خدمات سایت


متن کامل خبر

دستگيری قاتلی كه لباس زنانه می‌پوشيد

آرشیو
در اين پرونده شاهد بکارگيری انواع روش‌ها از سوی متهم برای جلوگيری از شناسايی و دستگير شدن توسط مأموران پليس آگاهی بوديم...
1390/07/26 05:35:20 ق.ظ

مأموران کلانتری 131 شهرری در اواسط مهرماه از طريق مرکز فوريت‌های پليسی «110» در جريان يک فقره درگيری منجر به جرح در آدرس شهرری قرار گرفتند.

با حضور مأموران کلانتری و انجام اقدامات اوليه پليسی مشخص شد که فردی 30ساله به نام «مهدی» بر اثر ضربات چاقو جان خود را از دست داده است.

با تشکيل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای شهرری، پرونده برای رسيدگی تخصصی در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقيقات پليسی، کارآگاهان پس از حضور در صحنه ارتکاب جنايت، ضمن شناسايی تعدادی از شاهدان صحنه درگيری که هر دو فرد ضارب را به عنوان اهالی همان منطقه مورد شناسايی قرار داده بودند، دريافتند که متهمان پس از درگيری منجر به قتل، برای فرار از محل قصد سوار شدن به موتورسيکلت را داشته‌اند که با توجه به روشن نشدن موتورسيکلت و حضور شهروندان که متوجه درگيری شده بودند، مجبور به فرار با پای پياده شدند که در ادامه کارآگاهان در تحقيقات اطمينان پيدا کردند که موتورسيکلت متعلق به فردی بنام «محسن» است.

با شناسايی متهمان پرونده به اسامی «اکبر» و «محسن»، کارآگاهان در ادامه تحقيقات خود متوجه شدند متهمان اين پرونده در زمينه ارتکاب جرايم مختلف بويژه خريد و فروش موادمخدر فعاليت دارند.

کارآگاهان در ادامه تحقيقات با شناسايی مخفی‌گاه محسن، وی را دستگير و به اداره دهم پليس آگاهی منتقل کردند اما تحقيقات بعدی نشان از آن داشت که «اکبر» پس از اطلاع از موضوع مرگ مهدی متواری و ناپديد شده است.

با آغاز تحقيقات، محسن ضمن اعتراف صريح به مشارکت در درگيری با مقتول، اکبر را به عنوان قاتل اصلی که ضربات چاقو به ناحيه سينه و شکم را زده معرفی کرده و در مورد انگيزه و زمان درگيری به کارآگاهان گفت كه روز حادثه از او درخواست مواد کردم و او پاسخ داد که موادی در اختيار ندارد؛ اما او پيشنهاد كرد تا مواد را از يکی از دوستانش به نام محسن خريداری كنم كه پس از خريد و تهيه مواد، در مسير بازگشت به محل بوديم که «مهدی» با ديدن من و اکبر، ضمن مسدود کردن مسير حرکت موتور، از ما خواست تا پول موادی را که پيش از اين خريداری کرديم با او تصفيه كنيم كه ناگهان اکبر که در آن زمان به علت مصرف مشروبات الکلی وضعيت روحی مناسبی نداشت با مهدی درگير شد و او را با ضربات چاقو از پای درآورد.

کارآگاهان در ادامه تحقيقات بيشتر دريافتند «اکبر» پس از ارتکاب به قتل و متواری شدن از مخفی گاه خود، ضمن تهيه يک قبضه سلاح کمری جنگی همچنان در زمينه خريد و فروش موادمخدر بويژه کراک و شيشه فعاليت دارد و در منطقه‌ای در شهرری به نام «جاده معدن» اقدام به توليد آلات و ادوات استعمال موادمخدر می‌كند.

بر اساس این گزارش، در شرايطی که متهم به شدت تلاش داشت تا مانع از شناسايی و دستگيری خود توسط کارآگاهان پليس آگاهی شده و حتی در زمان تردد بين مخفی‌گاه خود در شهرری و جاده معدن از "پوشش زنانه" استفاده کرده تا هيچکس موفق به شناسايی او نشود، اما کارآگاهان سرانجام در 23شهريور پس از اطمينان از حضور متهم در مخفی‌گاه خود و با انجام هماهنگی های لازم قضايی، قصد دستگيری متهم را داشتند که اکبر متوجه حضور مأموران و محاصره بودن ساختمان می‌شود تلاش كرد تا از طريق فضای پشت ساختمان اقدام به فراركند كه نهايتا از ناحيه سر و صورت دچار ضربات شديدی شد که بلافاصله ضمن انجام هماهنگی لازم، متهم توسط عوامل اورژانس به بخش مراقبت‌های ويژه بيمارستان انتقال پيدا کرد.

سرهنگ کارآگاه آريا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايی پليس آگاهی تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت: در اين پرونده شاهد بکارگيری انواع روش‌ها از سوی متهم برای جلوگيری از شناسايی و دستگير شدن توسط مأموران پليس آگاهی بوديم که با وجود اين اقدامات انجام شده از سوی متهم و تشکيل تيم ويژه‌ای از کارآگاهان با تجربه اداره دهم سرانجام اين متهم نيز شناسايی و دستگير شد.

به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7574

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6512

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7305

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8349

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8214

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8870

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8724

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8880

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9238