خدمات سایت


متن کامل خبر

وحید هاشمیان چگونه به پرسپولیس رفت؟

آرشیو
وحید هاشمیان به پرسپولیس پیوست، بعد از حرف زدن با علی دایی.
1389/10/10 11:33:16 ب.ظ

او که در ابتدای فصل قرار به جمع قرمزها پیوندد با این جمله دایی که «وحید در برنامه های تاکتیکی من جایی ندارد» از پرسپولیس فاصله گرفت تا نیم فصل بعد، در این برنامه ها جای بگیرد. بعد از دیدار دوستانه و گرم هاشمیان و حبیب کاشانی در پشت صحنه برنامه 90 که بعدها به یکی از رستوران های شیک تهران هم کشیده شد، وحید به پرسپولیس نزدیک تر شد تا بعد از گفت و گو با علی دایی و توافق با او سرانجام قرمز پوش شود. در حالیکه سرپرست موقت پرسپولیس از مذاکرات طولانی برای حضور هاشمیان در پرسپولیس گفته بود، وحید در این باره می گوید: «اتفاقا حضورم در تیم پرسپولیس خیلی سریع اتفاق افتاد. همه چیز اتفاقی بود. من در دقیقه نود به تیم پرسپولیس ملحق شدم. زیرا پیش از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس بدنبال بلیت برگشت خود به آلمان بودم.ولی برای پیوستن به پرسپولیس بلیت برگشت خود را باطل کردم.»

صحبت نهایی با دایی، زمینه ساز حضور وحید در پرسپولیس بود: «خب او با من صحبت کرد و من در زمان بسیار کمی تصمیم گرفتم به دفتر حبیب کاشانی بروم و در کمتر از 30 دقیقه با پرسپولیس قرارداد ببندم.من پس از 12 سال بازی در اروپا به لیگ برتر ایران برگشتم و به تیم با قدمت و تاریخی پرسپولیس ملحق شدم.» پیشنهاد پیوستن به پرسپولیس در واقع نه از طرف دایی که از سوی سرپرست موقت پرسپولیس مطرح شد. وحید هم این موضوع را تائید می‌کند: «دو روز پیش صحبت دوستانه‌ای با او داشتم و هیچ بحث قراردادی پیش نیامد. روز چهارشنبه سرپرست پرسپولیس با من تماس گرفت و پیشنهاد داد که من با این تیم قرارداد ببندم. گفت که دایی هم تمایل دارد من به پرسپولیس بیایم. به همین خاطر از من خواسته شد که سفرم را لغو کنم. پنج شنبه صحبت دوستانه‌ای انجام شد و قرارداد دوستانه‌ای بستم و امیدوارم که بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.»

مشکل گلزنی پرسپولیس علت اصلی پیوستن وحید به این تیم بود. هاشمیان اما معتقد است نیامده تا این مشکل را حل کند: «پرسپولیس مشکل گلزنی ندارد. من سعی می کنم که یک مهاجم موثر برای پرسپولیس باشم ولی شاید با حضور من هم مشکل گلزنی حل نشود.به نظر من شرایط بازی است که وضعیت فورواردها را در خط حمله هر تیمی مشخص می کند.استفاده از موقعیت ها تعیین کننده است.» وحید که یک نیم فصل بیرون بود، حالا استارتی تازه خواهد زد. او درباره شرایط بدنی و تمرینی خود می گوید: «مدتی است که بطور انفرادی تمرین می کنم ولی از نظر آمادگی هنوز به شرایط ایده آل نرسیده ام.فکر کنم با حضور در تمرینات تیم جدیدم خیلی زود به آمادگی برسم و پیش از شروع لیگ برتر بتوانم نظر مربیان را جلب کنم. سعی خواهم کرد که با آمادگی کامل به میدان بروم.»

هاشمیان که روز پنجشنبه در تمرین پرسپولیس حاضر شد، از سوی لیدرهای قرمز تشویق شد. وحید درباره ارتباط با بازیکنان پرسپولیس می گوید: «من همه بازیکنان پرسپولیس را نمی شناسم اما در تمرین پنج شنبه دیدم که آنها چه قدر جنگنده تمرین می‌کنند. چهارشنبه آینده هم مستقیم از آلمان به آنتالیا می‌روم تا در اردوی پرسپولیس در ترکیه شرکت کنم.» وضعیت پرسپولیس در لیگ چندان خوب نیست. آنها 5 هفته متوالی را باختند و تنها در مقابل سایپا برنده شدند. وحید معتقد است شرایط این تیم خیلی هم بد نیست: «پرسپولیس شرایط چندان بدی ندارد و هنوز چهارده هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و امتیاز تیم‌ها هم بسیار نزدیک است. ضمن اینکه در فوتبال همه چیز هم امکان دارد. سه فصل پیش وولفسبورگ در پایان نیم فصل تیم هفتم جدول رقابت‌های بوندس لیگا بود اما در پایان فصل توانست قهرمان لیگ شود. من مطمئن هستم پرسپولیس می‌تواند در پایان لیگ در جایگاه خوبی قرار گیرد.»

مهاجم سابق بایرن مونیخ درباره مدت زمان قراردادش و در پاسخ به این سوال که چرا با پرسپولیس قرارداد شش ماهه بستید؟ می گوید: «چون مدت‌ها از فوتبال ایران دور بودم می‌خواستم شش ماه در پرسپولیس بازی کنم. اگر شرایط خوب بود پرسپولیس برای ادامه کار برای من در اولویت است اما اگر شرایط خوب نبود شاید پس از پایان فصل از فوتبال خداحافظی کنم.» مهاجم فصل پیش بوخوم که مدرک مربیگری B اروپا را دارد در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه دو ماه دیگر باید در کلاس مربیگری درجه A شرکت می کردید، پس از امضای قرارداد با پرسپولیس سرنوشت این دوره چه می‌شود؟ توضیح می دهد: «امکان حضور در این دوره از کلاس‌ها وجود ندارد و باید حضور در این دوره را به زمان دیگری منتقل کنم. ضمن اینکه هیچ وقت برای مربیگری دیر نیست.»

و سوال آخر درباره وضعیت لیگ ایران. وحید مکثی می کند و می گوید: «باید قبول کنیم که فوتبال ایران حرفه ای شده و دیگر مشکلات گذشته تیم ها مثل نبودن یک زمین تمرین مناسب به پایان رسیده است. در حال حاضر تیم پرسپولیس زمین تمرین دارد و بازیکنان در محیطی مناسب تمرینات را برگزار می کنند.»

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 788

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3171

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073