خدمات سایت


متن کامل خبر

شکست سنگین تیم ملی والیبال/ کوبا شادی برد مقابل ژاپن را تلخ کرد

آرشیو
کوبا در آخرین رده بندی تیم‌های برتر جهان پس از برزیل، روسیه، ایتالیا، آمریکا و صربستان در رده‌ی ششم قرار دارد و ایران به لطف قهرمانی در جام ملت‌های آسیا در مهرماه سال جاری با 5 پله صعود به رده‌ی چهاردهم رسید.
1390/08/29 11:05:02 ب.ظ

ملی پوشان والیبال ایران که با بازی درخشان خود در روز نخست ژاپن را 3-1 شکست داده بودند در دومین گام ساعت 5:30 بامداد به وقت تهران مقابل کوبا قرار گرفته و 3-0 (25-17، 25-17، 25-22) بازی را واگذار کردند. کوبا در آخرین رده‌بندی تیم‌های برتر والیبال جهان در رده‌ی ششم قرار دارد.

گیم اول، 25-17 برای کوبا، تکرار بازی مقابل ژاپن

ملی پوشان والیبال ایران در این دیدار دقیقا همانند ست نخست بازی با ژاپن عمل کردند، سرویس‌های اشتباه و دریافت‌های نه چندان خوب از همان ابتدا باعث ایجاد اختلاف امیتاز شد. ولاسکو که به امیر غفور بازی نداده بود در ست نخست از امیر حسینی، محمد موسوی، مهدی بازارگرد، حمزه زرینی، آرش کمالوند و علیرضا نادی استفاده کرد. ظریف هم لیبروی ایران بود. هرناندز ستاره‌ی کوبا در ست نخست بیشتر آبشارها را به امتیاز تبدیل کرد. وقت‌های استراحت درخواستی هم سودی نداشت و ایران که در تمام لحظات این ست از کوبا عقب بود در پایان با 8 اختلاف امتیاز همانند بازی با ژاپن ست نخست را واگذار کرد.

گیم دوم، 25-17 ، هرناندز همچنان امتیازآور

ایران بر خلاف بازی با ژاپن نتوانست در این ست به بازی برگردد. ولاسکو در ست دوم امیر حسینی را بیرون کشید و مهدی مهدوی را به جای او به میدان فرستاد، اما اتفاق ست پیش تکرار شد. مدافعان روی تور ایران با وجود این که بیشتر پاس‌ها برای هرناندز ارسال می شد، جز چند صحنه‌ی معدود قادر به دفاع این بازیکن قدرتمند نبودند و همانند ست قبل نتیجه‌ی 25-17 به سود کوبا رقم خورد. این ست در 20 دقیقه به پایان رسید.

گیم سوم، 25-22 ایران دیر بیدار شد

در ست سوم ملی پوشان نسبت به دو ست قبل بازی بهتری ارائه دادند. آرش کمالوند که در بازی پیش بهترین بازیکن میدان شده بود از ترکیب خارج و آرش کشاورزی به جای او به میدان آمد. مهدی مهدوی هم همانند ست دوم به جای حسینی وظیفه‌ی پخش کردن توپ را داشت. بازی خوب ایران در این ست می توانست حداقل یک ست را به سود شاگردان ولاسکو رقم بزند، اما روحیه‌ی پایین بازیکنان ایران که دیگر امیدی به شکست تیم قدرتمند کوبا نداشتند، مانع از این کار شد. در چهره‌ی بازیکنان ایران حتی پس از گرفتن امتیاز نشانی از شادی و امید دیده نمی‌شد. رقابت پایاپای دو تیم در گیم سوم تا امتیاز 22 پیش رفت، اما کوبایی‌ها 3 امتیاز پیاپی گرفتند و کار را تمام کردند.

کوبا در حالی ایران را در روز دوم رقابت‌ها 3-0 صفر شکست داد که در روز نخست با همین نتیجه مغلوب لهستان شده بود و ایران لهستان را در دیداری دوستانه شکست داده بود. مساله‌ای که شاید باعث شده بود بازیکنان انتظار پیروزی مقابل کوبا را داشته باشند و به همین دلیل پس از واگذار کردن دو ست اول با روحیه‌ی بسیار پایین کار را ادامه دادند.

کوبا در آخرین رده بندی تیم‌های برتر جهان پس از برزیل، روسیه، ایتالیا، آمریکا و صربستان در رده‌ی ششم قرار دارد و ایران به لطف قهرمانی در جام ملت‌های آسیا در مهرماه سال جاری با 5 پله صعود به رده‌ی چهاردهم رسید.

تیم ملی ایران در سومین دیدار خود 5:30 بامداد فردا(سه شنبه) به وقت تهران به مصاف صربستان، قهرمان اروپا و تیم پنجم رده بندی FIVB می رود.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1178

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 776

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2553

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2905

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3002

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3161

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3035

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4064