خدمات سایت


متن کامل خبر

حكم اعدام مشاور شيطان ‌صفت

آرشیو
مدير يك مركز كه تحت عنوان مشاور امور خانوادگی، چند زن و دختر فريب ‌خورده را قربانی نقشه‌های شيطانی‌ كرده بود با حكم دادگاه محكوم به اعدام شد....
1390/05/25 12:55:13 ق.ظ

م صدا:متهم به بهانه رفع مشكلات خانوادگی دختران و زنان جوان را فریب می‌داد. مدیر یك مركز كه تحت عنوان مشاور امور خانوادگی، چند زن و دختر فریب‌خورده را قربانی نقشه‌های شیطانی‌ كرده بود با حكم دادگاه محكوم به اعدام شد.

راز جنایت‌های سیاه مرد 47 ساله همزمان با شكایت زن 24 ساله‌ای به نام «یلدا» در دستور كار قضات دادگاه كیفری استان البرز قرار گرفت. زن جوان با چهره آشفته و هراسان در مورد جزئیات شكایتش گفت: «باور كنید از بیان اتفاقی كه برایم رخ داده شرم دارم اما باید بگویم قربانی‌ هوس‌های شیطانی مرد شیطان‌صفتی شده‌ام كه 7 سال مرا به بهانه درمان روحی اغفال كرد. حالا هم از آزار و اذیت‌های شیطانی‌اش گریخته و به قانون پناه آورده‌ام. قاضی پس از شنیدن اظهارات تكان‌دهنده شاكی از مأموران پلیس امنیت عمومی كرج خواست در این‌باره تحقیق كنند.

«یلدا» درباره نحوه آشنایی‌اش با متهم گفت: «16 ساله بودم كه به دلیل بحران‌های روحی دوران بلوغ، با خانواده‌ام مشكل پیدا كردم. به همین دلیل به یك مركز رسیدگی به مسائل خانوادگی در كرج رفتم و پس از بیان همه جزئیات زندگی‌ام و با راهنمایی آنها به عضویت یك كانون به ظاهر فرهنگی، اجتماعی درآمدم. بدین‌ترتیب 4 سال به طور مداوم در آنجا زندگی كردم و از پدر و مادر و خانواده‌ام دور ماندم. البته دختران جوان دیگر هم از یك ماه تا یك سال در آنجا می‌ماندند. حال آن‌كه فقط در یك دوره، 86 شاگرد جدید جذب آنجا شدند. سرانجام در 20 سالگی ازدواج كردم و باردار شدم. اما متأسفانه استاد «متافیزیك» با بدگویی از من نزد همسرم و سوءاستفاده از نوار اعترافاتم، زندگی‌ام را از هم پاشید. بعد هم با همدستی یك ماما، مرا بیهوش و فرزندم را سقط كردند. او پس از ازدواج 3 بار مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و از دخترانی هم كه آنجا بودند، شنیدم همین تجربه تلخ را داشته‌اند اما هیچ كدام از اسرار زندگی یكدیگر و تجاوزات صورت گرفته به دیگران باخبر نبودیم»! مأموران پلیس امنیت كرج در جریان تحقیقات نامحسوس دریافتند «كانون ...» از سال 84 با مدیریت مردی به نام «ح» فعالیتش را آغاز كرده است و متهم تحت عنوان مشاور امور خانواده، افراد دارای مشكلات خانوادگی و روحی را جذب و سپس آنها را با شیوه‌هایی مطیع خود می‌كند. همچنین مشخص شد مرد شیطان صفت با ضبط اعتراف‌های شاگردانش از آنها سوءاستفاده‌های اخلاقی و مالی كرده است. شواهد نشان می‌داد وی از سال‌ها پیش به آموزش احضار روح و فالگیری پرداخته و با روش‌های مختلف به فریب شاگردان ساده‌لوحش می‌پرداخته است. مأموران در ادامه تحقیقات دریافتند مرد شیطان‌ صفت با جعل اساسنامه كانون، به همسریابی غیرقانونی و اغفال جوانان نیز پرداخته است. حال آن‌كه بررسی سوابق تحصیلی‌اش حاكی از آن بود 20 سال قبل در سال دوم دبیرستان درس و تحصیل را رها كرده اما از چند سال قبل خود را متخصص و تحصیلكرده معرفی كرده و بعد هم افراد ساده‌لوح را تحت سلطه خود درمی‌آورد. به طوری كه جرأت سرپیچی یا اطاعت نكردن از دستورات وی را نداشتند. بدین‌ترتیب متهم با دستور قضایی در مهرشهر كرج دستگیر شد و مأموران در بررسی مخفیگاهش 26 جلد جزوه آموزشی غیراخلاقی، تعدادی نوار كاست، فیلم‌های دسته‌جمعی، مشروبات الكلی و پرونده عضویت شاگردان كانون را یافتند. با بررسی آنها مشخص شد متأسفانه تعدادی از زنان تحصیلكرده از جمله پزشك، وكیل، مهندس، داروساز و غیره نیز در میان فریب‌خوردگان بوده‌اند. مرد شیطان‌صفت پس از دستگیری ادعا كرد شاكی دچار مشكلات روحی و توهم است و اظهاراتش به طور كامل ساختگی و بی‌اساس است. اما همزمان با اعلام خبر دستگیری‌اش شكایت‌های 12 زن و دختر جوان دیگر نیز تحت رسیدگی قرار گرفت.

زن میانسالی كه همراه دخترش در دام متهم گرفتار شده بود، به مأموران گفت: او ما را به بهانه حضور در كلاس‌های «خودسازی» به كانون كشاند و ادعا كرد دوره‌های مختلف تخصصی را در هندوستان گذرانده است. اما پس از چند جلسه، مرا به وسواس فكری و دخترم را به انحراف متهم كرد. او القا كرد كه باید سدها و مرزهای دست و پاگیر را بشكنیم تا به بصیرت برسیم و بدین‌ترتیب مدتی بعد متوجه سوءاستفاده از دخترم شدم. مرد میانسالی نیز گفت: به خاطر ناسازگاری پسرانم به كانون مراجعه كردم. مدیر مؤسسه نیز به بهانه سربه‌راه شدن بچه‌هایم، آنها را بشدت كتك زد و از آنها اعتراف گرفت. حتی موهای سرشان را تراشید و آنها را برای دوره عملی به شهری در جنوب كشور فرستاد. 3 ماه از پسرانم بی‌خبر بودم تا این‌كه شنیدم از آنها برای ساخت یك پاساژ بیگاری كشیده و در برابر كم‌كاری‌شان، دست یكی از پسرانم را شكسته است. زن جوانی هم گفت: او به بهانه درمان روحی، از مراجعین مرد برای بنایی در یك مركز تجاری و خانه مسكونی‌اش سوءاستفاده می‌كرد. همچنین به بهانه حل مشكلات خانوادگی با زیركی زنان و دختران زیبا را وادار می‌كرد تا از همسرانشان جدا شوند. او به زوج‌های جوان تهمت انحراف یا اعتیاد می‌زد به طوری كه والدین‌شان با ابراز تنفر و انزجار، تنها راه‌حل را در جدایی آنها می‌دیدند. متهم زنان مسن را نیز وادار به دوختن لباس‌های مردانه و زنانه می‌كرد تا به قول خودش صرف امور خیریه شود. اما پس از چند سال متوجه شدیم لباس‌ها را در مغازه‌اش می‌فروخته و درآمدش را نیز به جیب می‌زده است.

پس از تحقیقات تخصصی گسترده، رئیس شعبه 80 دادگاه كیفری استان تهران – واقع در كرج – دستور معرفی شاكی‌ها به پزشكی قانونی را صادر كرد. در حالی كه گزارش‌ها از صحت اظهارات زنان و دختران جوان حكایت داشت، متهم در برابر 5 قاضی دادگاه كیفری محاكمه شد. وی در دفاع از خود گفت: چند سال پیش یك شركت ثبت كردم و می‌خواستم سم آفت از خارج واردكنم. اما بودجه‌اش تأمین نشد. بنابراین در شاخه دیگری در میدان آزادگان كرج، به برگزاری كلاس‌های كانون تحت عنوان خودشناسی پرداختم. از آنجا كه شاگردانم برای ابراز علاقه‌شان حاضر بودند برایم رایگان كار كنند، زمین موروثی مادرزنم را به یك مركز تجاری با 50 باب مغازه تبدیل كردم و از مردان جوان در این زمینه استفاده می‌كردم. اما اظهارات زنان و دختران شاكی، دروغ است چرا كه همگی دچار مشكلات اخلاقی بودند و به این موضوع در نوار كاست اقرار كرده‌اند. با وجود این هیأت قضایی دادگاه به ریاست قاضی «صولتی» پس از دریافت آخرین دفاعیات متهم و بررسی شكایت‌ شاكی‌ها، وی را به اتهام تجاوز به عنف به اعدام محكوم كردند. مرد شیطان‌صفت به اتهام ایجاد مركز فساد، رابطه نامشروع و نگهداری مشروبات الكلی نیز به 11 سال زندان و 247 ضربه شلاق محكوم شد.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:

نظرات ثبت شده برای این خبر

نكته بين
(1390/05/25)
واقعا جاي تاسف داردكه مادرعصرارتباطات وباوجودمنابع بسيارزياداطلاعاتي هنوزافرادي داريم كه درعصرحجرزندگي مي كنندوتااين حدساده لوحندوگول اين قبيل شياطين رامي خورند

Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7577

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6513

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7309

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8351

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8216

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8874

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8726

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8882

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9239