خدمات سایت


متن کامل خبر

از تلویزیون منحنی سامسونگ با کیفیت تصویر UHD در تهران رونمایی شد

آرشیو
تلویزیون­‌های Curved 2014 سامسونگ، هر بیننده­‌ای را متحیر می­‌کند
1393/04/02 04:00:24 ب.ظ

تاکنون سامسونگ تنها برندی است که تلویزیون  Curved  UHD را به منظور خلق تجربه­ای بی­نظیر برای بیننده ارائه نموده است. جدیدترین و بالاترین وضوح تصویری در صنعت تولید ابزار دیداری، ویژگی پیشرفته تلویزیون Curved در صفحه نمایش خواهد بود که با کیفیت تصویر UHD ترکیب شده است. به طوری که بیننده احساس می­کند در بطن آنچه مشاهده می ­نمایدقرار گرفته و خود او نیز جزیی از آن تصویر است. با بهره مندی از تصاویر این تلویزیون، کیفیت تماشای تلویزیون  به سطحی افزایش داده می­شود که تا به حال تجربه نگردیده است. در واقع، بیننده مشاهده غنی ­تر و با کیفیت ­تری را از نظرجزییات تصویر و رنگ نسبت به سایر تلویزیون­های Curved موجود برای اولین بار تجربه خواهد نمود.

در نگاه اول به تلویزیون­های Curved سامسونگ، آنچه که بسیار متمایز جلوه می­نماید،طراحی بسیار زیبا و شعاع انحنای بهینه آن می­باشد که در سال 2014 تنها در اختیاربرند سامسونگ است. جهان اطراف ما حالت تخت(Flat) نداشته و دریافت عمق چند بعدی توسط چشم غیرمسلح، بسیار ساده است. بر این اساس، تکنولوژی ساخت تلویزیون­های Curved با توجه به ساختار طبیعی چشم انسان بوده است. صفحه نمایش Curved برای خلق تجربه مشاهده  هر چه بهتر ازفضا، طراحی شده است. این صفحه، به تصاویری که تماشا می­کنید عمق بیشتری داده وجزییات بیشتری از آن را ارائه می­نماید. از لحاظ فیزیکی، صفحه نمایش Curved تجربه مشاهده بیننده را بهبود می­بخشد چرا که تصاویر پخش شده از این صفحه نمایش، حواس بیننده را احاطه نموده و تمرکز او را به صورت کامل بر روی  تصویری که روی صفحه، نمایش داده می­شود، معطوف می­کند.

برند سامسونگ مناسب ترین شعاع انحنا (شعاع  4200  میلیمتر )را بین تلویزیون­های دارای صفحه نمایش Curved ارائه می­دهد. این میزان، بهترین تجربه مشاهده را نسبت به فاصله دیدمعمولی 3 الی 4 متری برای بیننده فراهم می­آورد. بدین ترتیب بیننده می­تواند ازمشاهده تمام صفحه نمایشCurved که نمایش تمام جزییات چهار گوشه صفحه می­باشد، بهره­مند شده و لذت ببرد. میزان انحنا در تلویزیون سامسونگ به اندازه­ای بهینه شده که فاصله دیدمطلوبی را برای بیننده، از هر نقطه ­ای که مایل به تماشای تلویزیون باشد، فراهم کند. بنابراین او می­تواند در هر زاویه ­ای از مرکز تلویزیون بنشیند و از تماشای برنامه مورد علاقه­اش لذت ببرد. گویی در مرکز صفحه نمایش تلویزیون حضور دارد.

صفحه نمایشCurved ، کیفیت تصویر دریافتی از چهار گوشه تلویزیون را بهبود  بخشیده و تصویری با وضوح بیشتر و دیدی گسترده­تر را دراختیار بیننده قرار داده است. دیگر الزامی به نشستن در نقطه مرکزی صفحه نمایش تلویزیون نیست. بیننده، حتی از زوایای کناری صفحه نمایش نیز، مشاهده حیرت انگیزتصاویر را در مواجهه با کمترین میزان اعوجاج، بدون از دست رفتن جزییات تصویر،تجربه خواهد کرد.

 

اولین تلویزیون CurvedUHD  جهان شما را هیجان زده میکند
 

سامسونگ درسال   2014  تنها برندی است که تلویزیون       Curved  UHD را به منظورخلق تجربه ای بی نظیر برای بینندگان ارائه کرد. ویژگی پیشرفته Curved در صفحه نمایش که با کیفیت تصویر   UHD     ترکیب شده، جدیدترین و بالاترین وضوح تصویری در صنعت تولید تلویزیون می باشد به طوری که بیننده احساس می کند دربطن آنچه تماشا می کند قرار داشته و خود نیز جزیی از آن تصویر است. ایجاد جزییات تصویر UHD که با کمک 8 میلیون پیکسل ارائه می شود، کار آسانی نبوده است. علاوه بر این سامسونگ به این ویژگی خارق العاده، صفحه نمایش Curved را نیز افزوده است که در این صنعت بی رقیب بوده است . این تلویزیون تجربه تماشای بینندگان را به سطحی ارتقا خواهد داد که تا به حال تجربه نکرده اند  و  تجربه مشاهده غنی تری از نظر جزییات تصویر و رنگ نسبت به سایرتلویزیون های Curved برای بینندگان به ارمغان می آورد.
 
مناسب ترین شعاع انحنا 
مناسب ترین  شعاع انحنا شعاع انحنای 4.2متر در کنار عملکرد بهینه صفحه نمایش این تلویزیون، به شما این حس را القا می کندکه گویی در بطن آنچه در محتوای تصویری اتفاق می افتد حضور دارید. پایه منحنی شکلاین تلویزیون نیز بر صفحه نمایش منحنی و فوق العاده این تلویزیون تاکید می کند.
قابلیت ارتقا
فقط تلویزیون های سامسونگ هستند که در سال های آینده با استاندارد های سخت افزاری و ویژگی های تصویر سازی UHD  سازگار هستند. این فرآیند به راحتی و با متصل ساختن دستگاه قابل تعویض OneConnect صورت می گیرد.
همچنین کیت ارتقا تلویزیون های سامسونگ بخش هایسخت افزاری مانند پردازنده گرافیکی، حافظه و همچنین قابلیت های نرم افزاری را نیزارتقا داده تا بدون نیاز به خرید یک تلویزیون جدید، از آخرین امکانات و ویژگی های هوشمند لذت ببرید.
 
سرعت انطباق تصویر 1200 هرتز
لذت تماشای فیلم یا برنامه ورزشی مورد علاقه تانبا تمام جزییات تنها به کمک سرعت انطباق تصویر خارق العاده 1200  هرتز تلویزیون سری 9 که توسط  تنظیمات دقیق نرخ تازه سازی تصویر ، پردازشگر سرعت تصویر و همچنین نور پس زمینه این تلویزیون  قابل دسترسی است برای شما مهیا میشود.
 
تقویت کننده خودکار عمق تصویر
تقویت کننده خودکار عمق تصویر قابلیتی خلاقانه است که با شناسایی قسمت های مختلف یک تصویر و تنطیم هوشمندانه کنتراست احساس عمق بیشتری به بیننده میدهد در نتیجه شما میتوانید از دیدن تصویری طبیعی با جزییات باور نکردنی لذت ببرید.
 
تنظیم نقطه ای رنگ مشکی
تصویر واضح تر به کمک تنظیم نقطه ای رنگ مشکی با تنظیم دقیق ال ای دی هایی که در پشت مناطق مشکی تصویر قرار دارندکنتراستی واضح تر و نقاط تاریک عمیق تری بوجود می آورد.
تنظیم نقطه ای نور UHD
رنگ های روشن و واقعی، تمایز عمیقی ایجاد میکنند ولی برای تجربه ای عالی، مساله کنتراست نیز به اندازه رنگ و روشنایی اهمیت دارد. تنظیم نقطه ای نور UHD به شکلی هوشمند کنتراست رنگ مشکی و سفید  را بهینه کرده و برایدسترسی به نقاط مشکی عمیق، قسمت های روشن و وضوح تصویر را بهبود می بخشد.
پنل فوق شفاف
پنل فوق شفاف سامسونگ نور زائد محیط را در خودجذب کرده و مانع از انعکاس آن به چشم بیننده می شود. دیگر نگران تاثیر نور محیط برکاهش وضوح تصویر تلویزیون خود نخواهید بود.
تکنولوژی تولید تصاویر با رنگ طبیعی
تصاویر را با رنگ واقعی و طبیعی خودشان ببینید.رنگ هایی که در دیگر تلویزیون ها نمایش داده میشود اغلب از ترکیب سه رنگ قرمز ،سبز و آبی ایجاد میگردد. تلویزیون UHD سامسونگ با بهره گیری از فناوری تولید تصاویر با رنگ طبیعی با تحلیل رنگ های فرعی مانند سرخابی ، فیروزه ای و زرد رنگ هایی عمیق و به مراتب نزدیک تربه واقعیت ارائه میکند.
ارتقا  کیفیت  تصویربه UHD
با این قابلیت میتوانید براحتی تصاویر FHD، HD و حتی SD خودرا در ابعاد و کیفیت یک تصویر UHD با جزییات کامل مشاهده کنید. این فرآیند  4 مرحله ای بوسیله  تجزیه و تحلیل سیگنال‌ها و همچنین کاهش نویز تصویر انجام میشود.
 
تلویزیون هوشمند
با پردازشگر 4 هسته ای بهبود یافته و قابلیت هایویژه تلویزیون هوشمند سامسونگ محتوا تلویزیونی مورد علاقه تان را جستجو کنید ، ازبرنامه های کاربردی متنوع سامسونگ لذت ببرید با دوستان خود در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید و خاطرات خود را به اشتراک بگذارید.
پردازنده سریع تر ،روشن شدن سریع
تلویزیون HUC9990 سامسونگ مجهز به پردازنده 4 هسته ای پیشرفته بوده که نسبت به پردازنده 4 هسته ای سال قبل 2 برابر سرعت بیشتری دارد. به کمک این پردازنده حرکت در منوهای مختلف تلویزیون هوشمند و همچنین بارگذاری برنامه های کاربردی سریعتر ازقبل شده است. قابل توجه است سرعت راه اندازی تلویزیون HUC9990 ،به 1.8 ثانیه در سال 2014 کاهش یافته است که نسبت به سال 2013 کاهش قابل توجهی داشته است.
ریموت کنترل هوشمند 2014
ریموت کنترل جدید تلویزیون HUC9990 سامسونگ علاوه بر طراحی زیبا تر ، از کاربرد های بهتر نیز در مقایسه با ریموت کنترل سال قبل برخوردار است. صفحه لمسی این ریموت نسبت به سال گذشته کوچکتر شده ولی از حساسیت بالاتری برخوردار است و کاملا مانند یک موس عمل میکند.علاوه بر این کلید های دسترسی سریع برای عملکرد هایی مانند حالت فوتبالی تعبیه شده و براحتی در دسترس است.
اشتراک گذاری هوشمند
اکنون می توانید از تمام تصاویر، ویدیوها وموزیک موبایل خود روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرید. زیرا با تلویزیون های سامسونگ اشتراک گذاری محتوای موجود در موبایل از طریق برنامه کاربردی بسیار آسان است

مشخصات تلویزیون مدل HUC9990
 

  • تلویزیون Curved
  • کیفیت تصویر UHD   (  هشت میلیون پیکسل در صفحه )
  • انطباق تصویر 1200 هرتز
  • تلویزیون  هوشمند
  • تعامل هوشمند
  • روشن شدن آنی
  • پردازشگر چهار هسته ای  پیشرفته
  • پخش 2 محتوا  در یک تصویر
  • 3DFHD
  • قابلیت ارتقا
  • صدای خروجی 60 وات
  • اسکن تصویر 100 هرتز
  • اشتراک گذاری هوشمند
  • اتصال بدون سیم به اینترنت
  • تنظیم نقطه ای نور UHD

تلویزیونHC8880
 
تلویزیون سامسونگ  سری HC8880، اولین تلویزیون Curved FHD  است که تا به حال به بازار عرضه شده است .صفحه نمایشCurved  این تلویزیون با کنتراست فوق العاده احساس تماشای بهتری از عمق تصویررا در مقایسه با تلویزیون­ هایی با صفحه نمایش مسطح ارائه       می­دهد. کشیدگی و انحنای این تلویزیون،باعث می­شود تصویر آنچنان شما را در بر گیرد که خود را جزئی از آن احساس کنید.فناوری ویژه و انحصاری سامسونگ در ساخت تلویزیون­های Curved ، چشم­ اندازی مطلوب از هر زاویه را به همراه وضوح و روشنایی خیرهکننده در کل تصویر عرضه می­کند.
سامسونگ، مناسب­ترین  میزان انحنا (شعاع 4200) را بین تلویزیون ­های دارای صفحه نمایش منحنی در بازار  ارائه می­دهد. این میزان انحنا، بهترین تجربه مشاهده را نسبت به فاصله دید معمولی 3 الی 4 متری فراهم می­آورد. درتلویزیون­ های سامسونگ، میزان انحنا به اندازه­ای بهینه شده که فاصله دید مطلوبی برای بیننده از هر نقطه ­ای که مایل به تماشای تلویزیون است، ایجاد می­نماید
 
 
  
از جمله دیگر ویژگی­ها و امکانات منحصر به فرد تلویزیون FHD  می توانبه موارد زیر اشاره کرد:

صفحه نمایشی با قابلیت جذب نور بازتابش شده محیط بر روی سطح تلویزیون جهت بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصویر

  قابلیت­های هوشمند مانند امکان تماشای هم­زمان فیلم و جستجو در اینترنت در یک صفحه

 کیفیت تصویر با انطباق 1000 هرتز که به معنی قابلیت پخش سریع­ترین تصاویر به خصوص بازی­های فوتبال می­باشد

 به همراه صفحه نمایش  Curved  

این تلویزیون را از تمامی تلویزیون­های Curved   متمایزمی سازد.

مشخصات تلویزیون HC8880
  •  صفحه نمایش Curved
  • انطباق تصویر 1000 هرتز
  • تلویزیون هوشمند
  • امکان تعامل هوشمند
  • روشن شدن آنی
  • پردازشگر چهار هسته­ای  پیشرفته
  • پخش 2 محتوا  در یک تصویر
  • قابلیت ارتقا
  • 3DFHD
  • صدای خروجی 40 وات
  • اسکن تصویر 200 هرتز
  • اشتراک گذاری هوشمند
  • اتصال Wireless به اینترنت
  • تنظیم نقطه­ای نور فوق پیشرفته

به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور image مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور 1403/02/09

علیرضا نادعلی از سنگ‌اندازی مافیای خودرو در مسیر واردات خودروهای برقی به کشور خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

عفونت کووید مردی هلندی آن‌قدر طولانی بود که ویروس درون او به گونه‌ای جدید تکامل یافت image عفونت کووید مردی هلندی آن‌قدر طولانی بود که ویروس درون او به گونه‌ای جدید تکامل یافت 1403/02/09

نقص سیستم ایمنی در نهایت باعث شد تا مرد هلندی پس از ماه‌ها مبارزه با کووید-۱۹ و بارها بستری‌شدن در بیمارستان، جان خود را از دست بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 29

یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ موفق به کسب رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا شد image یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ موفق به کسب رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا شد 1403/02/05

یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ توانست رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا را دریافت کند. این یخچال سامسونگ با وجود ارائه فضای بیشتر، مصرف انرژی بسیار کمی دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند image OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند 1403/02/01

در ۲۵ آوریل و همزمان با نمایشگاه بین المللی خودرو پکن، از سبک جدیدی از هارمونی نوآوری در خانواده سریNew Energy رونمایی خواهد شد، محصولی که می تواند نُت جدیدی در سمفونی "محصول جدید + فن آوری نو+ اکوسیستم پویا" باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 33

چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ image چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ 1403/01/25

بسیاری انتظار داشتند که بهترین تانک روسیه یعنی T-14 آرماتا در اوکراین خودنمایی کند. هرچند اینگونه نشد و تانک تی 90 این کشور نیز حسابی در اوکراین با مشکل مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 67

قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ image قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ 1403/01/18

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع غذاساز براساس آخرین قیمت در سایت‌های فروش اینترنتی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

تلویزیون 4K پیشرفته جدید A4E با قیمت باورنکردنی از راه رسید image تلویزیون 4K پیشرفته جدید A4E با قیمت باورنکردنی از راه رسید 1403/01/14

تلویزیون‌های جدید Skyworth با ویژگی‌های جذاب مثل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و قیمت رقابتی در ابعاد متنوع از راه رسیدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 58

ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 68

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 78