خدمات سایت


متن کامل خبر

كفاشيان:سرمربي تيم اميد فردا مشخص مي‌شود

آرشیو
رييس فدراسيون فوتبال گفت: اعضاي کميته فني در جلسه فردا (شنبه) موضع فدراسيون نسبت به ايراني يا خارجي بودن سرمربي تيم ملي تعيين مي‌کنند هرچند سرمربي ايراني تيم اميد در اين جلسه تعيين خواهد شد.
1389/11/29 04:28:47 ق.ظ

علي کفاشياندرباره موضع‌گيري فدراسيون فوتبال نسبت به بحث انتخاب سرمربيان تيم‌هاي ملي بزرگسالان و اميد با توجه به نشست شنبه (فردا) کميته فني بدين منظور، اظهار کرد: بالاخره ما درصدد آن هستيم تا بهترين مربيان براي تيم‌هاي بزرگسالان و اميد ايران انتخاب شوند تا بتوانند کمک خوبي به پيشرفت فوتبال ملي ما داشته باشند. پس از ارزيابي شرايط فدراسيون به اين نتيجه رسيده بود که يا از مربيان خارجي درجه يک دنيا استفاده کند يا اگر تنها مي‌تواند مربيان درجه متوسط خارجي را به کشور بياورد، در اين شرايط همان مربيان داخلي گزينه‌هاي بهتري هستند.

** پاسخ منفي کوئيروش باعث نشد قيد آوردن سرمربي خارجي را بزنيم

وي افزود: بر اين اساس کار را شروع کرديم و کميته بين‌الملل فدراسيون با در دست داشتن نظرات و کارشناسي‌هاي انجام شده در قبل، کار بررسي گزينه‌هاي مختلف و احيانا مذاکره با آنها را آغاز کرد. کارلوس کوئيروش يکي از گزينه‌هاي فوق‌العاده بود که همه در جريان چگونگي مذاکره‌ها و برقراري تعامل با اين مربي قرار گرفتند، اما متاسفانه در پايان او تصميم گرفت نيايد. الان هم با بوجود آمدن اين وضعيت يکمرتبه تصميم نگرفتيم قيد مذاکره با مربيان خارجي را زده و براي تيم ملي بزرگسالان سرمربي ايراني انتخاب کنيم؛ چرا که تصميم نهايي براي بحث فوق را به جلسه کميته فني موکول کرديم.

** سرمربي تيم اميد فردا مشخص مي‌شود

کفاشيان گفت: تنها شرايطي که پس از نيامدن کوئيروش متفاوت شد بحث سپردن مديريت و نظارت بر تيم‌هاي ملي بود که مي‌خواستيم او ضمن پذيرش سرمربيگري تيم ملي، در انتخاب سرمربي تيم‌هاي اميد و رده پايه هم نقش تعيين‌ کننده‌اي داشته باشد. اما اکنون فرصت بيشتري براي صرف در انتخاب سرمربي تيم اميد نداريم و با توجه به فرارسيدن بازي‌هاي اين تيم، بايد هرچه زودتر سرمربي آن را مشخص کنيم؛ لذا در جلسه کميته فني که فردا برگزار مي‌شود، قطعا اين کار را خواهيم کرد.

** ايراني يا خارجي بودن سرمربي تيم ملي را کميته فني تعيين خواهد کرد

رييس فدراسيون با تاکيد بر اينکه رويکرد ما نسبت به انتخاب سرمربي تيم ملي بزرگسالان با پاسخ منفي کوئيروش تغييري نکرده، به ايسنا گفت: اينکه ما از اين پس چه سياستي نسبت به انتخاب سرمربي آينده تيم ملي داشته باشيم، در جلسه کميته فني رقم مي‌خورد. با توجه به اينکه هنوز براي اين انتخاب فرصت داريم و عجله‌اي در کار نيست،‌ لذا فردا تعيين مي‌شود که آيا همچنان دنبال بررسي و مذاکره با مربيان بزرگ خارجي باشيم يا اينکه بهتر است هدايت تيم ملي براي مدت چندين سال را به مربيان داخلي بسپاريم.

وي در پاسخ به اين سوال که طبق مواضع قبلي مسوولان فدراسيون مگر کميته فني تنها نقش مشورتي براي شما ندارد که اکنون مي‌گوييد کميته فني سياست آتي ما را براي انتخاب سرمربي تيم ملي تعيين مي‌کند، تصريح کرد: در گذشته چنين صحبت‌ها و مواضعي مطرح شد، اما اکنون هر تصميمي در جلسه کميته فني درباره رويکرد ما نسبت به انتخاب سرمربي گرفته شود، براي فدراسيون حکم است و از آن تبعيت خواهيم کرد. تمامي اعضا در جلسه فردا خواهند بود و عباس ترابيان، سرپرست کميته بين‌الملل هم در آن شرکت کرده وگزارشي را نسبت به روند بررسي‌ و مذاکره‌ها براي مربيان خارجي ارايه مي‌کنند.

** اگر قرار بر آوردن مربي خارجي باشد او بايد در ايران بماند

کفاشيان با اشاره به خواسته‌ها فدراسيون در مذاکره و آوردن مربيان خارجي بزرگ، گفت: فدراسيون درصدد آن است تا هر مربي بزرگي که مي‌خواهد با ايران همکاري کند، بايد تمام تمرکزش را معطوف به اين فوتبال کرده و واقعا با حضور فيزيکي در ايران،‌ براي تيم ملي ما وقت بگذارد. ما معتقديم با هر مربي که توافق مي‌شود او بايد در کشور ما بماند نه آنکه فقط براي چهار بازي اينجا باشد بعد براي مدت قابل توجهي از کشور خارج شود؛ فدراسيون معتقد است اگر بنا بر اين باشد، همان بهتر که از سرمربي خارجي استفاده نکرده و هدايت تيم ملي را به مربيان ايراني بسپاريم.

** سرمربي تيم اميد بايد در ليگ هم کارنامه خوبي داشته باشد

رييس فدراسيون با تاييد گزينه‌هاي ايراني مطرح شده براي سرمربيگري تيم اميد از جمله مجيد جلالي، در اين‌باره تصريح کرد: به هر حال ما مربيان ايراني خوب و توانمند متعددي داريم که در اين مقطع مي‌توانند هدايت تيم اميد را برعهده گيرند. ما سعي مي‌کنيم از مربياني براي تيم اميد استفاده کنيم که ضمن مهارت و تجربه بالا براي کار در اين رده،‌ در مسابقات ليگ هم کارنامه خوبي داشته باشند. صحبت‌هايي انجام شده و موضوع در جلسه فردا نهايي خواهيم کرد.

** جا براي افاضلي زياد داريم!

وي درباره آينده کاري هومن افاضلي (مربي موقت تيم اميد) در اين تيم و برنامه فدراسيون براي او، خاطرنشان کرد: افاضلي هم از مربيان خوب ماست که جا براي او زياد داريم. البته اين مربي هنوز در سيستم ما حضور دارد و بايد ديد چه تصميم‌هايي در جلسه فردا گرفته مي‌شود.

** فعلا فريدون معيني امور تيم جوانان را جلو مي‌برد

کفاشيان درپاسخ به اين سوال که آيا در جلسه فردا صحبتي درباره سرمربي تيم جوانان هم مطرح خواهد شد، گفت: در حال حاضر بحث و تبادل‌نظر درباره مربيان تيم‌هاي اميد و بزرگسالان در اولويت قرار دارند و قطعا در آينده براي تيم جوانان هم تصميم لازم را مي‌گيريم. ضمن اينکه اکنون فريدون معيني به نمايندگي از کميته فني برنامه‌ها و کارهاي مربوط به تيم جوانان را جلو مي‌برد.

منبع : فوتبال3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1195

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 806

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2574

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2922

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3025

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3195

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3058

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4088