خدمات سایت


متن کامل خبر

راهنمای خرید بهترین تلویزیون OLED

آرشیو
برای خرید بهترین تلویزیون OLED باید نکات مهمی را بدانید که از مهم‌ترین این نکات می‌توان به میزان کیفیت صفحه نمایش، پردازش تصویر و کیفیت صدا اشاره کرد.
1398/06/26 09:54:16 ق.ظ

کیفیت صفحه نمایش

اگر امروز قصد خرید تلویزیون OLED دارید، گزینه‌های بسیار بیشتری نسبت به سال‌های گذشته پیش روی شماست، زیرا سازندگان دیگری از جمله پاناسونیک، سونی و فیلیپس در کنار ال جی فناوری OLED را عرضه کرده‌اند. ولی همه این تولیدکنندگان با استفاده از پنل‌های ال جی تلویزیون خود را عرضه کرده و همه آن‌ها اساسا از همان سخت‌افزار نمایشگر برای تولید تصویر استفاده می‌کنند.

کیفیت صدا

بزرگ‌ترین فاکتور تمایز میان این تلویزیون‌ها کیفیت صدا است. برخی از این تلویزیون‌ها از صدای جلو برخوردار هستند، در حالی که دیگران از بلندگوهای ضعیف که روی کناره‌های آن‌ها نصب شده‌اند بهره می‌برند. در صورتی که صدای خوبی بخواهید، می‌توانید با هزینه بیشتر و خرید تلویزیونی با بلندگوهای بهتر تجربه بهتری داشته باشید.

پردازش تصویر

علاوه بر صدا، تفاوت‌های جزئی در نحوه پردازش هر تصویر قبل از به نمایش درآمدن آن وجود دارد. بعضی از محصولات در مدیریت محتوای غیر 4K بهتر عمل می‌کنند، درحالی که سایر آن‌ها جزئیات کیفیت تصویر Ultra HD را باکیفیت بالا به نمایش می‌گذارند.

این سطوح مختلف پردازش تصویر نیز به این معنی است که ورودی تلویزیون‌ها متفاوت است و بعضی از آن‌ها برای بازی مناسب‌تر از دیگر محصولات هستند.

بهترین تلویزیون که در حال حاضر می‌توانید بخرید

بهترین تلویزیونی که در حال حاضر می‌توانید بخرید سری هوشمند و شیک C9 OLED ال جی است. تلویزیونی که هرچه نیاز دارید را ارائه می‌دهد. شاید کمی گران به نظر برسد اما زمانی که کار به کیفیت می‌رسد نمی‌توانید نقدی به این مدل وارد کنید. به همین دلیل است که این مدل امتیاز بالایی گرفته است.

طیف رنگ گسترده

همان‌طور که می‌دانید، تلویزیون OLED کیفیت تصویر بی‌نظیری ارائه می‌دهد. این عمدتا به دلیل حضور پیکسل‌های خود نوردهی هستند که علاوه به نمایش گذاشتن رنگ مشکی مطلق، طیف وسیعی از رنگ‌ها را نیز تولید می‌کنند. اگر به دنبال کیفیت تصویر عالی هستید یا دوست دارید مثل یک استودیوی فیلم‌سازی فیلم ببینید از این مدل مطمئنا ناامید نخواهید شد.

تجربه سینمایی

اگر پول زیادی بابت یک تلویزیون بدهید، احتمالا انتظار شما از تلویزیون در حد یک تجربه سینمایی است. خوب، این دقیقا همان چیزی است که شما با این مدل تلویزیون ال جی به دست می‌آورید، به طوری که به لطف صدای سینمایی و تصویربرداری HDR، خانه شما را به یک مرکز سرگرمی تبدیل می‌کند.

فناوری‌های قابل تنظیم

این تلویزیون برای بهینه‌سازی کیفیت تصویر و صدا طراحی‌شده و فناوری یکپارچه هوش مصنوعی بسته به آنچه مشاهده می‌کنید یاد می‌گیرد که چگونه بهترین تنظیمات برای مشاهده تصویر را انتخاب کند. این بدان معناست که دیگر نیازی نیست شما با تنظیمات تلویزیون خود کلنجار بروید.

طراحی بسیار باریک

طراحی شیک و باریک اجازه می‌دهد که این مدل با طراحی هر خانه‌ای هماهنگ شود. علاوه بر این تعداد کابل‌ها هم بسیار کم شده است و بنابراین شما دیگر نگران سیم‌های پشت تلویزیون و خرابی آن‌ها نخواهید بود.

منبع : گجت نیوز
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • تلویزیون OLED,
  • قیمت تلویزیون,
  • راهنمای خرید تلویزیون,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 51

هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند image هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند 1403/01/20

هواوی ظاهراً قصد دارد در تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه (۱۱ آوریل)‌ از محصولات جدید خود ازجمله خودروی جدید و کامپیوترهای شخصی رونمایی کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 42

تلویزیون 4K پیشرفته جدید A4E با قیمت باورنکردنی از راه رسید image تلویزیون 4K پیشرفته جدید A4E با قیمت باورنکردنی از راه رسید 1403/01/14

تلویزیون‌های جدید Skyworth با ویژگی‌های جذاب مثل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و قیمت رقابتی در ابعاد متنوع از راه رسیدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 63

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 67

اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد image اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد 1402/11/25

از زمان عرضه‌ی ویژن پرو به بازار ۴۰۰ اپلیکیشن اختصاصی جدید برای این هدست ساخته شده‌ است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 77

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 122

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 171