خدمات سایت


متن کامل خبر

20 جمله تاريخي مايلي كهن

آرشیو
جنجال تازه اي كه مايلي كهن صبح جمعه در برنامه ورزش و مردم راه انداخت، انگيزه اي شد كه 20 جمله تاريخي اين مرد هميشه جنجالي فوتبال ايران را در دو سه سال اخير مرور كنيم
1390/05/21 08:54:45 ق.ظ

«علي پروين، علي دايي، امير قلعه نويي، افشين قطبي، فيروز كريمي، محمد علي آبادي، برادران شفيع زاده و علي فتح الله زاده». اعضاي اين فهرست هركدام روزگاري مورد انتقاد مايلي كهن قرار گرفته اند. جنجال تازه مايلي كهن انگيزه اي شد كه 20 جمله تاريخي اين مرد هميشه جنجالي فوتبال ايران را در دو سه سال اخير مرور كنيم.

صيغه بانو يوروم

مايلي كهن ( درباره زندگي شخصي افشين قطبي): زن و دو دخترش را در آمریكا رها كرده و با دوستش جهانگردی می‌كند .... صیغه یوروم را در تهران برایش جاری كردند

ريشه و بوته

مايلي كهن (با انتقاد از عملكرد علي آبادي به عنوان رئيس سازمان تربيت بدني): به ایشان می‌گویند فلانی را چطور منصوب كردی؟ می‌گوید طرف ریشه‌دار است! ببخشید مگر من مایلی‌كهن از زیر بوته به عمل آمده‌ام؟!

تاج و تام كروز

(انتقاد به فدراسيون بعد از كنارگذاشته شدن از تيم ملي) وقتی تاج با من صحبت می‌کرد از شهید باکری‌ها و شهیدان دیگر برایم می‌گفت که مرا بارها تحت‌تاثیر قرار می‌داد. من مطمئنم آقای تاج برای افشین قطبی از تام‌کروز و بازیگران هالیوودی مثال می‌زند. فدراسیون چرا اینقدر رنگ عوض کرده؟

قهرماني با كمك خدايان!

(بعد از قهرماني پرسپوليس در جام حذفي سال 89): آقای دایی که نه ماه به خاطر حذف تیم ملی فوتبال جرات بیرون امدن از خانه را نداشت به خاطر یک جام حذفی که با بردن تیمهای لیگ یک و دو فوتبال ایران بدست آمد دوباره همان کبر، غرور و خودخواهی دامنش را فراگرفت. تیم پرسپولیس سال گذشته بدترین نتایج را همراه با دایی گرفته و من به عنوان یک پرسپولیسی از این موضوع خجالت زده و شرمگینم .چهار گل از شاهین بوشهر خورد و احمد پوری مهاجم شاهین آمد توی نود و اعلام کرد نمی خواستیم بیشتر از این به آنها گل بزنیم، به این مورد باخت مقابل ابومسلم و تیم خود من را هم اضافه کنید در نهایت هم با کمک خدایان ! جام حذفی فوتبال ایران را بدست آورد و امیدوارم اقای کاشانی بتوانند بابت اعمالشان در آن دنیا پاسخگوی بردار شهید خود باشند.

من داروغه ام

(اختلافات دامنه دار با علي دايي): به علی دایی می گویم، بله! من داروغه فوتبالم چون چکیده این فوتبال هستم و ایشان که معتقدند کشور قانون داره می بینند که بعضی ها که قلدر می شوند قانون را هم زیر پا می گذارند. شما به من بگویید این اقا که مدرک مربیگری A فوتبال را ندارد با کدام مجوز روی نیمکت پرسپولیس در لیگ برتر نشسته است ؟

توقف اتوبوس در اتوبان

(يادآوري يك موضوع قديمي): آقای دایی در بازی برگشت پرسپولیس در زمان مربیگری وینکو بگوویچ مقابل پگاه گیلان تا زمانی که چک او در بانک نقد نشد اتوبوس تیم را در اتوبان قزوین - رشت نگه داشته بود. به هرحال علی دایی علاقه زیادی به پول دارد و عیبی هم ندارد ولی طلبکاری او به جای عذر خواهی از مردم قابل تحمل نیست.

دايي به پرسپوليس پول بدهد

(اشاره به قرارداد علي دايي در پرسپوليس): در اول همه چیز به خاطر اقای کاشانی است و جای مبلغ قرارداد، سفید است و بعد از شش ماه یک دفعه می شود ۵۰۰ میلیون تومان ! در حالیکه به نظر من اقای دایی در آن مقطع باید پولی هم بابت سرمربیگری تیم پرسپولیس به این باشگاه می پرداخت.

آقا قلدره

(با اشاره به شكايت علي دايي از فدراسيون درباره رقم قراردادش): برخي از مردم محروم در شهرستانها يک وجب جا براي زندگي ندارند؛ اما آقا قلدره در برنامه تلويزيوني قرارداد يک و نيم ميلياردي اش با فدراسيون را ناچيز مي داند!.

فيروز كريمي دلقك

(درباره فيروز كريمي و پس از اينكه او را يكي از عوامل دوپينگ در فوتبال دانست): این آقا محیط مقدس فوتبال را با باغ‌وحش اشتباه گرفته است. برخورد و لحنش در شان فوتبال ایران نیست. فيروز کریمی دلقک است . شما تلویزیونی‌ها هم تبلیغ او را می‌کنید و عکس و تصویر و صحبت‌هایش را پخش می‌کنید. من نام همه را افشا می‌کنم چند نفر دیگر هم در فوتبال ایران هستند که نام آنها را هم افشا خواهم کرد.

بي مقدار نجف نژاد!

(پس از اخراج استعفا گونه از تيم ملي): در مجلس دوستان در مورد تیم‌ملی صحبت کرده‌اند و اعلام آمادگی کرده بودند تا از من حمایت کنند متاسفانه این اتفاقات افتاد. من نمی‌دانم چطور آنها نام خود را نماینده مجلس این مملکت می‌گذارند؟ من به مقداد نجف‌نژاد می‌گویم«بی‌مقدار» نجف‌نژاد! او حرفش را 180درجه تغییر داد، با استقلال همان کاری را کرد که همه ما می‌دانیم.

اوباما پارتي قطبي

(خطاب به خبرنگاران): شما رفیق‌های قطبی هستین. پارتی قطبی، اوباما است و طرفدارانش تام‌کروز. رفیق من احمدی‌نژاد است وهر روز هم ارادتم بیشتر می‌شود دلتان بسوزد. قطبی از این مملکت با آن وضع رفت، همه را با لحن بد خطاب کرد، خارج از کشور علیه ما صحبت کرد اما با سلام و صلوات به ایران بازگشت و تیم‌ملی این بزرگی را به دستش داد. برای مسئولان سازمان و فدراسیون متاسفم. آدم‌ها چه زود رنگشان را عوض می‌کنند.

اگر ديوانه نبودي

(واكنش به حرف هاي افشين قطبي بعد از كناره گيري از پرسپوليس): آقاي قطبي! اگر شما ديوانه‌ي عاقل مات كن نبوديد در كشور بزرگي چون ايران عزيز و دوست داشتني آن هم در هزاره‌ي سوم و آن هم در عرصه‌ي مربي‌گري فوتبال نمي‌توانستيد به ناگاه بدون كوچكترين سابقه‌ي مربي‌گري، به غير از آناليزوري كه جزء مربي‌گري محسوب نمي‌شود، سكان هدايت يكي از بزرگترين، بهترين و محبوب‌ترين تيم‌هاي تاريخ ميهن‌مان را با بهترين بازيكنان و بالاترين مبلغ دريافتي و كليه‌ي امكانات رفاهي جانبي كه رقمي معادل هشتصد ميليون تومان مي‌شود و در فاصله‌ 48 ساعت مانده به شروع مسابقات ليگ فصل قبل را برعهده بگيريد

آجر روي آجر نگذاشتند

(حمله به عملكرد عابديني در دوره مديريتش در پرسپوليس): كسي كه 6 ماه يا يك سال در پرسپوليس بوده اسمش پيشكسوت نيست. من از شخص خاصي نام نمي برم اما مديراني داشتيم كه در سال هاي 96 و 98 مهدوي‌كياها، شاهرودي‌ها، ميناوندها، باقري‌ها، دايي‌ها و خيلي ديگر را ترانسفر كردند اما وقتي از پرسپوليس رفتند يك آجر روي آجر نگذاشته بودند و يك برگ پرونده از زمان حضورشان باقي نمانده بود.

خوشحالم كه نيست

(خوشحالي از غيبت خبرنگار شبكه خبر): خوشحالم كه ايشان در اين برنامه حضور ندارند زيرا برخي خبرنگاران فقط يك سوال بلدند بپرسند و آن هم در مورد اخراج من است آنها كم لطفي مي‌كنند و اين سؤال را از مديرعامل و ساير مسئولان باشگاه سايپا نيز مي‌پرسند. يك خبرنگار وظايفي دارد.

من قاق هستم؟

(خطاب به فردوسي پور كه هنگام يادآوري كاپيتان هاي پرسپوليس از او ياد نكرده بود): پس از 14 سال بازي كردن در پرسپوليس بازوبند كاپيتاني را به بازو بستم اما فردوسي‌پور فكر مي‌كند من «قاق» هستم و اين مسائل را نمي‌گويد.

گله از ده نمكي

(خطاب به مسعود ده نمكي): آقاي ده نمکي.يادت هست که چگونه در نشريه شلمچه ات پشت من را پس از حمايت کوتاهت در مقابل انتقادهاي تند و بي رحمانه خالي کردي؟!

تاتي تاتي

خطاب به شفيع زاده، وقتي مجيد جلالي را به عدم تعادل رواني متهم كرد): زماني که شما "تاتي تاتي" مي کرديد، جلالي يک معلم آبرودار بوده است.

گروهبان قندلي

(بيانيه مشهورخطاب به امير قلعه نويي): به اين آقايان كوتوله و عوام فريب (كل يوم) كه حتي فاقد مدرك تحصيلي براي گروهبان قندلي شدن هستند اما لقب ژنرال را يدك مي‌كشند مي‌گويم كه از گل دقيقه 90 سايپا و پيامي كه آن گل به پهناي ايران عزيز اسلامي داشته؛ پند گرفته و هر چه سريعتر دست از نوچه بازي و نوچه پروري برداشته از كارهاي ناصواب و عوام فريبي دست بردارند. بديهي است هيچ دستي برتر و بالاتر از دست خداوند عزوجل نيست و اوست كه اگر بخواهد كسي را خوار نمايد، خوار و اگر كسي را عزيز بداند عزيز خواهد كرد. اين مطلب شامل حال گنده باقالي‌هايي كه به عنوان نوچه در كنار اين آدم كوتوله هستند نيز مي‌شود.

تماشاي فوتبال از كانال همسايه

(بخش هايي از بيانيه مشهور شماره 2 كه منجر به اخراج او از تيم ملي شد): اي مردك عقب‌مانده در هزاره سوم با كدام جسارتي اين همه اتحاد و همدلي بين تماشاگران را ناديده گرفته و درصدد آن هستي تا در بين آنها فاصله انداخته و اختلاف به وجود آوري. چگونه است كه چشمانت را بستي و بهترين تماشاگران دنيا را نمي‌بيني. اي بدبخت فلك زده، اي مردك عقب افتاده، بيشتر اين عقب‌افتادگي‌ات به خاطر اين است كه نمي‌خواهيم تماشاگرنماهاي واقعي را از كانال تلويزيوني همسايه ببينيم، هر چند چند بار دعوت شدي و ديدي كه تماشاگرنماها چگونه بازيكنانشان را وقتي گل مي‌زنند مي‌روند و در بغل آنها قرار مي‌گيرند. اگر تماشاگرنماها نبودند كه مي‌بايستي تكه بزرگ بازيكن، گوش او مي‌شد. بيچاره در به در از آن جا مانده، از اين جا رانده. اگر او تماشاگرنما نبود كه فاصله سكوهاي تماشاگران با زمين مسابقه از بين نمي‌رفت و مي بايستي بين آنها خندقي كنده مي‌شد....

پشه كوره

(انتقاد دوباره از علي دايي در برنامه ورزش و مردم): يكي از مشكلات ما آدمي است كه هميشه بيشترين ساعات تلويزيون در اختيارش بوده. اين آدم كه مدام دارد عليه مديريت باشگاه ما حرف مي‌زند كارش به جايي رسيده كه به صداوسيما هم توهين مي‌كند. هي مي‌گويند اسطوره، اسطوره. اگر ايشان اسطوره هستند كه پس ما كجا هستيم. نتايجي كه من با تيم ملي كسب كردم در تاريخ سابقه نداشته آيا ما پشه كوره بوديم؟

منبع : سایت گل
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1194

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 800

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2572

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2918

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3021

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3189

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3056

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4085