خدمات سایت


متن کامل خبر

راهنمای خرید شومینه برقی

آرشیو
بازار خرید وسایل گرمایشی با آغاز فصل سرما داغ می شود و بسیاری از افراد برای مصون ماندن از شر سرما به دنبال خرید شومینه برقی ویا راه اندازی این گونه وسایل هستند.
1398/09/28 03:19:02 ب.ظ

بازار خرید وسایل گرمایشی با آغاز فصل سرما داغ می شود و بسیاری از افراد برای مصون ماندن از شر سرما به دنبال خرید شومینه برقی ویا راه اندازی این گونه وسایل هستند. تنوع گسترده ای از انواع بخاری، شوفاژ ویا شومینه برقی در بازار لوازم خانگی خودنمایی می کند در حالی که وسایلی نظیر کرسی ویا چراغ‌های علاءالدین به فراموشی سپرده شده اند و شاید امروزه تنها از جنبه زینتی آن برای دکوراسیون سنتی بهره می برند.

خرید شومینه برقی

مزایای وسایل گرمایشی امروزی منجر شده تا تمایل افراد برایخرید شومینه برقی وسایر وسایل مدرن گرمایشی  بیشتر شده و در واقع سهم عمده ای از این بازار را به خود اختصاص داده اند.

برای راه اندازی شومینه های قدیمی نیاز به هیزم بود که امروزه با توجه به گسترش زندگی شهری و پیشرفت فناوری، جای خود را به شومینه های برقی ویا گازی داده اند.

برخی از افراد به سبب سختی های نصب و البته مصرف اکسیژن خانه توسط شومینه های گازی تمایل به استفاده از آن ها ندارند و نسخه برقی آن را ترجیح می دهند.

شومینه برقی تنوع گسترده ای دارد و در انواع مدرن و کلاسیک در بازار موجود است که مناسب هر سلیقه و یا دکوراسیونی طراحی شده که البته پیش از خرید شومینه برقی و نصب آن ها باید به برخی از نکات توجه کرد.

در مطلب راهنمای خرید شومینه برقی تلاش شده تا ضمن معرفی شومینه برقی، به مزایا و معایب، نکات مربوط به نصب ویا خرید آن پرداخته شود که البته لیستی از قیمت انواع شومینه برقی نیز فراهم شده است.

شومینه برقی چیست؟

معرفی شومینه برقی

شومینه از وسایل گرمایشی پرکاربرد و البته قدیمی است که با پیشرفت تکنولوژی و به منظور تولید محصولاتی دوستدار محیط زیست، بهره بردن از سوخت مانند نیروی برق به جای چوب برای ساخت وسایل گرمایشی رواج پیدا کرد و در نتیجه شومینه های برقی پدید آمد.

تبدیل انرژی الکتریکی به گرمایی اساس کار شومینه برقی است که با ایجاد یک آتش کلاسیک به جذاب تر شدن دکوراسیون خانه نیز کمک می کند.

نحوه کار شومینه برقی

نخحوه کار شومینه برقی

نحوه کار شومینه برقی این گونه است که از طریق سیستم الکتریکی برای ایجاد گرما استفاده می کند.

شومینه های برقی مجهز به یک هیتر برقی هستند که با استفاده از سیستم کانوکشن کل فضای اتاق را به صورت یکنواخت گرم نگه می دارد.

شومینه های برقی در شرایط استاندارد می توانند حتی 100 متر مربع را گرم نگه دارند و در واقع هیزم کامپوزیتی و یا لامپ های ال ای دی سوختن وشعله های واقعی را تداعی می کنند.

علاوه براین، برخی از شومینه های برقی مجهز به RGB LED  هستند که انتخاب رنگ شعله را نیز امکان پذیر کرده است.

نحوه کار شومینه برقی بسیار راحت بوده و تنها کافی است که شومینه خود را در نزدیکی یک پریز برق قرار دهید و سپس از طریق گوشی هوشمند ویا ریموت کنترل آن را روشن و خاموش کنید.

مزایای شومینه برقی

مزایای شومینه برقی

برخی ازمزایای شومینه برقی نظیر دوستی با طبیعت و امنیت بالای آن منجر شده تا افراد شومینه برقی را به نسخه های گازی ترجیح دهند.

مزایای شومینه برقی به شرح ذیل است:

  • نصب آسان و بدون نیاز به لوله کشی گاز و دودکش
  • به راحتی در فضاهای کوچک و بزرگ قرار می گیرد
  • عرضه شومینه برقی در طرح های متخلف
  • زیباتر شدن دکوراسیون خانه بدون صرف هزینه های هنگفت
  • امکان جابه جایی اکثر شومینه های برقی
  • عدم تولید گازهای سمی و امنیت بالا در کنار ایجاد حس گرمی و نشاط
  • شومینه های برقی بدون حرارت یا باحرارت کار می کنند و امکاننمایش آتش در تمام فصول وجود دارد
  • تمیز کردن راحت و بدون ایجاد هر گونه کثیف کاری
  • پرداخت هزینه کمتر و راندمان بالا در مقایسه با نسخه های گازی و هیزمی
  • تنظیم و کنترل آسان میزان حرارت و دما
  • انرژی در شومینه های برقی هدر نمی رود و در حالی که انرژی در نسخه های گازی از طریق دودکش خارج می شود
  • لمس بدون خطر و ایمن برای بچه های کوچک تر و حیوانات خانگی

معایب شومینه برقی

معایب شومینه برقی

در قسمت قبل به بررسی مزایای شومینه برقی پرداخته شد اما مطمئنا هر وسیله ای از معایبی نیز رنج می برد که در این بخش تلاش شده تا معایب شومینه برقی ذکر شود.

مزایای شومینه برقی به شرح ذیل است:

  • شومینه های برقی با قطع جریان برق کار نمی کنند
  • شومینه های سنتی دارای شعله های واقعی هستند اما با این نسخه های برقی لذت نشستن در کنار آتش را تجربه نخواهید کرد.
  • شومینه های برقی با استفاده از جریان برق کار می کنند و بهتر است که از محافظ استفاده کنید و تمامی نکات ایمنی شومینه برقی را رعایت کنید تا مشکلاتی نظیر انفجار روی ندهد.
  • مصرف برق شومینه برقی یکی دیگر از معایب شومینه برقی است که البته نسخه های پیشرفته تر در مقایسه با وسایل برقی دیگر مصرف پایینی دارد.

مصرف برق شومینه برقی

همان طور که گفته شد، مصرف برق شومینه برقی کی از معایب آن تلقی می شود اما در مقایسه با وسایل گرمایشی برقی مصرف پایینی دارد.

مصرف برق شومینه برقی

مصرف برق و خرید شومینه برقی

شومینه های برقی را می توان در دو حالت کمینه و بیشینه قرار دارد که در حالت کمینه 750 وات در ساعت (3.41 آمپر) و در حالت بیشینه 1500 وات در ساعت (6.81 آمپر) مصرف دارد.

این وسایل گرمایشی 99 درصد از انرژی را به گرما تولید می کنند و از راندمان بالایی برخوردار هستند در نتیجه می توان مصرف برق شومینه برقی را نادیده گرفت.

نکات ایمنی شومینه برقی

بعد از پرداختن به مصرف برق شومینه برقی، حالا نوبت به ذکر نکات ایمنی شومینه برقی رسیده است.شومینه های برقی از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند اما امکان بروز مشکلاتی نظیر برق گرفتگی و شوک الکتریکی وجود دارد که با رعایت نکات ایمنی می توان از روی دادن آن ها جلوگیری کرد.

نکات ایمنی شومینه برقی شامل موارد ذیل است که باید پیش از هنگام نصب باید به آن ها توجه کرد

  • مطالعه دقیق دفترچه راهنمای نصب شومینه برقی
  • پیش از جابه جایی در صورت استفاده طولانی مدت از شومینه برقی حتما آن را از پریز برق جدا کنید
  • برای جلوگیری از هر گونه مشکلی از محافظ استفاده کنید
  • از رد کردن کابل برق در زیر موکت ویا فرش خودداری کنید
  • شومینه های برقی را در محیط های باز و یا مرطوب مانند حمام قرار ندهید.
  • از سیم های سیار استفاده نکنید زیرا در صورت گرم شدن منجر به آتش سوزی می شود.
  • از قرار دادن مبلمان و یا پرده در کنار هیتر برقی خودداری کنید.

شومینه برقی دو طرفه

شومینه های برقی در تنوع بی نظیری روانه بازار می شوند که در دو سبک مدرن و کلاسیک موجود بوده و در نتیجه برای بسیاری از خانه ها و یا محیط های کار مناسب است اما شومینه برقی دو طرفه به سبب زیبایی و طراحی جالب بیسار پرطرفدار بوده و از نسخه های پرفروش بازار تلقی می شود.

شومینه برقی دو طرفه معمولا در مرکز خانه قرار می گیرد و فضایی ایده آل برای جمع شدن خانواده به دور آن محسوب می شود که در واقع تداعی کننده روزهای خوش گذشته است.

از شومینه برقی دو طرفه می توان به عنوان یک پارتیشن بهره برد که با هدف گرم کردن دو اتاق ویا دو فضای جدا شده طراحی شده اند. در ادامه تصاویر برخی از مدل های شومینه برقی دو طرفه گرد آوری شده است.

خرید شومینه برقی دو طرفه

راهنمای خرید شومینه برقی دو طرفه

خرید شومینه برقی دو طرفه

راهنمای خرید شومینه برقی ارزان

همان طور که پیش از این اشاره شد، شومینه برقی انواع مختلفی دارد که قیمت آن با توجه اندازه، جنس و یا طراحی متفاوت است اما در این بخش به معرفی انواع شومینه برقی ارزان پرداخته شده است.

در ادامه لیستی از شومینه برقی های ارزان قیمت فراهم شده که می تواند به شما مخاطبان عزیز در خرید شومینه برقی ارزان کمک کند.

خرید شومینه برقی ارزان

مرکز فروش شوفاژ برقی/قیمت شوفاژ برقی های پرطرفدار

شرکت های زیادی در زمینه تولید شومینه برقی فعالیت می کنند که می توان از شومینه برقی تابان ویا انواع شومینه برقی پارس خزر نام برد. افراد می توانند برای خرید حضوری به مرکز فروش شومینه برقی در سراسر کشور ویا بازار لوازم خانگی مراجعه کرده و حتی امکان خرید اینترنتی این کالا از طریق فروشگاه های آنلاین وجود دارد که به عنوان مثال افراد می توانند به بخش فروش شومینه برقی دیجی کالا مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهند.

همان طور که در بالا گفته شد، نام هایی نظیر شومینه برقی تابان ویا شومینه برقی پارس خزر، بیستون یا لورنزا در بازار به چشم می خورد که در ذیل لیست قیمت شومینه برقی بیستون، لورنزا ویا عبارت دیگر پرطرفدار های این بازار فراهم شده است.

خرید شومینه برقی پر طرفدار

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • شومینه,
  • شومینه برقی,
  • قیمت خرید شومینه,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 35

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

لیست قیمت انواع هواپز image لیست قیمت انواع هواپز 1402/12/08

هواپز یکی از لوازم خانگی برقی کاربردی در آشپزخانه است که از هوای گرم برای پخت غذا استفاده می‌کند. در این روش ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد image اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد 1402/11/25

از زمان عرضه‌ی ویژن پرو به بازار ۴۰۰ اپلیکیشن اختصاصی جدید برای این هدست ساخته شده‌ است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 61

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 102

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 46