خدمات سایت


متن کامل خبر

جنايت‌ تكان ‌دهنده مرد شيشه‌ای + عکس

آرشیو
ديگري هم پوريا كه هدف 14 ضربه كارد قرار گرفته بود را در آغوش كشيد تا او را به بيمارستان برساند. اما سعيد با ضربه‌هاي كارد وي را نيز مجروح كرد كه سرانجام با كمك همسايه‌ها...
1390/09/23 06:31:25 ق.ظ

حدود ساعت 8 صبح دوشنبه ساكنان خانه‌اي در حوالي خيابان قزوين تهران مرد همسايه - سعيد 41 ساله - را ديدند كه با سر و وضعي آشفته و لباس‌هاي خون‌آلود با عجله از خانه بيرون دويد. آنها با شنيدن صداي گريه‌هاي دو كودك خردسال سعيد، راهي خانه شده و در ناباوري با پيكر نيمه‌جان و خونين سميه - همسر 35 ساله - او روبه‌رو شدند كه پاي چپش از مچ قطع شده بود. پسر 4 ساله‌اش - پوريا - و دختر 6 ماهه‌اش - پريا - نيز بشدت گريه و بي‌تابي مي‌كردند. همسايه‌ها بلافاصله با پليس و اورژانس تماس گرفتند. دقايقي بعد نيز امدادگران زن مجروح را به بيمارستان منتقل كردند. دو كودك زن مجروح به يكي از همسايه‌ها سپرده شده بودند كه مأموران دريافتند پدربزرگ بچه‌ها نزديكي خانه آنها زندگي مي‌كند. بنابراين پوريا و پريا را از زن همسايه تحويل گرفته و آنها را به پدربزرگشان سپردند. در حالي كه رديابي‌ها براي دستگيري سعيد ادامه داشت حدود ساعت 2 بعدازظهر همسايه‌هاي خانه سعيد با شنيدن صداي ناله‌هاي پسربچه دريافتند مرد شيشه‌اي مخفيانه همراه پسرش به خانه برگشته و پسر كوچولو را هدف ضربه‌هاي كارد قرار داده است. بنابراين پسر جوان همسايه با كمك دوستش بي‌معطلي پس از شكستن شيشه‌ها و در آپارتمان وارد خانه شدند اما سعيد با قمه و كارد به آنها حمله كرد كه همان موقع يكي از پسرها با چوب دستي چند ضربه به سعيد زد. ديگري هم پوريا كه هدف 14 ضربه كارد قرار گرفته بود را در آغوش كشيد تا او را به بيمارستان برساند. اما سعيد با ضربه‌هاي كارد وي را نيز مجروح كرد كه سرانجام با كمك همسايه‌ها و حضور مأموران پليس دستگير شد. پس از انتقال پوريا به بيمارستان تلاش پزشكان براي نجاتش آغاز شد اما وضعيت وي وخيم اعلام شده است.

اعلام خبر قتل پدر

در حالي كه تحقيقات در اين پرونده ادامه داشت حدود ساعت 6 بعدازظهر مرد ميانسالي با مأموران كلانتري محل تماس گرفت و از قتل هولناك همسايه 75 ساله‌اش در خانه خبر داد.

دقايقي بعد مأموران پس از حضور در خانه مورد نظر با جسد خونين ابوالحسن - پدر سعيد - روبه‌رو شدند. دختر 6 ماهه سعيد نيز كنار جسد پدربزرگ گريه مي‌كرد.

مرد جواني كه خود را پسر مقتول و برادر سعيد معرفي مي‌كرد به مأموران گفت: «ظهر امروز خاله‌ام از شهرستان تماس گرفت و گفت: ساعتي قبل سعيد با تلفن همراه به خانه آنها تلفن زده و گفته بود همسرش را با قمه مجروح كرده و پدرش را نيز كشته است. الآن هم با پسرش پوريا در يك مسجد نشسته و مي‌خواهد پوريا را هم بكشد!» اما من كه سركار بودم موضوع را خيلي جدي نگرفتم تا اينكه بعدازظهر وقتي به خانه سعيد رفتم و متوجه مجروح شدن سميه و پوريا شدم بلافاصله خودم را به خانه پدرم رساندم كه متأسفانه با صحنه جنايت هولناك روبه‌رو شدم!

با اعلام خبر جنايت به محمد شهرياري - بازپرس كشيك ويژه قتل - تيم ويژه جنايي راهي محل حادثه شدند.

كارآگاهان در تحقيقات مقدماتي دريافتند سعيد معتاد به ماده مخدر شيشه بوده و بر اثر توهمات ناشي از مصرف مواد مخدر صنعتي مرتكب جنايت شده است.

ساعتي بعد در حالي كه تحقيقات ادامه داشت دختر 15 ساله‌اي خود را به بازپرس شهرياري رساند و گفت: «من هم دختر سعيد هستم. مادرم چند سال قبل از پدرم طلاق گرفت و به امريكا رفت و من مجبور شدم نزد پدر بمانم. اما حدود 6 ماه قبل وقتي پدرم مي‌خواست مرا مورد آزار و اذيت قرار دهد به ناچار فرار كردم و حالا سرگردان خانه‌هاي مردم و خيابان‌ها هستم. دقايقي قبل نيز از طريق همسايه‌‌ها در جريان موضوع قرار گرفتم.»

بازجويي از جنايتكار شيشه‌اي

مرد جنايتكار كه صبح ديروز براي بازجويي‌ به شعبه اول بازپرسي دادسراي جنايي تهران منتقل شده بود بدون ابراز ناراحتي از قتل پدر و مجروح كردن همسر و پسر خردسالش گفت: به هيچ عنوان پشيمان نيستم. چرا كه روح شيطان در آنها نفوذ كرده بود پس بايد كشته مي‌شدند. پدرم را كشتم اما انگار شيطان وجود همسر و پسرم از من قوي‌تر بودند كه نمردند!

وي در حالي كه منكر توهماتش بود گفت: «از سه سال قبل كه مادرم مرد شيطان به خانواده ما نفوذ كرد. همسرم گمراه شده بود شيطان در روح پوريا لانه كرده بود پس بايد هر سه كشته مي‌شدند. به همين خاطر صبح زود سميه را زدم و به خانه پدرم رفتم. حدود ساعت 11 صبح او را هم كشتم، پريا را همانجا گذاشتم اما پوريا را با خود بردم و بعد از ظهر او را به خانه خودم برگرداندم. مي‌خواستم پسرم را بكشم، كه همسايه‌ها سر رسيدند. مرد شيشه‌اي ادامه داد: قبل از اين آشپز بودم تا اينكه پس از بيكاري با موتوسيكلت كار مي‌كردم. خواهرم پزشك است و برادرم هم كارمند است اما با آنها هيچ ارتباطي نداريم.»

بازپرس پرونده پس از شنيدن اظهارات تكاندهنده متهم وي را براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار داد.

گفت‌وگو با همسايه

به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7571

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6510

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7304

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8347

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8213

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8869

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8723

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8880

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9236