خدمات سایت


متن کامل خبر

جزییات قتل معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت

آرشیو
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه ای جزییات حادثه تیرانداری به معاون پارلمانی زیر،صنعت،معدن و تجارت که منجر به قتل وی شد اعلام کرد.
1392/08/20 10:06:51 ق.ظ

به نقل ازپایگاه خبری پلیس، در این اطلاعیه آمده است: مقارن ساعت 20 و 4دقیقه شب گذشته 19 آبان ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ اطلاع حاصل شد فردی در یک پژو در خیابان گلبرگ از ناحیه سر مورد اصابت تیر قرار گرفته و به قتل رسیده است.
مامورین به محض وصول خبر در محل حاضر شده و در بررسی های بیشتر مشخص گردید مقتول صفدر رحمت آبادی معاون پارلمانی وزارت صنعت،معدن و تجارت می باشد که از ناحیه سر مورد اصابت دو گلوله قرار گرفته و کشته شده است.
لذا سریعاً موضوع به اطلاع بازپرس ویزه قتل رسید که وی نیز دقایقی بعد در صحنه حاضر گردید و همزمان مامورین بررسی صحنه جرم، کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تشکیل تیم مشترک ماموریت یافتند که نسبت به کشف قتل اقدام نمایند.
گفتنی است،در حال حاضر پرونده در حال رسیدگی بوده و نتیجه تحقیقات متعاقباً اعلام خواهد شد.

پلیس: انگیزه شخصی است
مهر هم در این باره نوشت: معاون پارلمانی وزیر صنعت،معدن و تجارت شامگاه دیروز در حالی در خودروی خود به قتل رسید که با گذشته 13 ساعت از ماجرا هنوز سرنخی از عامل این سوءقصد کشف نشده است. پلیس تهران اعلام کرده این سوءقصد با انگیزه شخصی بوده و بررسی ها نشان می داد مرحوم رحمت آبادی در زمان قتل، برای شرکت در جلسه ای از خانه خارج شده بود.
ساعت 20 و 4 دقیقه یکشنبه پژو پارس که با چراغ روشن از مسیر اصلی منحرف شده بود توجه عابران را در خیابان گلبرگ نرسیده به سبلان به خود جلب کرد. در ادامه یک ماموران راهنمایی و رانندگی خود را به آنجا رساند و پس از بررسی خودرو با جسد راننده در داخل خودرو رو به رو شد. جسد مرد میانسال غرق در خون روی صندلی راننده قرار داشت.
با اطلاع ماجرا به مرکز فوریت های پلیسی تیمی از ماموران اداره دهم مبارزه با جرایم جنایی در محل جنایت حاضر شدند. تحقیقات مقدماتی نشان داد مرد میانسال هدف دو گلوله قرار گرفته و در دم جان باخته است.
بررسی مدارک شناسایی مقتول نشان داد، او صفدر رحمت آبادی ، معاون پارلمانی وزیر صنعت ، معدن و تجارت بوده که با شلیک دو گلوله به سر و سینه اش به قتل رسیده بود.
از سوی دیگر نحوه تیراندازی به سوی مقتول حکایت از آن داشت که در زمان تیراندازی قاتل در داخل خودرو نشسته بوده است. دو پوکه نیز در داخل خودرو کشف شد. با توجه به نبود آثار درگیری بر روی بدن مقتول و انحراف خودرو از مسیر اصلی ، ماموران در فرضیات خود احتمال دادند، شلیک گلوله به طور ناگهانی بوده و در زمان تیراندازی مرحوم رحمت آبادی در حال رانندگی با سرعت پائین بوده است.
این احتمال در حالی مطرح شد که اگر سرعت خودرو بالا بود و یا درگیری بین قاتل و مقتول رخ می داد ، عابران و خودروهای عبوری متوجه ماجرا می شدند.
قاضی امیرآبادی ، معاون دادستان تهران و قاضی سپیدنامه بازپرس جنایی تهران در همان لحظات اولیه در محل حادثه حاضر شده و تحقیقات قضایی در رابطه با این جنایت آغاز شد.
تحقیقات جنایی در حالی آغاز شده که رئیس پلیس امنیت تهران اعلام کرد؛ قتل معاون وزیر صنعت احتمالاً با انگیزه شخصی بوده است. سرهنگ علیرضا محرابی اظهار داشت: احتمالاً قتل آقای رحمت‌آبادی با انگیزه‌های شخصی رخ داده و موضوع ترور و مسایل سیاسی در کار نبوده است. کارشناسان پلیس در حال بررسی موضوعات برای کشف سرنخ‌هایی از علت و عامل این قتل هستند.
علی عبداللهی، معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور نیز در این زمینه گفت: مأموران آگاهی و پلیس امنیت از همان لحظات اولیه شروع به اقدامات برای شناسایی ضارب یا ضاربین کرده‌اند و تا این لحظه به نظر می‌آید گلوله از داخل ماشین شلیک شده است.

وی ادامه داد: باید کارشناسان فنی در این زمینه نظر بدهند و منتظریم آخرین نظریه فنی به ما داده شود و هم کار فنی و هم کار شناسایی در حال انجام است. این اتفاق در حال بررسی است و با فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ صحبت کرده‌ایم و نیروها را بسیج کرده‌اند تا هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.
منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7505

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6462

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7255

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8318

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8185

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8833

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8689

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8842

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9199