خدمات سایت


متن کامل خبر

بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی کدام است؟

آرشیو
امروزه لوازم خانگی از پرکاربردترین لوازم در هر خانه می باشد که از تنوع و گستردگی بالایی برخوردار می باشد. امروزه با توجه به پیچیده شدن تکنولوژی به کار برده شده در لوازم خانگی همچنین افزایش قیمت آن تقاضا برای تعمیرات آن رو به افزایش است. همین امر باعث شده است تا دوره های تعمیرات لوازم خانگی پرطرفدار بوده و افراد بسیاری در آن ثبت نام نمایند.
1399/03/08 08:39:48 ب.ظ

همانطور که اشاره شد امروزه لوازم خانگی از تنوع و گستردگی بسیاری برخوردار بوده و تکنولوژی به کار گرفته شده در آن نیز روز به روز در حال توسعه می باشد. پیچیده شدن تکنولوژی در لوازم خانگی کار تعمیرات آن را سخت و تخصصی کرده است. همچنین در سال های اخیر با توجه به نوسانات ارز قیمت لوازم خانگی افزایش چشم گیری داشته و این افزایش قیمت باعث شده است تا افراد در صورت بروز مشکل در لوازم خانگی به دنبال تعمیر عیب به وجود آمده در مقایسه با تعویض آن باشند.

همه این موارد نشان از بازار خوب و پر رونق تعمیرات لوازم خانگی می دهد. بازار کار پردرآمد تعمیرات لوازم خانگی باعث شده است تا تقاضا برای گذراندن دوره های تعمیرات لوازم خانگی افزایش یافته و به دنبال این افزایش تقاضا آموزشگاه های فنی بسیاری دوره های تعمیرات لوازم خانگی را برگزار نمایند.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی دوره ای است که مراکز مختلفی در سراسر کشور آن را برگزار می کنند. ورود موفق به بازار کار این رشته دارای شرایطی است که یکی از آنها داشتن مهارت و تخصص حرفه ای و مدرک معتبر است. به همین دلیل توصیه می شود برای گذراندن دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی به مراکز تخصصی، حرفه ای و معتبر مراجعه شود.

زیرا متاسفانه برخی از آموزشگاه ها تنها به صورت آکادمیک به آموزش مباحث مربوطه پرداخته و این امر باعث می شود که کارآموزان پس از پایان دوره نتوانند وارد بازار کار شده و درآمدزایی داشته باشند.

بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی کدام است؟

همانطور که اشاره شد شرط لازم برای ورود موفق به بازار کار تعمیرات لوازم خانگی داشتن مهارت و تخصص لازم در تعمیرات انواع لوازم خانگی است. به همین دلیل می بایست دوره های تعمیر لوازم خانگی را در آموزشگاه سپری کرد که به صورت حرفه ای و کاملا عملی کلیه مباحث و نکات مربوط به تعمیرات انواع لوازم خانگی را آموزش می دهند.

با بررسی های صورت گرفته بر روی آموزشگاه های فعال در این زمینه به این نتیجه رسیدیم که آموزشگاه فنی برق از بهترین آموزشگاه های تعمیرات لوازم خانگی در کشور است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای اقدام به برگزاری دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی کرده است.

این آموزشگاه به صورت کاملا عملی، در کارگاه های مجهز و زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص کلیه مباحث مربوط به عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات انواع لوازم خانگی از جمله انواع یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، غذاساز و غیره را آموزش می دهد. کارآموزان در این دوره به صورت عملی و در محیط شبیه به محیط واقعی کلیه مباحث آموزشی را تمرین کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده می نمایند.

این آموزشگاه علاوه بر آموزش عملی مباحث در پایان دوره مشاوره های بازاریابی و فروش به کارآموزان ارائه کرده و از این طریق آنها را با روش های ورود به بازار کار آماده می نماید. همچنین پس از پایان دوره همراه کارآموزان بوده و با پشتبانی نامحدود آنها را در راه موفقیت یاری می کند.

بنابراین توصیه می کنیم دوره های لوازم خانگی را در آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی فنی برق ثبت نام نمایید.

مزایای شرکت در دوره های تعمیرات لوازم خانگی فنی برق چیست؟

  • ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای
  • برگزاری دوره در کارگاه های مجهز
  • برگزاری دوره به صورت عملی
  • برگزاری دوره متناسب با آخرین سرفصل های آموزشی
  • امکان تجدید دوره رایگان در صورت عدم یادگیری
  • پشتیبانی نامحدود
  • ارائه خوابگاه برای کارآموزانی که ساکن  تهران نیستند
  • نزدیکی آموزشگاه به وسایل حمل و نقل عمومی(مترو، اتوبوس، تاکسی)
  • آموزش مباحث زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای
  • برگزاری دوره در ساعات منعطف

در دوره تعمیرات لوازم خانگی فنی برق چه مطالبی آموزش داده می شود؟

آموزش تعمیرات لوازم خانگی از دوره های مهمی است که کارآموزان آن تعمیرکاران بازار لوازم خانگی خواهند شد. این دوره آموزشی شامل آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی و آموزش تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی می باشد. در این دوره آموزشی صفر تا صد تعمیرات انواع لوازم خانگی آموزش داده می شود.

در واقع هدف از برگزاری دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی این است که بتوان کمبود تعمیرکاران متخصص را در این بازار برطرف نمود. در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی به کارآموزان عمدتا تخصص تعمیر لوازم برقی و گازسوز خانگی داده می شود و آنها می توانند پس از پایان دوره آموزشی به عنوان تعمیرکار متخصص به صورت شخصی فعالیت کرده و یا در استخدام شرکت ها تعمیراتی و یا نمایندگی های برندهای معتبر در آیند.

 از جمله مطالب آموزشی این دوره عبارتند از:

  • آموزش تعمیرات انواع یخچال ساید، معمولی و فریزر
  • آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی
  • آموزش تعمیرات انواع ماشین ظرفشویی
  • آموزش تعمیرات ماکروفر
  • آموزش تعمیرات چرخ گوشت
  • آموزش تعمیرات جاروبرقی
  • آموزش تعمیرات غذاساز، مخلوط کن، آبمیوه گیری، پلوپز و سایر لوازم خانگی

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره تعمیرات لوازم خانگی دوره های دیگری را برگزار می نماید، برخی از مهم ترین دوره های این آموزشگاه عبارتند از:

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی

آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی دوره ای مهم و تخصصی می باشد که امروزه با توجه به اینکه بیشتر لوازم الکترونیکی دارای بردهایی هستند که در صورت آسیب دیدن و خرابی نیاز به تعمیر و عیب یابی دارند، از بازار کار عالی و درآمدزایی برخوردار می باشد. به همین دلیل کسانی که دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی را طی می کنند می توانند صاحب یک شغل آینده دار، دائمی، حرفه ای و البته درآمدزا شوند.

دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی فنی برق در زمره دوره های تخصصی و ویژه به شمار می رود. در این دوره آموزشی کلیه مباحث مربوط به تعمیرات و عیب یابی انواع بردهای الکترونیکی و طریقه تعویض قطعات برد به صورت کاملا عملی آموزش داده می شود.

امروزه بازار تعمیرات بردهای الکترونیکی به شدت دچار کمبود نیروهای متخصص است و هدف از برگزاری این دوره آموزشی تربیت کارآموزانی است که بتوانند پس از برگزاری دوره کمبود نیاز جامعه را تامین کنند.

آموزش نصب پکیج دیواری

آموزش نصب پکیج دیواری همانند دو دوره دیگر از دوره های آموزشی مهم هستند که در زمره دوره های درآمدزا به شمار می روند. امروزه به دلیل توجه ویژه به مسئله صرفه جویی در مصرف انرژی، به ندرت از شیوه های سنتی برای گرمایش ساختمان استفاده می شود و عمدتا شیوه های نوین مثل استفاده از پکیج دیواری کاربرد دارند.

در نتیجه کسی که در دوره آموزش نصب پکیج دیواری شرکت کرده می تواند با دانش و تخصص کافی در زمینه نصب این وسیله اقدام کند. در واقع با توجه به ساخت و سازهای جدیدی که هر روزه انجام می شود نصب پکیج دیواری همواره انجام می شود و افرادی که دوره آموزش نصب پکیج دیواری را در آموزشگاه فنی برق سپری کنند، می توانند به صورت شخصی و یا در قالب شرکت های تاسیساتی و همچنین نمایندگی های رسمی این وسیله و برندهای آن مشغول به کار شوند.

آموزشگاه فنی برق به صورت کاملا عملی و تخصصی کلیه مطالب مربوط به نصب انواع برند پکیج دیواری را آموزش داده و کارآموزان را برای ورود به بازار کار پکیج دیواری آماده می کند. کارآموازن این دوره آموزشی پس از پایان دوره نصاب حرفه ای انواع پکیج شده و می توانند از بازار کار پردرآمد این شغل استفاده نمایند.

آموزشگاه فنی برق بهترین آموزشگاه برق و الکترونیک در ایران

مجتمع فنی برق به عنوان یک مرکز تخصصی تابع قوانین آموزشی کشور بوده و به همین دلیل فعالیت های آموزشی آن همواره مورد توجه و بررسی نهادهای مرتبط بوده و این مرکز توانسته در سالیان اخیر به عنوان یکی از بهترین مراکز آموزشی ایران لقب بگیرد. هر ساله هزاران کارآموز موفق می شوند رشته های مختلف این مرکز را پشت سر گذاشته و به بازار کار ورود کنند.

 این مرکز آموزشی آمادگی دارد از سراسر کشور در رشته های مختلف کارآموز کسب کند. شما برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های این مرکز می توانید به آدرس اینترنتی www.fannibargh.com مراجعه نمایید، همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی,
  • آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی,
  • آموزش نصب پکیج دیواری,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 115

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 495

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 82

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 219

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 123

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 233

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش image هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش 1402/08/15

مرکز خرید پردیس کیش، مهم ترین مرکز خرید کیش است. مسافران این جزیره در قدم اول برای گشت و گذار در بازارهای کیش، ترجیح می‌دهند این مرکز خرید را انتخاب کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 266

معرفی انواع محصولات پوستی گیاهی و ارگانیک image معرفی انواع محصولات پوستی گیاهی و ارگانیک 1402/08/13

محصولات پوستی گیاهی و ارگانیک، محصولاتی هستند که از مواد طبیعی تهیه شده‌اند که فاقد مواد شیمیایی و مضر بوده و برای محیط زیست سازگار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 96

درآمد یک تدوینگر فیلم چقدر است؟ image درآمد یک تدوینگر فیلم چقدر است؟ 1402/07/25

هنر تدوین و تدوینگری یکی از هنرهای سینمایی بسیار جذاب و ایده‌آل است. شما برای پیشرفت و کسب درآمد عالی از این هنر باید قبل از هر چیزی آموزش تدوین فیلم را آغاز کنید و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 386