خدمات سایت


متن کامل خبر

راهنمای خرید شوفاژ برقی

آرشیو
روزهای سرد سال فرار رسیده و در آستانه فصل زمستان هستیم. هر آنچه که بیش از همه چیز در این فصل اهمیت دارد، تجهیز خانه و یا محل کار به سیستم های گرمایشی است.
1398/09/15 09:03:34 ب.ظ

روزهای سرد سال فرار رسیده و در آستانه فصل زمستان هستیم. هر آنچه که بیش از همه چیز در این فصل اهمیت دارد، تجهیز خانه و یا محل کار به سیستم های گرمایشی است. این سیستم ها در انواع مختلفی در بازار موجود بوده که در این مطلب تلاش شده تا به معرفی یکی از پرکاربردترین آن ها، رادیاتور برقی و نکات پیش از خرید شوفاژ برقی پرداخته شود.

اگر به دنبال خرید شوفاژ برقی در بازار لوازم خانگی ایران هستید، حتما این نکته را به خاطر داشته باشید که باید پیش از خرید از قیمت های بازار لوازم خانگی با خبر شوید. اطلاع از حدود قیمتی هر کالا در خرید محصول، کمک ویژه ای به خریدار می کند.

شوفاژ برقی چیست و چگونه کار می کند؟

شوفاژ برقی چیست

شوفاژ برقی در دسته وسایل گرمایشی قرار می گیرد و شباهت زیادی با رادیاتورهای رایج دارد اما با تفاوت این که به جای استفاده از آب در رادیاتورهای معمولی، از روغن بهره برده و منبع اصلی انرژی آن برق است.

شوفاژ های برقی از قطعات مختلفی نظیر ترموسات، المنت، کلید های برق و غیره تشکیل شده که هرکدام وظیفه ای دارند. به عنوان مثال، ترموسات به منظور تنظیم و مدیریت حرارت و دمای محیط تعبیه شده است.

استفاده و نصب شوفاژهای برقی بسیار راحت بوده و به محض وصل شدن به جریان برق، المنت و سپس روغن موجود داغ شده و بعد از آن رادیاتور نیز گرم می شود. روش کار به این گونه است که روغن در لوله های عمودی حرکت کرده و باعث انتقال گرما به محیط می شود و پس از سرد شدن دوباره توسط المنت داغ شده و گرمای خود را از طریق پیکره به محیط منتقل می کند.

چرا باید شوفاژ برقی بخریم؟

شوفاژ های برقی مزایای زیادی دارند اما مهمترین آن مربوط به نقش شوفاژ برقی در کاهش آلودگی هوا است زیرا میزان انتشار گازهای گلخانه ای این دستگاه بسیار کم بوده و با توجه آلودگی هوا در شهرهای پرجمعیت کشورمان، این یک مزیت قابل توجه تلقی می شود.

نصب و خرید آسان نیز از دیگر مزیت های شوفاژ برقی به شمار می رود که بلافاصله پس از خرید می توان آن ها را نصب کرد و نیاز به متخصص ندارد.

شوفاژهای برقی نسبتا از قیمت مناسب تری برخوردار هستند و به علاوه هزینه تعویض ویا سرویس آن نیز بسیار ناچیز است.

تنوع گسترده و هماهنگی با هر فضای و دکوراسیونی در کنار تمام نشدن روغن دستگاه از دیگر قابلیت های آن محسوب می شود.

چرا نباید شوفاژ برقی بخریم؟/مصرف برق شوفاژ برقی چه قدر است؟

 

شوفاژ برقی درکنار مزیت هایی که ذکر شد، معایبی نیز دارند که در این بخش به آن پرداخته شده است تا مشتریان با خیال راحت و اطلاعات کامل اقدام به خرید این دستگاه بکنند.

نخستین موضوعی که ذهن بسیاری از مشتریان را درگیر کرده، مصرف بالای برق این دستگاه های گرمایشی است که برای استفاده از محیط های بزرگ توصیه نمی شود. مصرف برق شوفاژهای برای گرم کردن محیط نزدیک به ۲۰ تا ۳۰ کیلو وات ساعت انرژی است.

دومین نکته ای که باید به آن توجه کرد، امنیت رادیاتورهای برقی است که عدم سیم کشی درست می توانند منجربه برق گرفتگی ویا حتی مرگ کاربران شود.

برخی از کاربران از سروصدای این دستگاه های برقی گلایه می کنند که البته در نسخه های پیشرفته تر این مشکل برطرف شده است. از دیگر معایب آن ها می توان به عایق کاری بالا و تولید میزان کم رطوبت شوفاژ برقی به همراه وجود یک سیستم الکتریکی پرقدرت اشاره کرد.

در بخش های بالا ضمن معرفی نحوه کار شوفاژ برقی، مزایا و معایب این دستگاه ها ذکر شد تا خریداران بتوانند با چشمانی باز و اطلاعات مناسب اقدام به خرید کنند. در ادامه مطلبی با عنوان راهنمای خرید شوفاژ برقی تهیه شده که قیمت و انواع آن مورد بررسی قرار گرفته است.

پیش از خرید شوفاژ های برقی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

خرید شوفاژ برقی

شوفاژ برقی انواع مختلفی دارد و مهمترین ویژگی هایی که هنگام خرید باید به آن ها توجه کرد، تعداد پره و حداکثر توان گرمایشی است. مشتریان باید براساس اندازه محیط، شوفاژ برقی ایده آل را انتخاب کرده تا با این روش در مصرف برق نیز صرفه جویی کنند. برخی از شوفاژهای برقی مجهز به سوئیچ ایمنی و ترموسات قابل تنظیم بوده که باعث افزایش راندمان شوفاژ برقی می شود.

شوفاژ برقی فلر یا مایدیا؟

برخی از شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی نظیر مایدیا و فلر در زمینه تولید شوفاژ برقی فعالیت می کنندو باتوجه تقاضای بالا از شوفاژبرقی های این شرکت ها، در ذیل تلاش شده تا مشخصات آن ها مورد بررسی قرار بگیرد و با معرفی کامل این شوفاژ برقی های ذکر شده، انتخاب کدام برند و مدل را به خود مشتریان بسپاریم.

شوفاژبرقی مایدیا

مایدیا، یک تولید کننده لوازم خانگی چینی است که سال ها به عرضه انواع لوازم برقی نظیر شوفاژ برقی مشغول است و محصولات آن نیز در اختیار مشتریان ایرانی می گیرد. درذیل به یک مدل از شوفاژ برقی های مایدیا اشاره شده است.

شوفاژ برقی مایدیا مدل NY2311-14A2

معرفی شوفاژ برقی مایدیا

مشخصات:

وزن:9 کیلوگرم، تعداد پره: 11، حداکثر توان گرمایشی: 2300 وات، قطع کن اتوماتیک، تنظمیات صرفه جویی انرژی، ولتاژ ورودی برق:220 تا 240 ولت.

شوفاژ برقی فلر

شرکت آلمانی تولید کننده لوازم خانگی فلر نیز به دلیل کیفیت بالا از استقبال نسبتا خوبی در ایران برخوردار بوده و شوفاژ برقی فلر در لیست پرفروش ترین های این بازار قرار می گیرد. در ادامه با یک مدل از رادیاتورهای برقی این شرکت آشنا می شویم.

شوفاژ برقی فلر مدل OR 25131

معرفی شوفاژ برقی فلر

مشخصات:

وزن:13 کیلوگرم، تعداد پره:13، حداکثر توان گرمایشی:2500 وات، سوییچ توکار ایمنی، سه درجه تنظیم گرمایش، عملکرد محافظ در برابر داغ شدن بیش از حد.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • قیمت شوفاژ,
  • شوفاژ برقی,
  • خرید شوفاژ,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ موفق به کسب رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا شد image یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ موفق به کسب رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا شد 1403/02/05

یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ توانست رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا را دریافت کند. این یخچال سامسونگ با وجود ارائه فضای بیشتر، مصرف انرژی بسیار کمی دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 60

هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند image هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند 1403/01/20

هواوی ظاهراً قصد دارد در تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه (۱۱ آوریل)‌ از محصولات جدید خود ازجمله خودروی جدید و کامپیوترهای شخصی رونمایی کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ image قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ 1403/01/18

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع غذاساز براساس آخرین قیمت در سایت‌های فروش اینترنتی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 71

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 57

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 66

لیست قیمت انواع هواپز image لیست قیمت انواع هواپز 1402/12/08

هواپز یکی از لوازم خانگی برقی کاربردی در آشپزخانه است که از هوای گرم برای پخت غذا استفاده می‌کند. در این روش ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 112

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 92

اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد image اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد 1402/11/25

از زمان عرضه‌ی ویژن پرو به بازار ۴۰۰ اپلیکیشن اختصاصی جدید برای این هدست ساخته شده‌ است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 84