خدمات سایت


متن کامل خبر

کاشاني:امسال هر اتفاقي در پرسپوليس افتاد کتکش را من خوردم

آرشیو
سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: دايي درباره افراد کادر فني‌، سليقه خودش را داشت آن‌وقت هجمه‌هاي اين انتخاب که از حقوق اوليه سرمربي است به سمت من روان شد.
1390/02/04 10:01:03 ب.ظ

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، حبيب کاشاني دراردوي اين تيم در جمع بازيکنان قبل از بازی با نفت تهران عنوان کرد: شايد برخي بخواهند من و علي دايي را روبروي هم قرار دهند و اگر از تجربه‌مان استفاده نکنيم به راحتي به هدف خودشان مي‌رسند. اين مسئله درباره مجموعه پرسپوليس صادق است و مي خواهند ما لشگر شکست خورده باشيم.

وي با اشاره به برخي شايعه پراکني ها براي ايجاد اختلاف در پرسپوليس و دور کردن اين تيم از فرصت هاي باقيمانده در بازي هاي آينده اين تيم، افزود: خبري مبني بر کسر 10 درصد از قرارداد بازيکنان به خاطر باخت مقابل بنيادکار منتشر کردند که کذب محض است. ما در پرسپوليس بر اساس قواعد حرفه اي و به صورت تيمي کار مي کنيم. تصميم گيري درباره جريمه بازيکنان در حيطه اختيارات کميته فني است و با نظر کادر فني و ديگر اعضاي اين کميته و ارجاع به کميته انضباطي باشگاه اعمال مي‌شود.

کاشاني ادامه داد: اگر روزي کميته فني به اين تصميم برسد حتما اين کار را مي کنم اما وقتي اساسا کميته فني باشگاه، جلسه اي نداشته است و نظر و رويه کاري ما هم چنين برخوردهايي نبوده است چطور چنين خبري را مي ‌سازند؟ من از بازيکنان انتظار دارم دقت کنند و اجازه ندهند برخي جريان ها با شايعه پراکني و دروغ پردازي، به اتحاد تيمي ما لطمه بزنند.

کاشاني تصريح کرد: ما در روزهاي سخت کنار هم بوده ايم و بايد در ادامه مسيرمان هم در روزهاي سخت کنار هم باشيم. ما در روزهاي سخت بعد از شکست، از جمله در بازي با استقلال دست بازيکنانمان را گرفتيم و کنارشان بوديم. درحالي که اگر جريمه هم اعمال مي شد کسي خرده نمي گرفت. براي بازي با بنيادکار هم به همين شکل اما در اين 30 ماه که کنار هم بوديم، روال کار من اينگونه نبوده است. چرا که اعتقاد دارم بازيکنانمان براي تيم کم نمي گذارند و بي تعصب نيستند.

سرپرست باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: پس از بازي با استيل آذين يک هفته آماج حملات بوديم به انحاي مختلف مي خواهند حاشيه را وارد تيم ما کنند ما نبايد اجازه اين کار را بدهيم و از آن مهم تر اينکه طوري نشود که خودمان نفتي روي آتش بريزيم.

کاشاني گفت: امسال هر اتفاقي افتاد کتکش را من خوردم و آماج حملات قرار گرفتم. پس از جريان هاي بازي استيل آذين به من حمله شد. آقاي دايي درباره افراد کادر فني اش، سليقه خودش را داشت آن وقت هجمه هاي اين انتخاب که از حقوق اوليه سرمربي است به سمت من روان شد در حال حاضر هم به اشکال مختلف عليه ما جوسازي مي کنند تا شايد به هدفشان برسند اما من فقط يک وظيفه داشتم که آن هم ايجاد آرامش براي بازيکنان و کادر فني است و سعي مي کنم در حيطه وظايف خودم درست عمل کنم تا شما با خيال آسوده، فقط به تمرينات بپردازيد.

وي به اصرار برخي به ايجاد حاشيه براي پرسپوليس اشاره کرد و گفت: تا همين امروز طوري گفته يا نوشته اند که انگار من با 5 سرمربي مذاکره کرده ام. علي دايي دارد کارش را مي کند آن وقت از افراد مختلفي مانند ابراهيم زاده، لوکا بوناچيچ، دنيزلي، حميد استيلي و غيره نام مي برند و بعضا ميان بازيکنان مي روند و با اين حرف ها با آنها وارد مذاکره مي شوند. يک عده دلال که مي‌روند با اين خبرهاي کذب که سال بعد، فلاني سرمربي است و به بازيکن مي گويند که تو هستي يا نيستي و سپس براي تامين منافعشان کارهاي ديگري مي‌کنند.

کاشاني ادامه داد: کجاي دنيا چنين اتفاقاتي مي افتد و شاهد چنين حاشيه هايي هستيم. مي خواهند تمرکز بازيکنان را به هم بزنند و البته منافع خودشان را از اين آب گل آلود، بدست بياورند اما همانطور که علي دايي هم به درستي اشاره کرده ما با قدرت به کارمان ادامه مي دهيم و در پايان فصل در اين باره تصميم مي گيريم.

سرپرس باشگاه پرزسپوليس افزود: تاکيد مي کنم ما هيچ مشکلي با هم نداريم و رفاقت من با دايي يک دوستي 18-17 ساله است. صبح روزي که علي دايي به هر ترتيب از سرمربيگري تيم ملي برکنار شده بود، به او زنگ زدم بنابراين رفاقت ما براي امروز و ديروز نيست. نه علي دايي به من نياز دارد و نه من براي کانديدا شدن به اين چيزها نياز دارم. به من تکليف شده که در پرسپوليس حضور داشته باشم و من هم با آگاهي علي دايي را به عنوان سرمربي انتخاب کردم اگر همين امروز به من بگويند بايد بروي چون خودم را سرباز مي دانم و هيچ وابستگي به اين پست و مقام ندارم به راحتي کنار مي روم.

کاشاني افزود: دايي در ابتداي فصل براي کسب يک جام قول داده بود که هنوز هم اين فرصت را داريم. من فکر مي کنم کساني که به دنبال حاشيه سازي هستند مي خواهند خوشحالي ما را در قهرماني جام حذفي نبينند. مي خواهند با مشفول کردن فکر ما به حاشيه ها و تفرقه افکني، فرصت قرار گرفتن در جايگاه دومي يا سومي ليگ برتر را از ما بگيرند.

وي ادمه داد: ما حتي هنوز براي صعود به مرحله بعدي ليگ قهرمانان هم شانس داريم، هر چند به سختي حاصل شود اما درگير شدن به مسايل جانبي همين شانس ها را هم از ما مي گيرد و بايد متوجه باشيم که دنبال همين مسئله اند. در غير اين صورت چرا بايد از قول من تيتر بزنند غلامرضا رضايي و مازيار زارع با نظر من جذب نشده اند! اين جريان سازي ها براي چيست؟ اگر دقت کنيم و هوشيار باشيم، همه چيز واضح است. به من گفتند خبر کذب کسر 10 درصد از قرارداد بازيکنان را تکذيب کنم اما اگر بنا به تکذيب اخبار ناصحيح باشد من بايد هميشه مشغول تکذيب کردن باشم.

کاشاني تاکيد کرد: هواداران از ما ناراحت بودند و شعارهايي را هم دادند. آنها کاملا حق دارند و ما بايد دست تک تک آنها را ببوسيم. هواداراني که در روز بازي با بنيادکار رکورد حضور تماشاگر در بازي هاي آسيايي را زدند و براي حمايت از ما آمدند. با نتيجه اي هم که حاصل شد ناراحت شدند و ابراز ناراحتي کردند که حق هم دارند. ما با هوادارانمان زنده هستيم و آنها براي ما مثل اکسيژن هستند که با داشتنش با قدرت بيشتري بازي مي‌کنيم. من، علي دايي، خوردبين، همه بازيکنان و اين مجموعه، نوکر مردم هستيم و بايد به خاطر آنها از همه وجودمان مايه بگذاريم. بايد دقت کنيم و اجازه تفرقه افکني به احدي ندهيم.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد image وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد 1403/02/29

ساعت‌ها به روال همیشگی، مشغول انجام وظیفه‌ی خودشان هستند. اما مطالعه‌ی جدیدی می‌گوید وقتی ورزش می‌کنیم، زمان در تصورات ما کمی از ساعت واقعی جلوتر است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 24

واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 815

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2584

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2926

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3031

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3208

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3066