالب اين هفته است.

تراکتورسازي – استقلال، ورزشگاه يادگار امام تبريز

آبي‌پوشان پس از پيروزي شيرين و تعيين کننده در داربي و برد پرگل مقابل پاس در جام حذفي اکنون سوار بر اسب مراد هستند و به نوعي بهترين لحظه‌هاي خود را در ليگ مي‌گذرانند. آنها بايد شديدا مراقب باشند که شيريني اين لحظات خوش را اين هفته هم حفظ کنند، چرا که حريف اين هفته آنها با ورزشگاه و تماشاگرانش اين توانايي را دارد که کام هر تيمي را تلخ کند. مظلومي و شاگردانش از هم اکنون خيزبلندي به سوي قهرماني در ليگ برداشته‌اند که بايد ديد چقدر در حرکت خود موفق خواهند بود. به هر صورت بايد ديد کمالوند و تراکتور چگونه با اين استقلال کنار مي‌آيند. ضمن اينکه طبق آخرين اخبار محمد محمدي سنگربان استقلال مصدوم است و به اين بازي نمي‌رسد.

راه‌آهن – پاس همدان، ورزشگاه

راه‌آهن در ادامه روند رو به رشدش با تارتار اين هفته به مصاف پاس مي‌رود. از زمان حضور تارتار در راه‌آهن، اين تيم به خوبي خود را از قعرنشينان جدول جدا کرده و خود را به کمربند مياني رسانده است. پاس اما هر دو بازي قبلي خود را واگذار کرده و پس از حذف از جام حذفي نيز تمام تمرکز خود را برروي ليگ معطوف کرده تا به نتيجه دلخواه خود برسد.

نفت آبادان – نفت تهران، ورزشگاه تختي

نفتي‌هاي ليگ در آبادان به مصاف هم مي‌روند. هر دو تيم هفته گذشته از جام حذفي کنار رفتند تا با خيالي آسوده به فکر ليگ برتر باشند. کاسيميرو و شاگردانش روند بسيار خوب خود در ابتداي فصل را از دست داده‌اند، اما هنوز در بازي‌هاي خانگي براي هر تيمي خطرناکند. کدام نفت پيروز مي‌شود؟ تهران يا آبادان؟

ملوان انزلي- شهرداري تبريز، ورزشگاه تختي انزلي

شهرداري چهارمين تيمي بود که دست به تغيير سرمربي‌اش زد و حال بايد در اولين مسابقه بدون ميثاقيان با ملوان روبرو شود. اکبر ميثاقيان در اين مدت 9 امتياز براي تبريزي‌ها گرفت و در نهايت با اعلام اينکه خونريزي معده‌اش اجازه کارکردن به او را نمي‌دهد، مجددا با ليگ برتر خداحافظي کرد و اين بار زودتر از دفعات پيش، اما انزلي‌چي‌ها پس از يک برد و يک باخت مقابل پرسپوليس و ذوب آهن و همچنين صعود از جام حذفي اميد زيادي به کسب سه امتياز اين بازي دارند.

صباي قم- پيکان قزوين، ورزشگاه يادگار امام قم

حميد عليدوستي در اولين گام با سرمربي‌ جديدش با پيکان موفق نبود و با حساب 4 بر 2 مغلوب سپاهان شد. بدون شک مناسب کردن اوضاع يک تيم ته جدولي و برگرداندن آن به حالت عادي کاري بسيار دشوار است که عيار هر مربي را مشخص مي‌کند. پيکان بايد در قم ميهمان شاگردان محمود ياوري باشند که آنها نيز از سه بازي آخر خود تنها دو امتياز کسب کرده‌اند و وضعيت چندان مناسبي ندارند.

سپاهان اصفهان – مس کرمان، ورزشگاه نقش

پس از ماجراهاي فصل قبل امير قلعه نويي و صمد مرفاوي که هر بار در عين ابراز دوستي، به يکديگر حمله مي‌کردند در اين فصل براي نخستين بار رودرروي هم قرار مي‌گيرند. هر چند که ديگر صحبتي از آن دعواها به ميان نيامده اما اين بازي مي‌تواند بحث ميان دو مرد قديمي استقلال را که روزي در کنار هم اين تيم را قهرمان ليگ برتر کردند، از نو زنده کند.

قلعه نويي که مثل هميشه ليگ را بد شروع کرده بود، باز هم مثل قبل به يک باره خود را به بالاي جدول رساند و اکنون سپاهان منتظر لغزشي کوچک از استقلال و ذوب آهن است تا جاي آنها را بگيرد. تقابل برخي مسي‌ها با مربي پيشين‌شان از جمله پيروز قرباني، فرزاد حسين خاني و مهرداد پولادي و همچنين برخي استقلالي‌هاي سابق سپاهان مثل جان واريو، بيگ زاده، خسرو حيدري و رضا غياثي با صمد مرفاوي مي‌تواند جالب باشد.

مرفاوي و مس اما با دو پيروزي پياپي به رتبه‌هاي بالاي جدول رسيده‌اند و مي‌خواهند با مهاجم ارزشمند خود ادينيو به اين راه ادامه دهند. البته آنها در اين بازي با لشکري از غايبان به مصاف سپاهان مي‌روند. ارشاد يوسفي، قاسم دهنوي، مصطفي سيفي و امرايي از جمله بازيکنان غايب مس کرمان در اين ديدار هستند.

دوشنبه 3 آبان

شاهين بوشهر- استيل آذين، ورزشگاه تختي بوشهر

کهکشاني‌ها که با کلي اميد و آرزو و با به خدمت گرفتن جمعي از ستاره‌هاي ليگ، پيش از آغاز فصل خود را مدعي قهرماني مي‌ديدند، پس از کش و قوس‌هاي فراوان بالاخره با تومباکوويچ قطع همکاري کردند و افشين پيرواني و دستيارانش رضا شاهرودي و احمدرضا عابدزاده را در راس کادر فني استيل قرار دادند تا تيمي که زماني مي‌خواست رايکارد و دنيزلي را به ايران بياورد، باز هم به مربي ايراني راضي شود. آنها به احتمال فراوان در اين هفته علي کريمي و مهدي مهدي کيا را دوباره در ترکيب خود مي‌بينند. در سوي مقابل اما سرمربي فصل گذشته استيل آذين يعني حميد استيلي و تيمش قرار دارند که هفته پيش نيز موفق به شکست پاس در خانه‌اش شده‌اند. بايد ديد طلسم ناکامي‌هاي استيل آذين تا چه زماني ادامه خواهد داشت.

پرسپوليس – ذوب آهن، ورزشگاه آزادي

آخرين و حساس‌ترين بازي هفته دوازدهم. پرسپوليسي‌ها که هنوز شکست مقابل استقلال را فراموش نکرده‌اند بايد در يک بازي مهم ديگر به مصاف ذوب آهن بروند. علي دايي خوب مي‌داند که اين بازي و ديدار بعد مقابل استيل آذين چقدر در تعيين سرنوشت او و پرسپوليس موثر خواهند بود. خستگي ذوب آهن ناشي از سفر طولاني به عربستان مي‌تواند به نوعي به کمک سرخپوشان پايتخت بيايد. هر چند که نماينده شايسته ايران در ليگ قهرمانان آسيا نشان داده که به راحتي امتياز چنين بازي‌هاي مهمي را از دست نمي‌دهد.

منبع : فوتبال3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد image وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد 1403/02/29

ساعت‌ها به روال همیشگی، مشغول انجام وظیفه‌ی خودشان هستند. اما مطالعه‌ی جدیدی می‌گوید وقتی ورزش می‌کنیم، زمان در تصورات ما کمی از ساعت واقعی جلوتر است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8

واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 812

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2581

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3030

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3206

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3066