خدمات سایت


متن کامل خبر

علی دایی: استقلال در حال حاضر بهترین تیم ایران است

آرشیو
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن با بيان اين كه استقلال بهترين تيم حال حاضر ايران است، گفت: بازيكنان ما انگيزه لازم را براي رويارويي با استقلال دارند.
1390/07/20 10:56:52 ق.ظ

علي دايي با بيان اين كه وضعيت تيمش مطلوب است، درباره شرايط راه‌آهن در آستانه ديدار با استقلال در هفته دهم ليگ برتر فوتبال، اظهار كرد: اردوي خوبي در كيش برگزار كرديم و چند روز اخير نيز با انگيزه و خوب تمرين كرديم. در تمرين‌هاي اخير هم تمام تلاش خود را كرده‌ايم و در چند روز آينده هم ادامه مي‌دهيم. براي بازي با استقلال مصدوم يا محروم هم نداريم و كاملا آماده بازي هستيم.

وي در ادامه با تاكيد بر تماشاگران زياد تيم فوتبال استقلال، خاطر نشان كرد: استقلال و پرسپوليس تيم‌هاي پرطرفداري هستند كه حضور تماشاگران در بازي‌هاي آن‌ها هيجان و جذابيت بازي را افزايش مي‌دهد. البته حساب اين بازي با بازي‌هاي ديگر جدا است و با توجه به اين كه راه‌آهن و استقلال خوب بازي مي‌كنند، بازي جمعه ما بسيار جذاب و تماشايي از آب در خواهد آمد.

دايي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه آيا نوسان استقلال در نتيجه‌گيري در طول فصل او را به پيروزي برابر اين تيم اميدوار مي‌كند يا خير، گفت: اگر بازي استقلال برابر ملوان را كه در شرايط بد جوي و زميني انجام شد، كنار بگذاريد و به ساير بازي‌هاي اين تيم نگاه كنيد، خواهيد ديد كه اين تيم بر خلاف خيلي از تيم‌ها از نوسان كمتري برخوردار بوده است. بي‌اغراق مي گويم كه استقلال در حال حاضر بهترين تيم ايران است. اين تيم بازيكنان خيلي خوب بود كه كار ما را براي پيروزي برابر آن‌ها سخت مي‌كند.

دايي در ادامه با بيان اين كه هر مربي‌ آرزو دارد بازيكنان استقلال را در اختيار داشته باشد، درباره كيفيت بازيكنان تيمش و استقلال خاطر نشان كرد: به طور حتم هر مربي با داشتن بازيكنان با كيفيت كار راحت‌تري دارد و راحت‌تر مي‌تواند نكات تاكتيكي‌اش را به تيم ديكته كند. البته بايد بگويم بازيكنان راه‌آهن هم بسيار زحمت مي‌كشند و با تلاش روز افزون و انگيزه بالايي كه دارند سعي مي‌كنند نتايج بد هفته‌هاي قبل را جبران كنند.

وي افزود: روي استقلال بسيار كار و فكر كرده‌ايم و برنامه‌هايي داريم كه نقاط قوت حريف را كم رنگ كنيم. اميدوارم اين برنامه‌ها جواب دهد و بازيكنان ما در طول بازي عملكرد مثبتي داشته باشند و كارهايي را كه از آن‌ها خواسته‌ايم به درستي اجرا كنند.

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن همچنين گفت: ما تمام تلاش خود را مي‌كنيم كه با پيروزي برابر استقلال جايگاه خود را در جدول رده‌بندي ليگ بهتر كنيم. البته من نمي‌خواهم نتايج گذشته تيمم را توجيه كنم، اما آن چند بازي كه به حق‌مان نرسيديم و در كمال ناباروري از سه امتياز محروم شديم، انگيزه بازيكنان ما را براي رسيدن به حق‌شان بيشتر كرده است و باعث شده آن‌ها بيشتر زحمت بكشند.

پيروزي احتمالي راه‌آهن برابر استقلال شايد باعث مي‌شود اين تيم وارد يك روند روبه رشد شود. دايي در اين رابطه اظهار كرد: به ديدار با استقلال با ديد ديگري نگاه مي‌كنيم. نتيجه‌ اين بازي خيلي مي‌تواند به پاك كردن نتايج نه چندان خوب هفته‌هاي قبل ما كمك كند و همين موضوع انگيزه دو چنداني به بازيكنان ما داده است. ما مي‌خواهيم يك شروع ديگر را براي خود رقم بزنيم تا به موفقيت‌هاي آينده دست پيدا كنيم.

علي دايي، فصل گذشته با هدايت پرسپوليس در دو بازي رفت و برگشت برابر استقلال شكست را تجربه كرد. او در اين باره نيز گفت: من به اين مسايل فكر نمي‌كنم چرا كه شرايط كار در راه‌آهن و پرسپوليس متفاوت است و اصلا شرايط كار در پرسپوليس قابل قياس با راه‌آهن نيست.

دايي در حالي كه مي‌خنديد، ادامه داد: من هر چه مي‌خواهم درباره پرسپوليس حرف نزنم، گويي نمي‌شود و محال است كه در يك مصاحبه سوالي مربوط به پرسپوليس از من پرسيده نشود. من راجع به به داربي‌هاي رفت و برگشت فصل گذشته حرف‌هايم را زده‌ام و ديگر نمي‌خواهم درباره آن‌ها حرف بزنم. از آن بازي‌ها خيلي زمان گذشته است و شرايط راه‌آهن امروز هم با آن دو بازي فرق مي‌كند.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1179

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 778

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2553

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2906

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3004

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3161

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3035

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4065