خدمات سایت


متن کامل خبر

خالی وود در فوتبال

آرشیو
محمد منصور عظیم زاده اردبیلی / رئیس سابق روابط بین الملل فدراسیون فوتبال...
1390/07/26 08:11:47 ق.ظ

سخن کوتاه بود: قرار است در مانور تبلیغاتی رئیس فعلی فدراسیون فوتبال در مجمع آینده این فدراسیون آنهم یک روز پس از اعلام کاندیداتوری مجدد، فیلمی ساخته شود. پیشتر فیلمسازان نام بالیوود را در تقلید از هالیوود برای فیلمِ هندی و صنعتش انتخاب کردند، از این رو خالیوود را برای تهیه کنندگی این فیلم خاص پیشنهاد می کنیم.

بی شک در کنار نقاط قوت و قابل تقدیر که قطعاً بیش از 95 درصد فیلم را پیشاپیش به خود اختصاص خواهد داد، لیست بلند بالایی از ناکامی ها و شاهکارها در فدراسیون ناکارآمد کفاشیان به چشم می خورد. از آنجاییکه براساس عملکرد رایج مسئولان، این نکات نادیده انگاشته خواهد شد، لذا به تیم حرفه ایِ منصوب شده آقای کفاشیان برای تهیه فیلم، 14 سرفصل زیر برای گنجاندن در کنداکتور و فیلم نامه پیشنهاد می شود:

1-ناکامی تیم امید در گوانگجو همراه با شات هایی از قهر و آشتی و استعفا و برکناری شاغلام و جلسه خاص هیئت رئیسه در این مورد.

2-ناکامی تیم نوجوانان در قهرمانی سال گذشته آسیا همراه با تصاویر قهرمانی دو سال قبل آن و صعود به جام جهانی نیجریه.

3-ناکامی تیم جوانان در قهرمانی آسیا به اضافه راش های مصاحبه های قبل از آن در صعود احتمالی به جام جهانی و تمرکز در مصاحبه های متعدد مبنی بر نتیجه گرفتن در تیم های پایه توسط مسئولان فعلی.

4- ناکامی تیم ملی در صعود به جام جهانی با نشان دادن خط کف دست کره ایها اعم از شمالی و جنوبی. پیشنهاد می شود برای جذاب شدن در این اپیزود، قسمتی از فیلم ناصرالدین شاه اکتور سینما نیز اضافه شود.

5-ناکامی تیم ملی در جام ملتهای آسیای قطر با پخش مصاحبه سریع و قاطع رئیس فدراسیون فقط 10 دقیقه بعد از حذف مبنی بر عدم استعفا با نمایش گوشه هایی از فیلم مردی که زیاد می دانست!

6-ناکامی تیم ملی امید در مسابقات المپیک با کلوزآپ بسته با چهره ای مقتدر و توانمند از روسای کمیته های بین الملل، جوانان، تیم های ملی، سرپرست تیم، بازیکن شماره 6 و پرتقال فروش شهرک غرب در نزدیکی محل زندگی رئیس همیشه خندان !

7-شاهکار حذف تیم امید با گوشه هایی از تصاویر دیکشنری مستعمل انگلیسی به انگلیسی آکسفورد و انگلیسی به فارسی آریانپور!

8-شاهکار حذف تیم بانوان همراه با نصف چهره درهم کشیده ژوزف سپ بلاتر در سنگاپور به خاطر عدم اجرای توافقات نایینی و او در زوریخ!

9-شاهکار حذف 8 بازیکن تیم نوجوانان یک ماه قبل از اعزام با پخش آگهی چگونگی استفاده از اینترنت و رایانه.

10-شاهکار حذف مهمترین کرسی AFC با نیم رخ روسای سابق سازمان تربیت بدنی و خنده ملیح کفاشیان!

11-شاهکار تولید لباس LEGEA توسط تولیدکنندگان وطنی همراه با کپی قانون تعرفه ترخیص گمرگی و رونمایی از چند فریم تصویریِ مبهم از قرارداد آن به نحوی که تمام صفحه تلویزیون و دهان مخاطب را پر کند. توصیه می شود چند مرغابی نیز در پس زمینه آن نمایش داده شود.

12-شاهکار ابقا و ارتقای سرمربی ضعیف نوجوانان در تیم جوانان به همراه شات واید از سالن جلسات خالی و برگزار نشده کمیته فنی در 8 ماه اخیر.

13-چگونگی فرایند پیچیده و مدیریتیِ بله گفتن و تعظیم نمودن در مقابل دستور مقامات در برکناری علی دایی، محمد مایلی کهن، مسعود عنایت، منصور عظیم زاده، مجتبی شریفی، حسین شمس و ابقای همه دست اندرکاران خلق شاهکار تیم ملی امید.

14- و نهایتاً اعتماد به نفس بالای کفاشیان در اعلام رسمی کاندیداتوری مجدد سه روز بعد از برد ایران از بحرین با نشان دادن پیشانی میلیونها ایرانی در یک نگاه !

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 79

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 56

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 178

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 149

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 346

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 336

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 384

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 350

سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ image سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ 1401/08/02

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا توضیحاتی درباره نحوه اطلاع از ممنوع‌الخروج بودن از کشور ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 215