خدمات سایت


متن کامل خبر

دايي:فاصله بازيكنان اصلي و ذخيره ما زياد است

آرشیو
سرمربي پرسپوليس گفت: هر وقت بازيکن به تيم ملي داديم دچار مشکل شديم.
1389/11/24 10:12:33 ق.ظ

علي دايي پس از تساوي خانگي بدون گل برابر راه‌آهن در نشست خبري اظهار داشت: در 15 دقيقه اول مسابقه خوب نبوديم و راه‌آهن بهتر بازي کرد اما از دقيقه 30 تا 45 مي‌توانستيم کار را تمام کنيم. همه کار کرديم اما براي گل‌زني دقت نداشتيم. اخراج رودباريان نيز هيچ کمکي به ما نکرد و راه‌آهن 9 نفره دفاع مي‌کرد

وي ادامه داد: در نيمه دوم نيز همه کار کرديم و به دروازه حريف نزديک شديم اما باز هم به دليل بي‌دقتي در پاس‌هاي آخر نتوانستيم به گل برسيم. يک پاس درست مي‌توانست تمام مشکلات ما را حل کند اما متاسفانه اين کار انجام نشد و با اشتباهات خود به حريف فرصت داديم تا بازي مساوي شود. اين مسابقه کيفيت فني خاصي نداشت و ما دو امتياز حساس را از دست داديم و براي جبران بايد تلاش کنيم.

سرمربي پرسپوليس تأکيد کرد: اگرچه در يک ربع اول مسابقه خوب بازي نکرديم اما در نيمه دوم توپ و ميدان در اختيار ما بود که نتوانستيم از فرصت‌هاي آن استفاده کنيم.

دايي در مورد شعارهايي که از سوي سکوهاي خاص سر داده مي‌شد گفت: خود شما مي‌گوييد سکوهاي خاص و من نظري در اين مورد ندارم.

وي در مورد نحوه قضاوت محمود رفيعي گفت: در مورد داوري حرف خاصي ندارم. همه ديدند چه اتفاقاتي افتاد. اگر حرف بزنم محروم مي‌شوم. بنابراين براي داوري آرزوي موفقيت مي‌کنم.

سرمربي پرسپوليس در مورد حضور 2 بازيکن اين تيم در بازي دوستانه تيم ملي با روسيه گفت: رضايي و نوري 30 درصد توان خود را هم نداشتند. هر وقت بازيکنان ملي پوش ما ضعيف مي‌شوند ما هم افت مي‌کنيم. فاصله بازيکنان اصلي با بازيکنان ذخيره ما زياد است و اين مشکلي است که پرسپوليس دارد. هر وقت بازيکن به تيم ملي داديم دچار مشکل شديم.

وي ادامه داد: من 3 تعويض در اين مسابقه انجام دادم. بازيکنان ما تا کناره‌هاي دروازه حريف خوب پيش مي‌روند اما يا توپ را لو مي‌دهند يا سر مي‌خورند يا پاس اشتباه مي‌دهند. تکنيک در فوتبال بر عکس آنچه در ايران باب شده فقط دريبل زدن 2 نفر نيست. تکنيک شامل پاس سالم، بغل پاي سالم و زدن ضربه آخر خوب است. اصول فوتبال را بايد از نوجواني و به طور اصولي آموخت.

سرمربي سابق تيم ملي در مورد حضور کرش در تيم ملي ايران گفت: او بهترين گزينه براي تيم ملي است اما بايد ديد چگونه او را حمايت مي‌کنند. يکي از نهادهايي که از کرش بايد حمايت کند باشگاه‌ها هستند با امکاناتي که دارند اما اينجا باشگاه‌هاي امکاناتي ندارند. ما زير ساخت‌ نداريم. کرش پتانسيل بالايي دارد و بايد زمينه کار براي او را فراهم کنيم.

دايي در مورد برگزاري دربي پايتخت در روز 6 فروردين اظهار داشت: مخالف برگزاري بازي در اين تاريخ هستم. همه ما خانواده داريم و دوست داريم عيد در کنار خانواده باشيم. خانواده من و شما حق ندارند 2 روز تعطيل باشند؟ متاسفانه با اين برنامه ريزي همه چيز به هم مي‌خورد.

وي در مورد اينکه آيا در اين مورد مکاتبه کرده است يا نه، گفت: من کاره‌اي نيستم که مکاتبه کنم. نظرم را به باشگاه اعلام مي‌کنم و مي‌گويم مخالف اين تاريخ هستم.

دايي در مورد استقبال کم تماشاگران از پرسپوليس گفت: اين فقط مشکل پرسپوليس نيست. به غير از شهرستان‌ها که پرسپوليس و استقلال در آن بازي مي‌کنند ساير ورزشگاه‌ها تقريبا خالي است. براي بازي استقلال چند هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند؟‌ آيا بيشتر از 2 هزار نفر بود؟ اين مشکل فوتبال ما است که به ضرر فوتبال تمام مي‌شود و بايد آن را حل کنيم. چه کسي باور مي‌کرد براي ديدار پرسپوليس بين 3 تا 5 هزار نفر تماشاگر به ورزشگاه بيايد؟ اين مشکل گريبانگير کل فوتبال ما شده است.

منبع : فوتبال3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1190

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 795

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2566

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2916

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3018

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3181

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3051

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4080