خدمات سایت


متن کامل خبر

ارائه‌ سيم‌كارت سه شماره‌اي از سوی همراه اول

آرشیو
معاون همراه اول گفت كه امسال براي نخستين بار سيم‌كارتي را در نمايشگاه تلكام ارائه مي‌دهيم كه قابليت داشتن سه شماره برروي آن وجود دارد.
1389/08/26 06:59:58 ق.ظ

محمدمهدي عطوفي با اشاره به سرويس‌هاي جديدي كه همراه اول در نمايشگاه تلكام امسال ارائه مي‌دهد، اظهار كرد: امسال براي نخستين بار سيم‌كارتي را در نمايشگاه ارائه مي‌دهيم كه قابليت داشتن سه شماره برروي آن وجود دارد، به اين معني كه با يك سيم‌كارت مي‌توان سه شماره‌ همراه اول را در آن داشت.

وي افزود: همچنين در اين نمايشگاه چند سرويس ديگر مربوط به سرويس‌هاي ارزش افزوده ارائه مي‌شود كه فروش سيم‌كارت همراه گوشي يكي از آنها است؛ اين سيم‌كارت‌ها اعتباري همراه اول بوده و با مدل LG و به قيمت 35 و 45 هزار تومان به فروش مي‌رسد كه با استقبال خوبي مواجه شده است. عطوفي هم‌چنين در بخشي از سخنان خود گفت: در آينده تعرفه‌هاي مختلف براي سليقه‌هاي مختلف را خواهيم داشت و درواقع شاهد تعرفه‌هاي خاص همراه اول خواهيد بود.

چهار برابر شدن ظرفيت ارسال پيامك همراه اول

معاون نظارت و مديريت شبكه همراه اول از افزايش ظرفيت ارسال پيامك به 40 هزار پيامك در ثانيه خبر داد. حريري اظهار كرد: ‌كيفيت شبكه همراه اول هم‌اكنون مطلوب است و ظرفيت ارسال پيامك كه در حال حاضر 10 هزار پيامك در ثانيه است تا پايان سال به 40 هزار پيامك در ثانيه افزايش مي‌يابد.

معاون نظارت و مديريت شبكه همراه اول با اشاره به اين كه قطعي مكالمات شبكه همراه اول به زير 5/1 درصد رسيده است،‌گفت: ‌ميانگين ميزان موفقيت مكالمات در تهران در حدود 97 درصد است. حريري تصريح كرد: ميانگين ارسال پيامك در شبكه همراه اول به 100 ميليون پيامك در روز افزايش يافته است. وي درباره ظرفيت ارسال پيام چند‌رسانه‌اي (MMS) نيز گفت: ظرفيت MMS هم اكنون صد پيام در ثانيه است.

ارتقاي شبكه همراه اول براي ارائه‌ سرويس‌هاي جديد

معاون فني و مهندسي همراه اول از ارتقاي شبكه همراه اول براي ارائه سرويس‌هاي جديد خبر داد.

حسن رضوي در نمايشگاه تلكام اظهار كرد: در گذشته سرويس‌هاي مبتني بر Voice و پيامك ارائه مي‌شد، ليكن با ارتقاي شبكه سرويس‌هاي جديد همچون RBT، جيرينگ، GPRS، MMS... قابل ارائه است؛ هم‌اكنون مشتركان به ما مي‌گويند به چه سرويس‌هايي نياز دارند تا ما براي ارائه آن سرويس‌ها برنامه‌ريزي كنيم. رضوي با اشاره به افزايش حجم پيام‌هاي چند رسانه‌اي (MMS) بيان كرد: تا چند هفته ديگر حجم پيام‌هاي چند رسانه‌اي همراه اول از 100K به 400K افزايش خواهد يافت.

وي همچنين با اعلام اين‌كه ظرفيت مشتركان پيام چند رسانه‌اي همراه اول به سه ميليون رسيده است، اظهار اميدواري كرد: تا آينده‌اي نزديك اين ظرفيت به 20 ميليون مشترك خواهد رسيد.

معاون فني و مهندسي همراه اول سرعت اينترنت همراه اين اپراتور را 160 كيلوبايت بر ثانيه اعلام كرد و گفت: به‌تدريج در تمامي شهرها اينترنت پرسرعت را ارائه خواهيم كرد. رضوي در ادامه به مشكلات پوشش شبكه اشاره كرد: با اضافه شدن شهرك‌هاي جديد و مناطق مشكل‌دار، سعي بر پوشش جديد و برطرف كردن نقاط كور داريم.

وي با بيان اينكه در بعضي شهرها مخصوصا تهران مردم نگران تشعشعات آنتن‌هاي BTS هستند؛ گفت كه ما با دانشگاه‌هاي صنعتي شريف و اميركبير درباره اندازه‌گيري تشعشعات قرارداد مطالعات گسترده داريم كه نتايج آن نشان مي‌دهد تشعشعات خطري ندارد و يك صدم حد استاندارد است و اين همكاري رسانه‌ها را مي‌طلبد كه ديد مردم را در اين خصوص روشن كند. معاون شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: تجهیزات شش میلیون خط تلفن همراه توان پشتيباني فنی در شبکه همراه اول را ندارند.

رضوی در خصوص استفاده از تجهیزات شش میلیون خط تلفن همراه در شبکه همراه اول اظهار كرد: شرکت ارتباطات سیار به دلیل ماهیتی که از گذشته تاکنون داشته، از تولید داخل حمایت کرده است. وی با اشاره به اینکه تمامی تجهیزات جانبی شبکه تلفن همراه در داخل کشور تولید مي‌شود، گفت: این اتفاق به دلیل کمک‌هاي فنی شرکت ارتباطات سیار یا شرکت مخابرات ایران قبل بوده است.

رضوی با بیان اینکه از سال 80 تولید BTS در داخل آغاز شده است، افزود: از سال 81 که آنتن‌ها وارد شبکه شده تمامی حمایت‌ها از این پروژه تولید داخل شده است، اما متاسفانه در هر استانی که این آنتن‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند به وفور درخواست‌هایی برای جمع‌آوری این آنتن‌ها به شرکت همراه اول ارسال شده است.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




هشدار وزارت راه به پلتفرم‌‌ها: بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود image هشدار وزارت راه به پلتفرم‌‌ها: بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود 1403/02/04

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد پلتفرم‌های دیوار و شیپور در صورت عدم افزودن وب‌سرویس احراز هویت خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 33

OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند image OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند 1403/02/01

در ۲۵ آوریل و همزمان با نمایشگاه بین المللی خودرو پکن، از سبک جدیدی از هارمونی نوآوری در خانواده سریNew Energy رونمایی خواهد شد، محصولی که می تواند نُت جدیدی در سمفونی "محصول جدید + فن آوری نو+ اکوسیستم پویا" باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ image چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ 1403/01/25

بسیاری انتظار داشتند که بهترین تانک روسیه یعنی T-14 آرماتا در اوکراین خودنمایی کند. هرچند اینگونه نشد و تانک تی 90 این کشور نیز حسابی در اوکراین با مشکل مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 42

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 61

وزیر ارتباطات: افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت تا خردادماه image وزیر ارتباطات: افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت تا خردادماه 1403/01/18

وزیر ارتباطات درخصوص برنامه‌های افزایش اینترنت برای سال ۱۴۰۳ اعلام کرد که تا خردادماه، افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت محقق خواهد شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 41

ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 71

استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! image استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! 1402/12/13

پروتئین مورد استفاده‌ی بدن‌سازان، هزینه‌ی استخراج طلا از زباله‌های الکترونیکی را تا ۵۰ برابر کاهش می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 57

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 72

توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند image توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند 1402/12/07

تیمی در کره، سیستم قابل پوشش و کشش صورت ایجاد کرده‌اند که از بررسی اصطکاک و لرزش پوست برای ارزیابی احساسات انسان استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 69