خدمات سایت


متن کامل خبر

پاسخ جواد زرینچه به فرهاد مجیدی/به عنوان یک هوادار بازیکنان استقلال را دوست دارم

آرشیو
پیشکسوت و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نسبت به انتقادهایی که به هیات مدیره‌ی باشگاه از سوی بازیکنان مطرح شده واکنش منفی نشان نداد و از تلاش برای رفع دغدغه‌های مالی خبر داد.
1390/07/23 08:51:33 ق.ظ

جواد زرینچه در مورد بازی شب گذشته استقلال برابر راه‌آهن که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: به نظر من بازی خوبی بود، اما مشکلی که استقلال داشت این بود که 6 بازیکنش در تیم ملی حضور داشتند و حق استقلال بود که یکی دو روز این مسابقه عقب بیفتد تا بتوانند ریکاوری کنند.

زرینچه ادامه داد: بازیکنان استقلال تمام تلاش‌شان را کردند و در نیمه دوم یک بازی کاملا یک طرفه را انجام دادند، علی‌رغم این که استقلالی‌ها تلاش زیادی انجام دادند. موقعیت‌های‌شان تبدیل به گل نشد، اما هنوز بازی‌ها تمام نشده است پس باید تا روز آخر با تمام توان و قدرت حاضر شد.

عضو هیات مدیر باشگاه استقلال گفت: اگر استقلال می توانست به جای ملی پوشان از بازیکنان دیگری که روی نیمکت داشت و استرس بازی برابر بحرین را نداشتند استفاده می‌کرد بهتر بود. با این کار ملی پوشان هم می توانستند استراحت کنند.

زرینچه در ادامه به تیم راه‌آهن اشاره کرد و گفت: نباید از تیم راه‌آهن هم بگذریم که با تمرکز و انگیزه بالای مقابل استقلال حاضر شد و تلاش می‌کرد که بازنده نباشد، آن‌ها فرصت کافی داشتند که خود را برای این بازی آماده کنند. علی‌رغم تلاشی که بازیکنان استقلال انجام دادند، نتیجه‌ با مساوی به پایان رسید، اما فوتبال همین است و گاهی اوقات توپ‌ها گل نمی‌شود.

وی در مورد خط دفاع استقلال گفت: به نظر من خط دفاع استقلال خوب است و مشکلی در آن نمی بینم، خیلی‌ها می‌گویند که استقلال یک مدافع وسط و فوروارد کم دارد، اما از نظر فنی به این بازیکنان اعتقاد دارم. باید روی آن‌ها جدی‌تر کار شود تا بازدهی و پتانسیل دفاعی استقلال را بیشتر ببینیم. تمام مدافعان استقلال می‌توانند به تیم کمک کنند و فقط احتیاج به تمرین بیشتری دارند. فکر می‌کنم که بهترین دفاع را استقلال دارد که می‌تواند بار تیم را به دوش بکشد.

زرینچه در مورد واریز پول به حساب استقلال گفت: به دلیل این که باید کارهای اداری انجام شود، این پول بلافاصله به حساب باشگاه نمی‌آید و به خاطر همین روال اداری دو سه روزی طول می کشد، فکر می‌کنم که امروز یا فردا این پول برسد و بتوانیم بخش کوچکی از مشکلات استقلال را حل کنیم. همچنین به دنبال این هستیم که بقیه مشکلات را نیز برطرف کنیم.

زرینچه در مورد حضورش در تمرینات پرسپولیس بیان کرد: از سوی شرکت میهن جشنی برگزار می‌شد که من ، استیلی و چند نفر دیگر را دعوت کرده بودند و چون من وسیله نداشتم، استیلی زحمت کشید تا مرا برساند. به همین دلیل سر تمرین پرسپولیس رفتم و این مساله باعث شد که دوستان قدیمی‌مان را نیز ببینیم ، رویانیان هم آنجا بود و گفت و گو‌یی انجام دادیم. ضمن این که دوست داشتم علی کریمی را هم ببییم که متاسفانه نشد و به فیزیوتراپی رفته بود و تنها همین مساله بود.

او در مورد انتقاد بازیکنان استقلال از عدم حضور اعضای هیات مدیره در سر تمرین، گفت: بازیکنان استقلال دوست داشتنی هستند و همین که بخواهیم در تمرین حاضر شویم و با آن‌ها برای رفع مسئولیت خوش و بش کنیم، فایده‌ای ندارد، این مسایل بر سر ما هم در گذشته آمده است، دوست داریم فضای خوبی به وجود آید تا از نزدیک با آن‌ها آشنا شویم که هنوز چنین فرصتی به وجود نیامده است، سعی می‌کنیم در اولین فرصت این کار را انجام دهیم. این که دوستان ما را در خیابان ببینند و نشناسند عیبی ندارد.

وی ادامه داد: هیچ جای نگرانی وجود ندارد ، اتفاقاتی که در حال حاضر می‌افتد، زمان ما نیز می‌افتاد و ما نیز در همین جایگاه بودیم. جای نگرانی نیست و ناراحت هم نمی‌شویم، تلاش ما این است که بعد از مدت ها در باشگاه استقلال کار اصولی انجام دهیم و این دغدغه‌های مالی را برطرف کنیم.

جواد زرینچه خطاب به بازیکنان استقلال گفت: ما شما را دوست داریم، چه مصاحبه بکنید یا نکنید و از ما تعریف یا انتقاد کنید، به عنوان هوادار شما را دوست داریم و به دنبال کارتان هستیم، موفقیت شما باعث موفقیت و سربلندی ما می‌شود.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 788

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3171

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073