خدمات سایت


متن کامل خبر

خط‌ ونشان سلطان برای پرسپولیس

آرشیو
کانون پیشکسوتان پرسپولیس تشکیل می‌شود و اولین جلسه آن نیمه شعبان با حضور پیشکسوتان پرسپولیس دهه 50 و 60 تشکیل می‌شود
1390/04/13 01:04:51 ق.ظ

البته خبر مهم‌تر از آن آمادگی این کانون برای در اختیار گرفتن سهام و مدیریت پرسپولیس در راستای بحث خصوصی‌سازی و واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به مردم است و علی پروین که از مؤسسان این کانون است حرف‌های جالبی درباره پرسپولیس می‌زند. این گفت‌وگو را بخوانید.

* بالاخره کانون پیشکسوتان پرسپولیس تشکیل می‌شود...

بله، پرسپولیس باشگاه بزرگی است و پیشکسوتان بی‌شماری دارد و برای ارج نهادن به زحمات این عزیزان به این نتیجه رسیدیم کانون پیشکسوتان پرسپولیس تشکیل شود که این اتفاق به زودی خواهد افتاد.

*اولین جلسه رسمی آن کی برگزار می‌شود؟

ان‌شا‌ءالله اولین جلسه کانون، نیمه‌شعبان با حضور پیشکسوتان دهه 50 و 60 و بزرگانی چون همایون بهزادی، جعفر کاشانی، حسین کلانی و تنی چند از مدیران گذشته این باشگاه برگزار می‌شود. البته آقای هدایتی نیز لطف کرده‌اند به تمام بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس که این تیم را قهرمان جام‌حذفی کرده‌اند یک حواله پراید از سوی کانون اهدا خواهند کرد. البته برنامه‌های ویژه دیگری هم برای پیشکسوتان و پرسپولیس در آینده داریم.

*برای پرسپولیس چه راهکار‌ها و برنامه‌هایی دارید که کانون پیشکسوتان به صورت اجرایی در مدیریت باشگاه ورود داشته باشد؟

ببینید، الان صحبت از خصوصی‌سازی و قرار گرفتن سهام پرسپولیس و استقلال در بازار بورس است. کانون پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس آمادگی خود را برای در اختیار گرفتن 51درصد از سهام باشگاه اعلام می‌کند. ضمن آنکه ما 49درصد دیگر را به مردم خواهیم داد. صراحتاً اعلام می‌کنیم هیچ پولی هم از دولت و ارگان‌های دولتی نمی‌خواهیم چراکه خیلی افراد هستند که حاضرند پرسپولیس به صاحبان اصلی‌اش یعنی پیشکسوتان برسد و هزینه‌های آن را بدهند.

*حالا اگر قرار باشد پرسپولیس همین فردا به علی پروین سپرده شود، چگونه از پس هزینه‌های سنگین و جذب بازیکنان میلیاردی برمی‌آیید؟

گفتم همین حالا آقای هدایتی مثل شیر پشت‌سر پیشکسوتان است و حاضر است تمام هزینه‌های پرسپولیس را بدهد. دوستان دیگری هم داریم که حاضرند پرسپولیس را ساپورت کنند و به شما می‌گویم ما مشکل مالی نخواهیم داشت. همین حالا پرسپولیس چرا نمی‌تواند یارگیری کند؟ چون پول ندارد و نمی‌تواند در یارگیری با رقیبانش استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و... رقابت کند اما ما می‌دانیم چگونه این مشکل را مرتفع کنیم.

*راستی اگر شما مدیر پرسپولیس شوید، مربی موردنظرتان کیست؛ ایرانی است یا خارجی؟

شما که می‌دانید من دنبال مربی خارجی نیستم چون مربی موردنظر من الان شاغل است ضمن آنکه سرمربی پرسپولیس من، آقای علی دایی است. او لیاقت سرمربیگری این تیم را دارد. تیمش را هم قهرمان جام‌حذفی کرده و فکر می‌کنم سرمربی محبوب هواداران پرسپولیس است.

*اگر شما پرسپولیس را بگیرید، فکر می‌کنید نفراتی مثل انصاری‌فرد، اولادی و... جذب شوند؟

به شما قول می‌دهم همین امروز تیم را تحویل بگیریم با همین آقای دایی تمام این نفرات پرسپولیسی می‌شوند و تیم را طوری می‌بندیم که برای قهرمانی در آسیا کم نداشته باشد. بالاخره این هواداران حق دارند تیم‌شان به فینال لیگ قهرمانان آسیا برود.

*علی‌آقا، مثل اینکه عزم‌تان خیلی جزم است.

ببینید، من می‌گویم حالا که قرار است پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود، چه کسی بهتر از پیشکسوتان پرسپولیس؟ ضمن آنکه ما مشکل مدیریتی و پولی هم نداریم.

*در شرایط فعلی اوضاع پرسپولیس و استیلی را چگونه می‌بینید؟

کار پرسپولیس در این شرایط خیلی سخت است. پرسپولیس یکسری از نفراتش را از دست داده و کار استیلی خیلی سخت است. آنها نتوانستند در یارگیری موفق عمل کنند.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 788

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3171

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073