خدمات سایت


متن کامل خبر

سه متجاوز پای چوبه دار

آرشیو
سه مرد شیطان صفت که در جریان دو پرونده جداگانه در نقش مسافرکش ظاهر شده و بعد از سوار کردن زنان و دختران به خودروهای خود، آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، به دار مجازات آویخته می‌شوند...
1391/06/16 05:12:59 ق.ظ

دو پسرخاله هستند که سوار بر پرایدی با شیشه‌های دودی، در شهر می‌گشتند و طعمه‌های خود را از بین مسافران انتخاب می‌کردند. راز فعالیت‌های مجرمانه آنها 23آذر‌ماه سال گذشته فاش شد. زمانی که دختر 29ساله‌ای سراسیمه به کلانتری 117 جوادیه رفت و مدعی شد که دو مرد شیطان صفت او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.
 
وی در تشریح ماجرا گفت: ساعت هشت شب از محل کارم بیرون آمدم. درحالی‌که گوشی موبایلم در دستم بود و به یکی از دوستانم پیامک می‌فرستادم، ناگهان یک موتورسوار به سمتم حمله کرد و در یک لحظه گوشی موبایلم را از دستم قاپید و پا به فرار گذاشت. من وحشت کرده بودم و از آنجا که گوشی موبایلم را به تازگی خریده بودم، گریه کنان به سمت ایستگاه اتوبوس رفتم تا به خانه بروم اما چون ایستگاه شلوغ بود، تصمیم گرفتم سوار تاکسی شوم.
 
به همین دلیل به آن‌طرف خیابان رفتم و در حوالی میدان راه‌آهن، منتظر تاکسی ایستادم‎. ‎ وی ادامه داد: لحظاتی بعد یک خودرو که دو سرنشین داشت و شیشه‌هایش دودی بود، مقابلم توقف کرد و چون تصور می‌کردم مسافربر شخصی است، سوار شدم. در بین راه مرتب گریه می‌کردم و وقتی راننده از من علت ناراحتی‌ام را پرسید، برای او تعریف کردم که گوشی موبایلم را دزدیده‌اند. مشغول حرف زدن با راننده بودم که متوجه شدم وی تغییر مسیر داده و به سمت جنوب تهران در حرکت است. وقتی به او اعتراض کردم، پسر جوانی که روی صندلی جلو نشسته بود، به طرف من خم شد و با گذاشتن تیغه چاقویش روی پهلویم، تهدید کرد که اگر سر و صدا کنم، مرا می‌کشد.
 
دختر جوان افزود: آنها بی‌توجه به التماس هایم مرا به سوله‌ای در جنوب تهران بردند و مورد آزار و اذیت قرار دادند. سپس در حوالی میدان بهمن، مرا از ماشین به بیرون پرت کردند و پا به فرار گذاشتند. همان لحظه بود که توانستم شماره پلاک خودروی آنها را یادداشت کنم‎ . ‎بعد از شکایت دختر جوان، پرونده با دستور دادیار شعبه سوم دادسرای جنایی تهران به اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت ارسال و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مردان شیطان‌صفت شروع شد.
 
مأموران با سرنخی که دختر جوان در اختیارشان قرار داده بود صاحب خودروی مورد نظر را شناسایی و وی را دستگیر کردند. این مرد یکی از متهمانی بود که با ربودن دختر جوان، وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود. چند روز بعد از دستگیری متهم، همدستش که پسرخاله وی بود نیز دستگیر شد. دو جوان شیطان‌صفت در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند و گفتند که به‌خاطر وسوسه‌های شیطانی دست به این کار زده‌اند. آنها مدعی شدند که به غیراز دختر جوان، هیچ شاکی دیگری ندارند اما چند روز بعد، تعدادی دختر جوان به اداره آگاهی رفتند و از پسرخاله‌ها به اتهام آزار و اذیت شکایت کردند.
 
آنها نیز مدعی شدند که به‌عنوان مسافر سوار خودروی متهمان شده بودند اما این دو متهم در بین راه با تهدید چاقو، آنها را ربوده و با کشاندن به سوله‌ای در جنوب تهران، مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. پس از تکمیل تحقیقات، کیفرخواست پرونده صادر شد و متهمان در شعبه 75 دادگاه کیفری پای میزمحاکمه رفتند. بعد از پایان جلسه هر دو جوان شیطان صفت به اتهام آدم ربایی به زندان و به جرم تجاوز به عنف به اعدام محکوم شدند. این حکم مدتی بعد به تأیید قضات دیوان عالی کشور رسید و پرونده برای اجرای حکم در اختیار قاضی جمشیدی، رئیس اجرای احکام دادسرای جنایی تهران قرار گرفت. با انجام مراحل قانونی، دو پسرخاله شیطان صفت صبح امروز در زندان اوین پای چوبه دار قرار می‌گیرند.
 
شناسایی طعمه‌ها با خودروی ون
 
سومین محکوم به اعدام مرد 34ساله‌ای است که به اتهام تجاوز به عنف، سحرگاه امروز پای چوبه دار می‌رود. بنا بر گزارش پرونده 14 اسفند 88 زن جوانی نزد پلیس رفت و به مأموران گفت: برای رفتن به خانه در خیابان هنگام سوار یک خودروی ون سفید رنگ شدم. در بین راه مرد دیگری نیز سوار ماشین شد.
 
بعد از طی مسیری، ناگهان راننده تغییر مسیر داد و وقتی من اعتراض کردم گفت اشتباه کرده و به‌زودی وارد خیابان اصلی خواهد شد. من هم حرف او را باور کردم غافل از اینکه راننده و مسافر دیگر همدست هستند و نقشه شومی برایم کشیده‌اند. لحظاتی بعد راننده مدعی شد که مأمور است و با تهدید از من خواست تا سکوت کنم. بعد از توقف در یکی از خیابان‌های خلوت، او مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد از آن همدستش پول، موبایل و طلاهایم را به سرقت برد.
 
آنها سپس مرا کنار خیابان رها کردند و متواری شدند. بعد از اعلام این شکایت، چند زن و دختر دیگر هم به اداره پلیس رفتند و مدعی شدند راننده یک ون سفید با همدستی دوستش آنها را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده است. با توجه به حساسیت موضوع، تجسس‌های گسترده آغاز شد و سرانجام کارآگاهان موفق شدند متهمان را شناسایی و دستگیر کنند.
 
این دو مرد بعد از اعتراف به نقشه شوم در شعبه 72 دادگاه کیفری پای میز محاکمه رفتند و با حکم قضات، متهم اصلی (راننده ون) به اتهام تجاوز به اعدام و به اتهام آدم ربایی، سرقت و جعل عنوان به 19سال زندان و شلاق و همدستش نیز به جرم مشارکت در آدم ربایی و سرقت به تحمل 12سال زندان و شلاق محکوم شد. این حکم بعد از تأیید در دیوان عالی کشور پیش روی قاضی جمشیدی، رئیس اجرای احکام دادسرای جنایی قرار گرفت و با توجه به انجام مقدمات قانونی، راننده شیطان صفت نیز سحرگاه امروز پای چوبه دار می‌رود تا مجازات شود.

به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7560

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6504

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7291

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8344

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8206

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8862

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8716

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8873

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9232