خدمات سایت


متن کامل خبر

حمله شديد دايي به مايلي‌کهن

آرشیو
سرمربي پرسپوليس گفت: مايلي‌کهن بايد مجازات شود.
1392/07/14 10:25:02 ق.ظ

علي دايي پس از پايان تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در واکنش به اظهارات روز گذشته محمد مايلي‌کهن گفت: مطمئنا آدم مي‌تواند خيلي راحت چشم خود را بسته و دهانش را باز کند. 2 بار اين آقا را محکوم کردم. ايشان حرف‌هايي مي‌زند که نمي‌تواند ثابت کند. من هم مي‌توانم خيلي راحت چشمانم را ببندم و دهانم را باز کنم اما بايد آنها را ثابت کنم.
به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: صحبت‌هاي ايشان قابل پيگيري است و من قطعا اين کار را خواهم کرد. خودم پيگيري مي‌کنم حتي اگر شده نزد رئيس‌ قوه قضائيه يا هر کس ديگري مي‌روم. ايشان بايد مجازات شود. سري اول از او گذشت کردم اما سري دوم محکوم شد و چون يک فرد ورزشي و بزرگتر از من بود اجازه ندادم که بحث رسانه‌اي شود. هر دو حکم محکوميت اين آقا را مي‌آورم تا شما خبرگزاري‌ها آن را رسانه‌اي کنيد.
سرمربي پرسپوليس گفت: اين آقا به همه تهمت زده است. برادرم ‌مي‌خواست جوابش را بدهد که من نگذاشتم اما اي کاش وجود داشت و شفاف‌تر صحبت مي‌کرد. به ياد دارم زماني که ايشان سرمربي تيم ملي بود يکي از آشنايان خود را براي رفع خدمت سربازي به تيم ملي آورد.
دايي اضافه کرد:‌ دوست دارم درباره برادرم صحبت کنم. برادر من ليسانس مکانيک از يک دانشگاه دولتي دارد. آن زمان که اين آقا در‌به‌در دنبال دانشگاه آزاد بود برادر من ليسانس خود را در دانشگاه دولتي گرفت. ايشان در زمان جبهه و جنگ دنبال معافي بودم اما امثال برادر من در ميدان‌هاي نبرد حضور داشتند.
وي اظهار داشت: خصوصيات زندگي اخلاقي شما را عالم و آدم مي‌داند، چه از زمان بازيگري و چه در مقطع مربيگري. ما جايي نرفتيم که مثلا کارخانه ايران‌خودرو باشد تا فلان ماشين را بگيريم. آقاي محترم يا هر چيزي که شما مي‌گوييد؛ اگر يکي از صحبت‌هايت را ثابت کردي که برادرم 300 ميليون تومان و کادر فني پرسپوليس 5 ميليارد و 100 ميليون تومان گرفته همين امروز از فوتبال مي‌روم اما مرد باش و اگر موضوع ثابت نشد خودت برو.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان کرد: ايشان دق‌دلي‌هايش از جايي بوده و ناراحت موضوع ديگري است. من تمام مسائلم شفاف است. به اداره ماليات تهمت زدي. خودم پيگيري مي‌کنم که کجاي کارم ايراد داشته است.
دايي عنوان کرد: 7 سال در اين مملکت نبوده‌ام و هرچه که خارج از کشور درآورده‌ام به داخل مملکت آورده‌ام. اگر علي دايي نداشته باشد که بخرد و بهترين ماشين را سوار شود چه کسي بايد اين کار را کند؟ بنده کارهايي ديگري مي‌کنم که همه از آن اطلاع دارند. ناراحتي ايشان از جاي ديگري است. ايشان آرزو مي‌کردند که به اينجا (پرسپوليس) آمده و مربيگري کند.
وي تصريح کرد: ما همگي به دولتي راي داديم که به آن اعتماد داريم. با انتخاب افرادي که در اين دولت وجود دارند نشان مي‌دهد که همه با دانش، با اطلاع و همه به کارهاي خود وارد هستند. ديگر آن زمان گذشته است که به مصلي بروي و مربيگري گدايي کني!
سرمربي پرسپوليس افزود: هر کس که بخواهد بماند براساس توانمندي‌هايش است. اين آقا چند تيم را به ليگ يک فرستاده است؟ بر اساس توانايي‌هايت صحبت کن نه اينکه بگويي من 11 هفته حرف نزدم. آقاي محترم شما خودت را در يک لحظه نشان دادي.
دايي درباره اينکه مايلي‌کهن گفته بود شما پرسپوليسي نيستي، تاکيد کرد: من در هر جايي که کار مي‌کنم روي آن غيرت و تعصب دارم چرا که اعتقاد دارم بايد نان حلال به سر سفره‌ام ببرم. فقط مي‌خواهم بدانم تو اين رقم را از کجا آوردي؟ بدون مدرک هم ثابت کردي من از ايران مي‌روم تا تو خيالت راحت شود و فوتبال را به تو مي‌دهم.
وي گفت: کوتاه‌فکري تا کجا؟ مي‌گويند هکتارهکتار زمين گرفته‌ام اگر من نداشته باشم چه کسي بايد داشته باشد؟ خدا را شکر که از هيچکس ريالي پول نگرفتم. از هيچ بانکي ريالي وام نگرفته‌ام و از هيچ رانتي استفاده نکرده‌ام. هرچه داشته‌ام حاصل دسترنج خودم است. من هيچ زميني را از دولت يا ارگان دولتي نگرفته‌ام.
سرمربي پرسپوليس تصريح کرد: آدم‌هايي هستند که مي‌خواهند در اين مملکت مستقل زندگي کنند؛ اما آدم‌هايي مانند تو پيدا مي‌شوند که به نمايشگاه کتاب رفته و دنبال تيم مي‌گردند. چند سال پيش با سايپا در هفته آخر ليگ حکم بقا را گرفتي. گهر دورود کجا رفت؟ فولاد خوزستان و پيکان را چه کار کردي؟ مانده‌ام با چه رزومه‌اي حرف مي‌زني؟
دايي افزود: شما از محسن قهرماني دفاع مي‌کني اما مي‌گويي 2،3 سال پيش با او در ارتباط بودم. اگر سالم است چرا ارتباط داشتي و اگر سالم نيست پس چرا از او دفاع مي‌کني و داستان ارتباط چه بوده است؟ اتفاقي که براي ما رخ داده است چيست؟
وي عنوان کرد: سال قبل راه‌آهن بودم که پيشنهادي را غيرمستقيم به ما ارائه دادند که مقابلش ايستاديم و اجازه نداديم چنين کاري صورت بگيرد. هيچ احدي نمي‌تواند به سلامت کاري من گير بدهد. حرف‌هاي ناقص مي‌زني، تهمت مي‌زني و نمي‌تواني آنها را ثابت کني، بازهم مي‌گويم اگر حرف تو حق بود من از اين فوتبال مي‌روم اما اين بار خيلي پايت را از گليمت درازتر کردي به خانواده‌ام گير دادي. به پول‌هايي که هنوز ما نديده‌ايم گير دادي؛‌ بازهم مي‌گويم اگر حرف‌هايت را حتي بدون سند ثابت کني من از فوتبال مي‌روم و اگر ثابت نکردي تو برو.
سرمربي پرسپوليس اظهار داشت: ايشان به يک مهندس مملکت توهين کرده است. زماني که اين آقا دنبال معافيت بود امثال برادر من در جنگ حضور داشتند. تو که خيلي چيزها را نديده‌اي چرا داد و بي‌داد مي‌کني؟
دايي در پاسخ به اين پرسش که آيا منظور مايلي‌کهن از کارچاق‌کن‌ها بهمن دهقان بوده است گفت: بهمن «رفيق جون‌جوني» من است. بهمن داداش من است و من خيلي به او مديونم. مطمئنا خيلي از چيزها را با بهمن در ميان گذشته و در خصوص مسائل زيادي با او مشورت مي‌کنم. او هم بدون هيچ چشم داشتي کارها را انجام مي‌دهد. بهمن برادر من است اما اگر تو مرد بودي اسم او را مي‌آوردي.
وي يادآور شد:‌ تمام کارهايي که من نمي‌رسم آنها را انجام دهم بهمن لطف مي‌کند و آنها را پيگيري مي‌کند. يادت نرود زماني که مربي سايپا بودي و دارابي سرپرست تيم بود دهقان نماينده شما بود . يادت که مي‌آيد؟ افتخار مي‌کنم تا امروز تمام ماليات‌هاي خود را پرداخت کرده‌ام ولي ناراحتي تو از چيز ديگري است.
سرمربي پرسپوليس تصريح کرد: امثال تو هستند که دست چپ و راست خود را بلد نيستند. مي‌دانم خيلي به تو فشار آمده است. اين آقا يک جا عنوان مي‌کند آقاي قهرماني بي‌گناه است ولي جاي ديگر مي‌گويد 2،3 سال پيش به نفع ما سوت زده است. واقعا قسم حضرت ابوالفضلت را قبول کنم يا دم خروست را؟ اگر در صحبت‌هاي اين آقا يک حرف درست و منطقي پيدا کرديد حق با شماست.
دايي با اشاره به حرکت مايلي‌کهن در ديدار روز گذشته گفت:‌ از تيم داوري تعجب مي‌کنم که چگونه او را از زمين بازي اخراج نکرد. ايشان به شکل بسيار بدي در حين بازي به سمت من آمد آن هم در شرايطي که اصلا وظيفه او نيست که چنين کاري انجام دهد. هنوز مانده‌ام در آن صحنه چه اتفاقي افتاد. تمام مردم ديدند که چه اتفاقي افتاد. با آن وضعيت بد مدل خودش را نشان داد و من به احترام جامعه فوتبال مثل خودش واکنش نشان ندادم وگرنه پاسخ خوبي برايش داشتم.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1190

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 794

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2565

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2916

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3016

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3178

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3051

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4079