خدمات سایت


متن کامل خبر

استیلی: این بازی را نبریم تیم وارد بحران می شود/کسی بازوبند را می بندد که شخصیت کاپیتانی داشته باشد

آرشیو
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهرداری تبریز در هفته سوم لیگ برتر گفت:« شهرداری تیم خوبی است.
1390/05/19 10:25:38 ق.ظ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهرداری تبریز در هفته سوم لیگ برتر گفت:« شهرداری تیم خوبی است. آن‌ها در بازی با مس خوب کار کردند و می دانیم که بازیکنان خوبی هم در اختیار دارند، ضمن این که شهرداری مدیریت خوبی هم دارد و به لحاظ اقتصادی هم در وضعیت خوبی است. زمانی که از شهرداری پیشنهاد داشتم دیدم که برای فصل آینده خود بودجه بندی خوبی کرده بودند و همه چیز در تیمشان مشخص بود. »

استیلی درباره شرایط پرسپولیس گفت:« یک حق وجود دارد و یک حقیقت. حقیقت این است که ما بازی را به شاهین واگذار کردیم، اما حقمان نبود که در آن بازی بازنده شویم. ما روز به روز بهتر می شویم. فقط 10 روز است که در کنار هستیم و به هیچ عنوان نمی‌توان تیمی که تنها 10 روز با بازیکنان اصلی‌اش تمرین می‌کند را در هفته دوم سنجید. ما تغییراتی در تاکتیک خود داشته‌ایم و می‌خواهیم تیم خوبی شکل دهیم. به همین خاطر از هوادارانمان می‌خواهیم که صبور باشند.

درباره تیم ملی فوتبال هم همین وضعیت صادق است. هیچ کس انتظار نداشت که تیم ملی مقابل مالدیو این گونه بازی کند، اما مطمئنا این تیم با حضور مربی همچون کارلوس کی‌روش روز به روز بهتر می‌شود. مطمئنا فکر ما این است که فردا بازی خوبی انجام دهیم و هواداران هم باید بدانند که مهم پرسپولیس است، نه امثال من؛ این بی‌انصافی است که هواداران ما در هر بازی علیه پرسپولیس شعار دهند. من به کار این تیم و به کار خودم اعتقاد دارم و مطمئن باشید که تیممان یکی از بهترین تیمهای لیگ می‌شود.»

حمید استیلی درباره پست علی کریمی و صحبت‌های که راجع به دور بودن او از دروازه‌ مطرح می‌شود، گفت:« کریمی در هر دو بازی تقریبا پشت مهاجمان ما بود، اما فشار بازی و یارگیری نفر به نفر تیم حریف باعث می‌شد که کریمی یک خط عقب‌تر بیاید. مطمئنا قابلیت کریمی این است که پشت مهاجمان بازی کند و هر چه به دروازه نزدیک تر باشد مثمرثمرتر است. »

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر در بازی فردا هم پیروز نشوید، تیم وارد بحران می‌شود، گفت: « مطمئنا همین طور است. اگر بازی فردا را نبریم، تیم وارد بحران می‌شود. اصلا از بازی اول این بحران به وجود آمده بود. خیلی شفاف و رو راست بگویم که بیشتر اعتراضات هوادادان به خاطر نحوه رفتن دایی بود، اما من خودم هم در کمیته فنی گفتم که دایی باید سرمربی پرسپولیس شود. در عین حال اوضاع طوری پیش رفت که من سرمربی شدم، اما خیلی‌ها گفتند که کاشانی این انتخاب را کرد، در حالی که این گونه نبود. آیا کاشانی می توانست در ذهن افرادی همچون ذوالفقار نسب و پنجعلی نفوذ کند، با این حال پس از بازی شاهین علی پروین و فرشاد پیوس با من تماس گرفتند و مسایلی را مطرح کردند که به من کمک کرد.»

حمید استیلی درباره بحث‌های به وجود آمده درباره کاپیتان پرسپولیس در بازی شاهین هم گفت: «درباره این موضوع تصمیم گیرنده اصلی من هستم و خود کریمی بین دو نیمه آن بازی در این مورد با من صحبت کرد و من به او پیشنهاد دادم که بازوبند را به افرادی که روحیه بهتری دارند، بدهد. سعی کردیم بازیکنی بازوبند را ببندد که شخصیت کاپیتانی داشته باشد و همه مسایل را رعایت کند.»

استیلی درباره آخرین وضعیت اولادی هم گفت: « چند هفته‌ای اولادی را در اختیار نخواهیم داشت. ما درباره داوری دیدار شاهین اعتراض‌هایی داشتیم، چرا که خطا روی اولادی، خطای عمد بود که باعث شد او مصدوم شود و چند هفته‌ای او را در اختیار نداشته باشیم، به نظر من مظفری زاده، داور خوبی است، اما در آن روز عملکرد خوبی نداشت و خطای پنالتی روی نوروزی را هم نگرفت، ‌به هر حال ما چند صد میلیون هزینه کرده‌ایم، اما باید خیلی زود اولادی را از دست بدهیم و این برای ما مناسب نیست، ما منتظر وضعیت هاشمیان هستیم که ببینیم می‌تواند در بازی فردا بازی کند، یا خیر، ضمن این که کاظمیان هم روز به روز بهتر می‌شود. ما یک مهاجم خارجی را هم که قدرت سرزنی خوبی داشته باشد هم نیاز داریم و به دنبال این بازیکن هستیم.»

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره این موضوع که آیا صحبت‌های اخیر مایلی کهن حاشیه‌ای برای پرسپولیس درست می‌کند یا خیر؟ گفت:« مایلی کهن مدیر فنی ما است، من احترام زیادی برای او قائلم، او خودش می‌تواند تصمیم بگیرد که درباره چه چیزهایی صحبت کند.»

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 787

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3170

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073