خدمات سایت


متن کامل خبر

آخرین آمار مصدومان زلزله نیشابور

آرشیو
رییس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت : تعداد مصدومان زلزله روز گذشته نیشابور به بیش از 230 نفر رسید.
1390/10/30 05:06:14 ق.ظ

دکترسید کاظم فرهمند افزود: 30 نفر از این مصدومان در بیمارستانهای حکیم و 22 بهمن نیشابور بستری و مابقی به صورت سرپایی معالجه شده اند. وی اظهارداشت : بیشتر مصدومان دچار شکستگی در نقاط مختلف بدن شده اند و خوشبختانه تا کنون تلفات جانی گزارش نشده است .

زلزله ای به قدرت 5/5 ریشتر ساعت 16 و پنج دقیقه عصر پنجشنبه شمال شرق نیشابور را لرزاند که کانون آن منطقه باغرود این شهرستان گزارش شده است . پس از این زلزله تا کنون 75 پس لرزه به ثبت رسیده که بزرگترین آنها به قدرت 9/3 ریشتر ساعت 22 و 47 دقیقه پنجشنبه شب رخ داد. نیروهای امدادی و ارگانهای ذیربط اکنون در شهرستان نیشابور مستقر و در حالت آماده باش بسر می برند و اوضاع را تحت کنترل دارند.

15تیم امداد و نجات تمامی روستاهای زلزله زده نیشابور را مورد بررسی قرار دادند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت : 15 تیم امداد و نجات از ابتدای وقوع زلزله در نیشابور به روستاهای زلزله زده اعزام و خسارات وارده در تمامی این مناطق را مورد بررسی قرار داده و کمک های لازم را ارایه کردند.

محمد قاسمی افزود: طبق آخرین گزارش ها، اکیپ های امداد و نجات جمعیت هلال احمر تا ساعت 21 دیشب عملیات اولیه بررسی در روستاها بویژه در منطقه میر آباد و 10 روستای درگیر در زلزله را به پایان رسانده اند. از ابندای وقوع زلزله، 400 نیروی امدادی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی فراخوان شدند و با کمک نیروهای امدادی و سایر ارگانهای ذیربط، شب گذشته شماری از مردم نیشابور در اماکن امن ورزشی، آموزشی و حسینیه ها اسکان یافتند. خوشبختانه موردی از تلفات جانی و آوار برداری در روستاها و مناطق زلزله زده نیشابور گزارش نشده و تمامی مصدومان مداوا و یا بستری شده اند.

قاسمی افزود : میزان دقیق برآورد خسارات وارده به واحدهای مسکونی در روستاها و مناطق شهری نیشابور در جلسه ای که قرار است امروز برگزار شود اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

75پس لرزه تا کنون در نیشابور به ثبت رسیده است

مسوول شبکه لرزه نگاری استان خراسان رضوی وابسته به موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران گفت : تاکنون 75 پس لرزه در شهرستان نیشابور به ثبت رسیده است.

ذوالفقار آسایش پور افزود: این پس لرزه ها از عصر پنجشنبه تا ساعت 7 و 30 دقیقه صبح امروز جمعه، ثبت شده است. بزرگترین پس لرزه به بزرگی 9/3 ریشتر در ساعت 22 و 47 دقیقه پنجشنبه شب رخ داد.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد  image ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد 1400/04/19

شیوع کرونا طی یکسال گذشته بر اجرای بسیاری از قوانین و شرایط تردد تاثیر گذاشته و حالا نیز تصویب شده طرح ترافیک تهران از فردا تا اطلاع ثانوی لغو شود تا از فشار بر حمل و نقل عمومی و شلوغی مترو و اتوبوس به این شیوه کاسته شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 679

وزیر نیرو بابت قطع برق از مردم عذرخواهی کرد image وزیر نیرو بابت قطع برق از مردم عذرخواهی کرد 1400/03/04

وزیر نیرو با اشاره به گرمای زودهنگام هوا و کاهش بارندگی به‌عنوان دلیل اصلی قطع برق، بابت خاموشی‌های اخیر از مردم عذرخواهی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 676

محدودیت‌های کرونایی تا کی ادامه دارد؟ image محدودیت‌های کرونایی تا کی ادامه دارد؟ 1400/01/29

معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه فعلا از وضعیت قرمز خارج نخواهیم شد، گفت: حدود ۲۱ هزار نفر هم افرادی بودند که مثبت بودند و سفر رفتند و نقض قرنطینه کردند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 471

چگونه مجوز تردد بین‎ شهری بگیریم؟ image چگونه مجوز تردد بین‎ شهری بگیریم؟ 1399/10/20

افرادی که قصد دارند با خودرو شخصی به شهرهای وضعیت نارنجی و قرمز وارد شوند و از این شهرها نیز خارج شوند، نیاز به دریافت مجوز تردد بین شهری دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 667

کاهش حقوق بازنشستگان به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی image کاهش حقوق بازنشستگان به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی 1399/10/10

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگانی که یک میلیون از حقوقشان کسر شده است به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 812

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7557

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6500

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7284

روشدن دست سامسونگ بعداز دروغگویی درباره ساعت هوشمندش image روشدن دست سامسونگ بعداز دروغگویی درباره ساعت هوشمندش 1392/09/01

کمپانی کره ای اگر ذره ای صداقت اپل را داشت، شاید اندکی در دل تکنولوژیست های واقعی جای می گرفت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8814