خدمات سایت


متن کامل خبر

عزیز محمدی:فینال جام حذفی ۱۴بهمن برگزار می‌شود

آرشیو
۲ ساعت طول کشید تا رویانیان و استیلی قانع شوند
1390/09/12 09:53:08 ق.ظ

رییس سازمان لیگ برتر فوتبال می گوید فینال مسابقات جام حذفی در 14 بهمن و پایان رقابت‌های لیگ برتر در 22 اردیبهشت خواهد بود.عزیزمحمدی که مهمان برنامه زنده فوتبال برتر بود گفت:« پیش از این انتقادهای زیادی از زمان برگزاری فینال جام حذفی می‌شد که معتقد بودند نباید جام حذفی بعد از رقابت‌های لیگ تمام شود به همین جهت ما امسال رقابت‌ها را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که فینال جام حذفی را در 14 بهمن‌ماه برگزار خواهیم کرد.»

وی همچنین گفت:« به جهت اینکه بازیکنان ملی‌پوش بتوانند روزهای بیشتری را در خدمت تیم ملی باشند، رقابت‌های این فصل لیگ برتر را زودتر از ادوار گذشته به پایان می‌رسانیم. پیش‌بینی کردیم یازدهمین دوره لیگ برتر 22 اردیبهشت سال 1391 به پایان برسد. لیگ برتر فصل پیش 31 اردیبهشت تمام شده بود.»

عزیز محمدی با اشاره به تغییر زمان برگزاری مسابقه‌های پرسپولیس و استقلال در هفته شا نزدهم لیگ برتر به خاطر فینال جام حذفی گفت:« جابه‌جایی کوچکی انجام دادیم تا هیچ کدام از دو تیم پرسپولیس و استقلال اعتراضی برای کافی نبودن زمان استراحت‌شان پیش از داربی جام حذفی نداشته باشند. ما بازی‌های این دو تیم در هفته شانزدهم که هر دو در تهران بود را در زمان مقرر برگزار نکرده و به جای آن داربی حذفی را برگزار می‌کنیم. طبق شرایط ورزشگاه آزادی بعد از انجام هر بازی باید تا 48 ساعت در آن زمین مسابقه‌ای برگزار نشود.»

رییس سازمان لیگ درباره انتقادهای علی کریمی نیز گفت:« کریمی از بازیکنان بااخلاق فوتبال ماست و همواره یکی از ستون‌های تیم ملی بوده است. ما در جلسه‌ای به مدت دو ساعت محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس را قانع کردیم. بنابراین خواهش می‌کنم بازیکنان دیگر از ما انتقاد نکنند و کار خودشان را انجام دهند. مدیران آن‌ها به اندازه کافی از ما انتقاد کرده‌اند.»

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد image وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد 1403/02/29

ساعت‌ها به روال همیشگی، مشغول انجام وظیفه‌ی خودشان هستند. اما مطالعه‌ی جدیدی می‌گوید وقتی ورزش می‌کنیم، زمان در تصورات ما کمی از ساعت واقعی جلوتر است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 14

واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 813

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2583

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3030

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3207

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3066