خدمات سایت


متن کامل خبر

مجموعه هدفون ها و اسپيکرهاي سري Level سامسونگ معرفي شد

آرشیو
سامسونگ مجموعه‌ای از ابزار‌های صوتی برای تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های خود با نام Level معرفی کرده است
1393/02/11 10:31:20 ق.ظ

براساس اطلاعاتی که توسط این کمپانی کره‌ای منتشر شده، محصولات صوتیسری Level، یک مجموعه‌ی بهینه‌سازی شده از هدفون‌ها وابزار‌های پخش صوت است که برای استفاده در تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های ساخت اینکمپانی بهینه‌سازی شده و تولید شده‌اند. این مجموعه شامل چهار محصول با نام Level Over، Level On، Level In و Level Box است.
  
Level Over مجهز‌ترین و در واقع پرچمدار سری محصولات Level است کهقابلیت‌های بی‌شمار تعبیه شده در آن، استفاده از این هدفون را تسهیل می‌کند. ازجمله‌ی ویژگی‌های این محصول می‌توان به کنترل‌های لمسی، صدای HD مافوق طبیعی، امکان جفت‌شدن از طریقبلوتوث، سیستم حذف نویز و دیافراگم و ساختار 50 میلی‌متری بیوسلولز به‌همراهنئودیمیوم مگنت اشاره کرد. این هدفون 350 گرم وزن داشته و از اپلیکیشن اختصاصیسامسونگ بهره خواهد برد که هم‌‌اکنون در گوگلی‌پلی‌استور و همچنین سامسونگ‌اپزقابل دانلود است.

 

Level On تا حدودی ازLevel Over کوچک‌تر است و در حدود 210 گرم است و از یک دیافراگم دو لایه‌ی 40میلی‌متر بهره می‌برد.

Level Box
یک بلندگوی بلوتوث 600 گرمی است که از یک شبکه‌ی فلزی در جلو و همچنینساختاری تماماً فلزی در کل بدنه بهره برده است. این محصول از دو بلندگوی استریو 56میلی‌متری با قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و NFC بهره می‌برد.

در آخرLevel In قرار دارد که یک هدفون سبک‌وزن سه کاناله است که توانایی پخش موسیقی وایجاد محیطی اولترا سونیک را دارا است.

جی‌کی شین، مدیرعامل بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات سامسونگ در اینمورد چنین اظهار‌نظر کرده است:

سامسونگاهمیت موزیک در زندگی کاربران ابزار‌های قابل‌حمل و هوشمند را درک کرده است. باتوجه به این موضوع ما مجموعه‌ای از برترین محصولات صوتی موجود در بازار را برایاستفاده به‌همراه ابزار‌های قابل‌حمل با نام Level برای تولید اصوات طبیعی با بهره‌گیری ازمدرن‌ترین الگوهای طراحی و کنترل‌های لمسی به‌جهت سهولت استفاده، توسعه داده‌ایم.

 

هنوز اطلاعاتی از جزئیات قیمت این هدفون‌ها و  بلندگوها منتشرنشده است؛ اما به‌نظر می‌رسد این محصولات آنچنان ارزان‌قیمت نیز نخواهند بود.کمپانی کره‌ای اعلام کرده است که این محصولات از ابتدای ماه می (چند روز دیگر) درتمامی نقاط جهان در دسترس کاربران خواهند بود. محصولات سری Level در دو رنگ سیاه و سفید در دسترس خواهند بودو مطمئناً می‌توان علاوه بر تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های سامسونگ، در سایر محصولاتنیز از این مجموعه استفاده کرد.
 

به این خبر امتیاز بدهید :

نظرات ثبت شده برای این خبر

کام...
(1395/08/28)
با سلام بنده نیازمند خرید یه دستگاه هدست sasung level over هستم . درصورت موجود بودن به بنده اطلاع دهید. بطور قطع یک دستگاه انرا بشرط دارا بودن قیمت متعارف و معقول به نسبت قیمت بازار جهانی خریداری خواهم کرد.

Captcha




نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد image نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد 1403/02/09

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، موسوم به ایران اکسپو ۲۰۲۴ توسط رئیس جمهور افتتاح شد. ایرانسل نیز در این رویداد حضوری پررنگ و جدی دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور image مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور 1403/02/09

علیرضا نادعلی از سنگ‌اندازی مافیای خودرو در مسیر واردات خودروهای برقی به کشور خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 41

عفونت کووید مردی هلندی آن‌قدر طولانی بود که ویروس درون او به گونه‌ای جدید تکامل یافت image عفونت کووید مردی هلندی آن‌قدر طولانی بود که ویروس درون او به گونه‌ای جدید تکامل یافت 1403/02/09

نقص سیستم ایمنی در نهایت باعث شد تا مرد هلندی پس از ماه‌ها مبارزه با کووید-۱۹ و بارها بستری‌شدن در بیمارستان، جان خود را از دست بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه کسب‌وکار تبلیغات خود شد image گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه کسب‌وکار تبلیغات خود شد 1403/02/09

گوگل اعتقاد دارد که وزارت دادگستری شواهدی مبنی بر عملکرد ضدرقابتی کسب‌وکار آن‌ها ارائه نکرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 41

اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید image اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید 1403/02/08

برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که اپل آیدی آن‌ها به‌طور ناگهانی قفل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد image باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد 1403/02/05

برخی کاربران نسخه‌ی iOS یوتیوب موزیک با باگ آزاردهنده‌ای در این برنامه مواجه شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 70

مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد image مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد 1403/02/05

اکنون «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای قانونی‌شدن لایحه، باید آن را امضا کند و ByteDance یک سال فرصت دارد تا تیک‌تاک را بفروشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت image در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت 1403/02/04

موجودی مدل‌های فعلی آیپد در فروشگاه‌های اپل کاهش یافته است تا جای خود را به مدل‌های جدید بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد image مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد 1403/02/03

یکی از نمونه‌های آزمایشی کارت گرافیک GTX 2070 پس از ۶ سال به نمایش درآمد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 51

اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد image اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد 1403/02/02

ظاهراً اپل در حال احیای یکی از اسپیکرهای نمادین و معروف برند بیتس است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37