خدمات سایت


متن کامل خبر

شکنجه‌های هولناک برای سرقت میلیونی

آرشیو
دزدان خشن به تصور اینکه مالباخته بعد از شکنجه‌های وحشیانه آنها به قتل رسیده است، سرگرم از بین بردن آثار جنایت بودند که با صحنه عجیبی روبه‌رو شدند.
1389/06/10 03:53:42 ق.ظ

مالباخته که هنوز نفس می‌کشید با همه رمقی که داشت از خانه گریخت تا راز سرقت وحشتناک دزدان آشنا را فاش کند.

18 مرداد امسال، ساکنان خیابانی در تهرانسر با مشاهده مرد مجروحی که وحشت‌زده در خیابان می‌دوید، به کمک او شتافتند و وی را به بیمارستان منتقل کردند.

مرد مجروح که علاوه بر جراحت‌های متعدد، آثار سوختگی شدید هم روی دست‌ها و صورتش به چشم می‌خورد، به سرعت به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال یافت و کادر درمانی توانست وی را از خطر مرگ حتمی نجات دهد. این مرد 2 روز بعد با دست و صورتی باندپیچی شده، به دادسرای ناحیه 10 تهران رفت تا حادثه‌ شومی را که بر او گذشته بود، فاش کند.

خرید تریلی

مرد جوان درحالی‌که مقابل بازپرس شعبه 18 دادسرا نشسته بود، گفت: از مدتی قبل قصد خرید یک دستگاه تریلی را داشتم و به همه دوستان و آشنایانم سپرده بودم که اگر تریلی مناسبی دیدند، خبرم کنند. وی ادامه داد: چند روز پیش یکی از همسایه‌هایم به نام مجید نزد من آمد و گفت که دوستش به خاطر مشکلات مالی، می‌خواهد تریلی‌اش را به مبلغ 15 میلیون تومان بفروشد.

به محض شنیدن این جملات، از مجید درباره مشخصات تریلی پرسیدم و دیدم معامله خوبی نصیبم شده است. به همین دلیل قبول کردم که تریلی را بخرم و از مجید خواستم مرا به دوستش معرفی کند. شاکی ادامه داد: 2 روز پیش مجید با من تماس گرفت و گفت که همه چیز برای انجام معامله آماده است و با فروشنده در خانه‌اش در منطقه تهرانسر، قرار گذاشته است.

سپس مدعی شد که چون فروشنده برای خارج کردن تریلی‌اش با صاحب یک پارکینگ دچار اختلاف شده، باید همه 15 میلیون تومان را به‌صورت اسکناس یا تراول چک همراه خود ببرم تا او بتواند بخشی از پول را صرف تسویه‌حساب با صاحب پارکینگ کند.

قرار سیاه

مالباخته افزود: از اینکه به‌زودی صاحب یک تریلی آن‌هم با قیمتی مناسب می‌شدم، حسابی خوشحال بودم. برای همین 15 میلیون تومان چک‌پول را در کیفم گذاشتم و برای خرید تریلی به همراه مجید از آبیک قزوین، راهی تهرانسر شدیم.

چند ساعت بعد، درحالی‌که هوا تاریک شده بود، به خانه‌ای در تهرانسر رسیدیم و وارد آنجا شدیم. مرد جوانی که خود را فرشاد معرفی می‌کرد به استقبالمان آمد و ما را به داخل یکی از اتاق‌ها راهنمایی کرد. بعد از اینکه روی مبل نشستیم، فرشاد پرسید که آیا همه 15 میلیون تومان را همراهم آورده‌ام؟ من هم پول‌ها را نشانش دادم و گفتم که همه چیز برای انجام معامله آماده است.

فرشاد و مجید به محض دیدن پول‌ها به طرفم حمله کردند و مرا به باد کتک گرفتند. آنها با باتوم و شوکر برقی به جانم افتادند و آنقدر کتکم زدند که بی‌حال، روی زمین افتادم. در آن لحظه حتی توانایی فریاد زدن هم نداشتم و در همین حال مجید و فرشاد مرا کشان‌کشان به آشپزخانه بردند تا نقشه‌ قتلم را عملی کنند.

آنها بعد از روشن کردن اجاق گاز، صورتم را روی شعله گرفتند تا به‌طور کامل بسوزد و من هم دست‌هایم را جلوی صورتم گرفتم تا مانع سوختگی صورتم شوم. از شدت درد دیگر رمقی برایم باقی نمانده بود که در همین هنگام جسم سختی به پشت سرم اصابت کرد و بیهوش روی زمین افتادم.

نجات معجزه‌آسا

شاکی ادامه ماجرا را اینگونه برای بازپرس پرونده شرح داد: نمی‌دانم چند دقیقه گذشته بود اما وقتی چشم‌هایم را باز کردم، فرشاد و مجید را دیدم که در حال شست‌وشوی آثار خون روی فرش و زمین بودند. آنها تصور می‌کردند که من به قتل رسیده‌ام و برای همین قصد داشتند آثار جنایت را از بین ببرند. همانجا بود که تصمیم به فرار گرفتم و با همه توانی که در بدن داشتم، به طرف در خروجی دویدم.

از بخت خوب من، در خروجی قفل نبود و توانستم خودم را به کوچه برسانم اما درحالی‌که یکنفس می‌دویدم، فرشاد و مجید را پشت سرم دیدم که فریاد می‌زدند اگر از ماجرا چیزی به پلیس بگویم، من و اعضای خانواده‌ام را خواهند کشت. در همین هنگام بود که تعدادی از رهگذران به کمکم آمدند و مرا به بیمارستان بردند.

در جست‌وجوی دزدان

بعد از اظهارات مرد جوان، پرونده در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دزدان خشن شروع شد. ماموران با اطلاعاتی که از شاکی به دست آورده بودند، شکنجه‌گاه متهمان را در تهرانسر شناسایی کردند اما بررسی‌ها نشان می‌داد که سارقان این محل را از یک ماه قبل کرایه کرده و بعد از سرقت پول‌های شاکی از آنجا متواری شده بودند.

ماموران در ادامه راهی محل زندگی مجید در همسایگی شاکی شدند اما او هم محل سکونت خود را تخلیه کرده و ناپدید شده بود.

پلیس که جست‌وجوی گسترده‌ای را برای دستگیری مردان خشن آغاز کرده بود، تمامی محل‌‌های رفت‌وآمد آنها را زیرنظر گرفت تا اینکه خبر رسید متهمان در مخفیگاه خود در تهرانسر مشاهده شده‌اند. ماموران به سرعت راهی این محل شدند و هر دو متهم را که قصد داشتند از طریق پشت‌بام پا به فرار بگذارند، دستگیر کردند.

با کشف تمامی پول‌های مسروقه و یک باتوم و شوکر برقی از دزدان خشن، هر‌دوی آنها به اداره آگاهی منتقل شدند و در بازجویی‌ها به شکنجه‌ و سرقت پول‌های مالباخته اعتراف کردند. سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران، با بیان این خبر گفت: متهمان که پسردایی و پسر عمه هستند، بعد از اقرار به این سرقت خشن، با قرار بازداشت راهی بازداشتگاه شدند و تحقیقات برای کشف دیگر جرایم احتمالی آنها ادامه دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد که هنگام انجام معامله به جای استفاده از پول نقد از چک‌های رمزدار بین بانکی استفاده کنند و سعی کنند معاملات خود را از طریق مبادی رسمی شناخته شده همچون بنگاه‌های خرید و فروش خودرو و یا دفاتر اسناد رسمی انجام دهند.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7563

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6507

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7296

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8346

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8210

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8866

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8719

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8876

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9235