خدمات سایت


متن کامل خبر

تجاوز چهار پسر به دو خواهر

آرشیو
آدم‌ربایان به بهانه کمک به خواهر مبتلا به صرع آنها را ربودند...
1391/06/19 07:17:06 ق.ظ

 دو پسر جوان به بهانه کمک به بیمار صرعی او و خواهرش را ربودند و به همراه دو نفر دیگر از دوستان خود به آنها تجاوز کردند. به گزارش خبرنگار ما صبح روز شنبه دو هفته پیش دو خواهر با مراجعه به کلانتری امین‌آباد به ماموران اعلام کردند توسط دو سرنشین خودرو پراید سفیدی به زور و با تهدید چاقو به زمینی کشاورزی منتقل شده و توسط آن دو و همچنین دو جوان دیگر که در باغ مشغول مصرف مواد بودند، مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند. کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران پس از تشکیل پرونده مقدماتی به دستور شعبه پنجم بازپرسی دادسرای شهرری وظیفه تحقیق در این خصوص را برعهده گرفتند.

دو دختر 24 و 18ساله که «مینا» و «ستاره» نام دارند پس از حضور در پلیس آگاهی توضیح دادند در حوالی پاساژ «مهدی» واقع در میدان شهرری و به قصد رفتن به مرکز درمانی، سوار خودرو پراید شدند اما دو سرنشین پراید با تهدید چاقو آنها را به زمین کشاورزی در حاشیه شهرری بردند و در آنجا به همراه دو جوان دیگر، آنها را مورد تعرض قرار دادند.

مینا در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: «حوالی ساعت 15 روز جمعه همراه خواهر کوچک‌ترم ستاره، در حوالی پاساژ مهدی در حال عبور از خیابان بودیم که ناگهان خواهرم با خودرو عبوری برخورد کوچکی کرد اما چون به صرع مبتلا است بیهوش شد.


در حال به هوش آوردن خواهرم بودم که به اصرار دو سرنشین پراید برای رساندن خواهرم به بیمارستان، سوار ماشین آنها شدیم. در حالی‌که تصور می‌کردم راننده در حال رفتن به سمت بیمارستان است ناگهان متوجه شدم ماشین از مسیر خود منحرف شد به همین علت به سرنشینان پراید اعتراض کردم اما آنها با تهدید چاقو مرا ساکت کردند و پس از آن از سمت کمربندی کهریزک، من و خواهرم را به باغی در امین‌آباد بردند.

در حالی‌که در باغ دو جوان دیگر نیز که ظاهرا مشغول مصرف موادمخدر بودند حضور داشتند، هرچهار نفرشان من و خواهرم را مورد آزار و اذیت قرار دادند و پس از آن مجددا ما را سوار ماشین کردند و حدود ساعت 21 در حوالی شهرری، از ماشین پیاده کردند و متواری شدند.» ستاره نیز در اظهارات مشابه، همان گفته‌های خواهر خود را تکرار کرد. کارآگاهان با راهنمایی شکات، به باغ موردنظر رفتند و مالک آنجا را شناسایی کردند اما در تحقیق از این شخص و همچنین تعدادی از اهالی محل مشخص شد مالک زمین فقط چند اصله درخت در ملک خود کاشته و دیگر هیچ رسیدگی و رفت و آمدی به آنجا ندارد و چون باغ فاقد حصار و دیوار است آن مکان به محلی برای تجمع معتادان تبدیل شده است.

کارآگاهان در ادامه رسیدگی به این پرونده، با مراجعه به پاساژ مهدی، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را برای شناسایی سرنشینان خودرو پراید آغاز کردند و سرانجام موفق به شناسایی یکی از متهمان که جوانی 18ساله به نام حسام است، شدند و به خانه او در شهرک گلستان رفتند اما فهمیدند این جوان از محل سکونت خود متواری شده است. در شرایطی که تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری حسام در دستور کار کارآگاهان قرار داشت، اخبار و اطلاعاتی درخصوص هویت یکی دیگر از متهمان به نام «اصغر. ن» (24ساله) در اختیار کارآگاهان قرار گرفت و فاش شد این جوان روز حادثه همراه شخص دیگری به نام مصطفی، در باغ حضور داشت. با شناسایی هویت اصغر، بلافاصله محل تردد وی در محدوده میدان معلم واقع در ابتدای جاده ورامین تحت مراقبت‌های پلیسی قرار گرفت و سرانجام او ساعت 12:15 روز نهم ماه جاری دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی توسط دو خواهر شناسایی شد.

سپس متهم در همان دقایق اولیه به تجاوز به دو دختر اعتراف کرد و در اظهارات اولیه خود به کارآگاهان گفت: «در باغ به همراه مصطفی، در حال مصرف مشروبات الکلی بودیم که پویا و حسام، در حالی‌که دو دختر جوان نیز همراه آنها بودند، با خودرو پراید متعلق به پویا وارد باغ شدند و پس از آن همگی به آن دو تعرض کردیم.» اصغر در ادامه اعترافات خود و درخصوص نحوه آشنایی با مصطفی، پویا و حسام گفت: «مصطفی را از حدود یک ماه پیش می‌شناسم و با یکدیگر در باغ آشنا شدیم و گاهی اوقات نیز همدیگر را در آنجا می‌بینیم با پویا که در نزدیکی باغ سکونت دارد، حدود سه ماه پیش آشنا شدم اما روز حادثه حسام را برای اولین بار دیدم و قبلا او را نمی‌شناختم.»

با توجه به اطلاعات به دست‌آمده از هویت و محل سکونت پویا که پسری 19ساله است، بلافاصله مخفیگاه متهم تحت مراقبت‌های پلیسی قرار گرفت و کارآگاهان ساعت 17:30 روز 11 شهریور وارد مخفیگاه او شدند و در حالی‌که متهم تلاش داشت از محل متواری شود، وی را با شلیک چند تیر هوایی دستگیر کردند و خودرو پراید او نیز در محدوده مخفیگاه وی کشف و توقیف شد.

پویا نیز پس از انتقال به پلیس آگاهی توسط دو خواهر شناسایی شد و به آزار و اذیت شاکیان اعتراف کرد و در اظهارات خود گفت به پیشنهاد حسام، دو خواهر را ربودند و به باغ بردند. در حالی‌که تلاش‌ها برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری حسام ادامه داشت، مصطفی -متهم24ساله- نیز در ساعت 16:30 روز 12 شهریور در شهرری بازداشت شد.

با گذشت تنها چند ساعت از زمان دستگیری سومین متهم پرونده و با انجام اقدامات پلیسی، کارآگاهان در ساعت 22:30 همان روز موفق به شناسایی مخفیگاه حسام در دامداری متروکه‌ای واقع در جاده ورامین شدند و پس از اطمینان از حضور حسام در آنجا وارد این محل شدند و در حالی‌که حسام تلاش داشت با استفاده از چند سگ نگهبان و رها کردن آنها به سمت کارآگاهان از محل متواری شود، با شلیک چند تیر هوایی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر گفت: «با توجه به حساسیت این پرونده، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی پایگاه نهم پلیس آگاهی رسیدگی به آن را برعهده داشتند و با پیگیری‌های شبانه‌روزی و گسترده‌ای که انجام دادند، در کمتر از 24 ساعت از زمان ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، اطلاعات اولیه را درخصوص هویت متهمان جمع‌آوری و در کمتر از یک هفته نیز تمامی متهمان را دستگیر کردند.»

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اضافه کرد: «با توجه به اعتراف صریح متهمان و همچنین شناسایی کامل آنها از سوی شکات پرونده، قرار قانونی برای هرچهار متهم پرونده صادر شده است و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته‌اند.

به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7557

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6500

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7285

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8340

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8205

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8860

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8712

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8870

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9230