خدمات سایت


متن کامل خبر

محمد رويانيان: مسئول استيلي نيستم

آرشیو
مدير عامل باشگاه پرسپوليس ضمن گلايه از عضو هيئت مديره اين باشگاه گفت: بايد جايگزين مناسبي براي سرمربي تيم انتخاب شود. با تغييرات احساسي مشکلي حل نمي‌شود و تيم نتيجه نمي گيرد. اگر چنين بود حاضرم خودم هم استعفا بدهم!
1390/08/01 09:15:47 ق.ظ

محمد رویانیان در مورد آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: حدود یک ماه است مسئولیت باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفته‌ و طبیعی است باید با توجه بیشتر تصمیم‌گیری کنیم، به همین دلیل عصر شنبه حدود 4 ساعت جلسه داشتیم و طی آن دو بازی پرسپولیس با مس و نفت را مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: اعضای کمیته فنی در این جلسه حضور داشتند و این دیدارها را حدود 3 تا 4 ساعت بررسی کردیم. ما باید اول مشکل را درست بررسی کنیم و ببینیم مشکل کجاست که تیم دچار نوسانات و وضعیت نامطلوب می‌شود. این موضوع نیاز به بررسی بیشتری دارد که آیا مشکلات حال حاضر تیم پرسپولیس فنی بوده یا از کادر فنی و بازیکنان است و یا به مشکلات روحی و روانی تیم باز می‌گردد؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: برخی کارشناسان می‌گویند حاشیه پرسپولیس به این تیم ضربه می‌زند، بطوریکه طرفداران پراحساس تیم پرسپولیس احساسات خود را به خوبی کنترل نمی‌کنند و شعارهایی را می‌دهند که باعث افت روحی و روانی کادر فنی و بازیکنان می‌شود. این شعارها در نهایت منجر به افت بازی بازیکنان شده و آنها همواره در زمین دچار استرس هستند.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: قاطعانه اعلام می‌کنم دیگر به هیچ عنوان مشکل مالی، تدارکاتی و پشتیبانی نداریم. من در حال حاضر فکر می‌کنم مشکلات فعلی پرسپولیس ناشی از مسائل مالی نیست. جلسه عصر شنبه بسیار مفید بود و این موضوعات نیز در آن بررسی شد. البته از دوستانمان مثل آقای پنجعلی نیز گله کردم زیرا اظهار نظر دوستان تشتت آراء را در هیئت مدیره به هواداران القا می‌کند، در حالیکه این موضوع به هیچ وجه درست نبوده و همه ما در هیئت مدیره اتفاق آرا داریم. من در این خصوص به هواداران اعلام می‌کنم که به هیچ وجه نگران نباشند.

رویانیان در مورد این پرسش که آستانه تحمل شما در حمایت از کادر فنی تا چه زمانی است؟، اظهار داشت: من مسئول خواست و اراده حقیقی هوادارن تیم پرسپولیس هستم، نه مسئول آقای استیلی. استیلی و افراد دیگر مقابل اراده، خواست و دلخوشی هواداران چیزی نیستند چرا که هواداران ولی نعمت ما هستند.

وی ادامه داد: البته اینکه یک عده از افراد به عنوان لیدر با حضور در ورزشگاه‌ها خط دهی کرده و روحیه تیم را تضعیف می‌کنند، به هیچ وجه برای ما قابل قبول نیست. باید هواداران کمک کنند احساساتشان در جهت ارتقاء تیم باشد نه تخریب آن. من مسائل و مشکلاتی را که در حال حاضر بر روی سکوها وجود دارد، به عنوان یک مشکل و چالش اصلی می‌بینم. پرسپولیس 50 سال پرسپولیس بوده و باقی خواهد ماند. من به هواداران قول می‌دهم پرسپولیس به جایگاه اصلی خود که در شان این تیم است، باز می‌گردد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: طرفداران این موضوع را بدانند قطعا تصمیمی که ما خواهیم گرفت یک تصمیم منطقی است که در نهایت به نفع تیم پرسپولیس خواهد بود. من یک پرسش دارم. آیا نباید جانشین و جایگزین مناسبی برای سرمربی تیم انتخاب شود؟ آیا با یک جابجایی سرمربی و تبدیل شدن من به یک قهرمان از نظر هواداران مشکلات پرسپولیس حل می شود؟

وی تاکید کرد: این موضوع ممکن است برای من آب و نان داشته باشد اما آیا می‌توان گفت که با این تغییرات احساسی مشکلات پرسپولیس حل شده و این تیم نتیجه می گیرد؟ اگر چنین باشد من حاضرم خودم هم استعفا بدهم چه برسد به دیگران.

رویانیان در پایان گفت: جلسات ما به غیر از جلسه عصر شنبه، 4 یا 5 جلسه دیگر نیز ادامه پیدا خواهد کرد تا در خصوص شرایط فعلی تیم پرسپولیس به یک نتیجه منطقی برسیم.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 810

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2579

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3028

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3202

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3063

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4092