خدمات سایت


متن کامل خبر

بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س)

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.
1403/02/03 10:26:02 ق.ظ

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند. همچنین شهر جمکران‌ که به نام امام زمان (عج) مزین شده نیز در استان قم قرار دارد و مسجد جمکران نیز میعادگاه جمیع مسلمانان است. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، باید پیش فروش قطار را مدنظر داشته باشید تا در زمان مناسب بتوانید بلیط قطار تهران قم را خریداری کنید؛ علاوه‌بر‌آن، رزرو هتل نیز مسئله مهمی است که نباید از یاد ببرید. در این مقاله، شما را با چند مورد از بهترین هتل‌های نزدیک حرم آشنا خواهیم کرد.


با هتل‌های لوکس و باکیفیت قم آشنا شوید

بعد از شهر مشهد، قم یک شهر مذهبی و مقصدی زیارتی پرطرفدار محسوب می‌شود. بسیاری از افراد پس از زیارت حرم مطهر امام‌رضا (ع) راهی قم می‌شوند تا زائر حرم خواهر ایشان نیز باشند؛ به‌همین‌خاطر، توجه ویژه‌ای به گردشگری و توریسم در شهر قم می‌شود. خصوصا نزدیک‌بودن قم به تهران سبب شده تا بسیاری از افراد در سفرهای یک‌روزه به قم رفته و مجددا به پایتخت بازگردند. البته خیلی از مسافران هم چند شبی در این شهر مقدس می‌مانند تا از جاذبه‌های آن دیدن کرده و سری به سوهان‌پزی‌های جذاب قم بزنند. به‌هر‌صورت، آشنایی با بهترین هتل‌های قم می‌تواند به شما کمک کند تا اقامتی دلپذیر در این شهر داشته باشید.

هتل مهسان

هتل مهسان یکی از هتل‌های خوش‌قیمت و اقتصادی قم است که در مقایسه با خدمات ارائه‌شده، هزینه کمی را دریافت می‌کند. این هتل، سه‌ستاره بوده و در بلوار شهید منتظری قم واقع شده است. با اقامت در این هتل تنها ۱.۱ کیلومتر تا حرم حضرت معصومه (س) فاصله خواهید داشت؛ ازاین‌رو، می‌توانید به‌راحتی به زیارت بروید. هتل مهسان در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد و از همان روز به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های قم شناخته شده است. بنای هتل دارای ۹ طبقه است و در آن ۵۵ واحد اقامتی به مسافران ارائه می‌شود. معمولا وعده صبحانه نیز در این هتل سرو می‌شود.

هتل المپیک

یکی از بهترین هتل‌های قم که می‌توانید در آن اقامت داشته باشید، هتل المپیک است. این هتل در دسته هتل‌های چهار‌ستاره قرار می‌گیرد و بهترین امکانات را در اختیارتان قرار خواهد داد. کافیست با بلیط قطار تهران قم به این شهر بروید و یک شب در هتل المپیک اقامت داشته باشید. قطعا شما هم آن را به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌ها ارزیابی می‌کنید.‌ هتل المپیک از سال ۱۳۸۶ تاکنون در این محدوده فعالیت می‌کند و ساختمان آن در ۹ طبقه ساخته شده است. شما می‌توانید در یکی از ۴۱ واحد اقامتی این مجموعه اقامت داشته باشید. هتل المپیک در چهارراه شهدا و در خیابان معلم واقع شده است.

هتل استقلال

هتل استقلال یک هتل چهار‌ستاره دیگر است که پیشنهاد مناسبی برای اقامتی لوکس و رؤیایی به‌نظر می‌رسد. این ه‍تل در سال ۱۳۸۹ ساخته شده و به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های قم شناخته می‌شود. اتاق‌های مختلفی از نوع ۱، ۲، ۳ و ۴تخته در این هتل وجود دارند که هر یک با بهترین امکانات رفاهی تجهیز شده‌اند؛ علاوه‌بر‌آن، در میان ۲۷ واحد اقامتی این مجموعه سوییت‌هایی نیز وجود دارند که می‌توانید برای اقامت خانوادگی آن‌ها را رزرو کنید. باید گفت که هتل استقلال در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته و در‌حال‌حاضر خدمات خود را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد.


هتل بین‌الحرمین

اقامت در هتل بین‌الحرمین درواقع یک تیر و دو نشان است. برای آن‌که دسترسی قابل‌قبولی به مسجد جمکران و حرم حضرت معصومه (س) داشته باشید، می‌توانید در هتل بین‌الحرمین ساکن شوید. این هتل تنها ۲ دقیقه با مسجد جمکران و فقط ۱۰ دقیقه با حرم حضرت معصومه فاصله دارد. هتل بین‌الحرمین در ۴ طبقه ساخته شده و ۲۴ واحد اقامتی در آن وجود دارد. برای اقامتی آرام و ارزان، هتل یک‌ستاره بین‌الحرمین یک انتخاب عالی است.

هتل قصر نادری

هتل قصر نادری همان‌طور که از نامش پیداست، یک قصر است و زیبایی آن چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. این هتل یکی از نوسازترین اقامتگاه‌های قم است که تجربه سفری دلپذیر و دلچسب را به شما هدیه خواهد کرد. قصر نادری در سال ۱۴۰۰ در چهارراه غفاری ساخته شد. این هتل سه‌ستاره، ۴۵ واحد اقامتی دارد که می‌توانید در یکی از آن‌ها ساکن شوید. این اتاق‌ها ۱، ۲، ۳ و یا ۴تخته هستند. برای دسترسی به حرم از هتل قصر نادری، می‌بایست تنها ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی کنید.

هتل الزهرا

هتل الزهرای قم را می‌توان نزدیک‌ترین هتل به حرم دانست که تنها ۱۰۰ متر با آن فاصله دارد. این هتل همچنین یکی از باسابقه‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌های شهر است که از سال ۱۳۶۴ تاکنون فعالیت می‌کند. هتل الزهرا در سال ۱۳۸۷ مورد بازسازی قرار گرفت و در‌حال‌حاضر با ۵۰ اتاق در ۲ طبقه پذیرای مهمانان است. با تهیه بلیط قطار تهران قم و اقامت در هتل الزهرا، تنها چند قدم تا زیارت حضرت معصومه (س) فاصله خواهید داشت. این هتل چهار ستاره با بهترین امکانات و پرسنلی مجرب، آماده خدمت‌رسانی به مسافران و زوار گرامی است.


خرید بلیط قطار قم و رزرو هتل از سایت فلای تودی

جالب است بدانید که مسیر تهران-قم،‌ کوتاه‌ترین مسیر ریلی داخلی است که تنها ۲ ساعت تا مقصد فاصله دارد؛ بااین‌حال، قطارهای این مسیر معمولا به‌سرعت پر می‌شوند و نباید خرید بلیط قطار را به لحظه آخر موکول کنید. چند روزی است که پیش فروش قطار قم در سایت فلای تودی آغاز شده است. چنان‌چه قصد سفر به این شهر را دارید، خوب است همین‌حالا به سایت مراجعه کرده و بلیط خود را خریداری کنید. همچنین می‌توانید اتاق مورد‌نظرتان را نیز در هتل‌های مطرح قم رزرو کرده و با خیالی آسوده به این شهر سفر کنید. فلای تودی مرجعی معتبر و باسابقه است که سال‌ها از آغاز کار آن می‌گذرد. این مجموعه بهترین خدمات گردشگری را با کمترین هزینه به شما ارائه می‌کند. کافیست به وب‌سایت یا اپلیکیشن فلای تودی مراجعه کنید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • قم,
  • هتل,
  • فلای تودی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 72

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 57

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 90

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 257

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 553

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 104

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 272

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 166

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 266

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش image هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش 1402/08/15

مرکز خرید پردیس کیش، مهم ترین مرکز خرید کیش است. مسافران این جزیره در قدم اول برای گشت و گذار در بازارهای کیش، ترجیح می‌دهند این مرکز خرید را انتخاب کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 316