خدمات سایت


متن کامل خبر

رحيمي: قوانين به سود السد است

آرشیو
مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با تاکيد بر اينکه به نظر مي رسد قوانين به سود تيم السد باشد، تاييد اسامي تيم سپاهان توسط ناظر AFC را يک امتياز مهم براي اين تيم اصفهاني دانست.
1390/06/24 10:21:21 ق.ظ

علیرضا رحیمی در مورد دیدار تیم فوتبال سپاهان برابر السد قطر ضمن بیان مطلب فوق، گفت: ما در زمین بازی نتیجه خوبی گرفتیم، گرچه می توانستیم مقابل تیم قطری با بیش از سه گل پیروز شویم.

وی در خصوص دو اخطاره بودن رحمان احمدی برای حضور در این دیدار تاکید کرد: السدی‌ها در این خصوص اعتراض کرده‌اند و به نظر می رسد شرایط به سود آنها باشد ولی ما در حال بررسی این موضوع هستیم و تمام تلاش‌مان را به کار می بندیم تا مشکل به وجود آمده را به بهترین نحو برطرف کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطر نشان کرد: نماینده AFC و مسئول برگزار کننده این مسابقه فهرست نفرات ما را تایید کرد که این موضوع به سود ماست، زیرا وی اجازه داده است تمام بازیکنان ما در دیدار با السد به میدان بروند و این موضوعی است که می توانیم از آن برای جلوگیری از ضربه خوردن به سپاهان استفاده کنیم.

رحیمی همچنین با صراحت تاکید کرد: بازیکنان سپاهان آنقدر توانایی دارند که حتی اگر این بازی 3 بر صفر به سود حریف اعلام شود در بازی برگشت به پیروزی 4 بر صفر رسیده و راهی مرحله بعد شوند.

وی در مورد اینکه باشگاه با متخلفان بروز این اتفاق برخورد خواهد کرد، اظهار داشت: باید به این موضوع تاکید کنم که مجید بصیرت 28 سال است که برای تیم سپاهان زحمت کشیده است و مطمئنم جامعه ورزش، مردم اصفهان و هواداران این تیم او را می بخشند.

مدیر عامل سپاهان در پایان گفت: بصیرت فرد غریبه ای نیست که به تیم ما آمده است. وی از رده سنی نوجوانان در سپاهان بازی کرده و در تمام این سال‌ها تجربیاتش را برای موفقیت‌های بزرگ تیم به کار برده است. عدم توجه به دواخطاره بودن احمدی یک اتفاق بود و امیدوارم با تلاش همه عوامل باشگاه مشکل خاصی برای تیم سپاهان به وجود نیاید.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و السد قطر در دور رفت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا در حالی چهارشنبه شب با نتیجه یک بر صفر به سود تیم سپاهان به پایان رسید که در پایان این دیدار باشگاه السد از تیم سپاهان به خاطر استفاده از رحمان احمدی که دو اخطاره بوده به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده است.

منبع : ورزش3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1190

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 794

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2565

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2916

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3015

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3178

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3050

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4079