خدمات سایت


متن کامل خبر

دایی:وضعیت اخلاقی فوتبال ما خراب است / وقتی که خواستم با این افراد برخورد کنم حمایتم نکردید

آرشیو
دایی در واکنش به خبرنگاری که گفت با حرکتی که شیث رضایی انجام داد، مشخص شد تصمیمی که شما فصل گذشته در قبال اوگرفته بودید، درست بوده است، گفت: من در مورد شخص خاصی حرف نمی زنم
1390/08/11 05:39:07 ق.ظ

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری از شایستگی تیمش برای پیروزی در دیدار مقابل مس کرمان یاد کرد و گفت: شاید اگر در این بازی پنج درصد بیشتر شانس داشتیم، می توانستیم پیروز شویم.

علی دایی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل مس کرمان با بیان این مطلب افزود: ما در این بازی بر تیم مس کرمان مسلط بودیم، هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم. شاید اگر در این بازی پنج درصد بیشتر شانس داشتیم، می توانستیم پیروز شویم.

وی در ادامه افزود: ما در نیمه دوم به مراتب شانس‌های بیشتری نسبت به تیم مس داشتیم، موقعیت تک به تکی که محمود آمنه از دست داد، ضربه‌‎ای که رزاقی راد به تیر دروازه زد و ... . این در حالی بود که تیم مس کرمان تنها یک موقعیت و آنهم روی یک ضربه ایستگاهی بدست آورد.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری با طرح این مدعا که تیمش مقابل مس کرمان کم نقص و کم اشتباه بازی کرده و شایسته پیروزی بوده است، افزود: تیم ما کم کم به انسجام و هماهنگی می رسد. تساوی با تیم استقلال در ورزشگاه آزادی، نتیجه مساوی که مقابل سپاهان بدست آوردیم، آنهم در شرایطی که در 20 دقیقه پایانی این بازی چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم و بازی امروز نشان می دهد که تیم ما به ثبات رسیده است.

دایی از بازی مقابل سایپا مهر کرج به عنوان تنها بازی ضعیف تیمش در هفته‌های اخیر یاد کرد و گفت: در این بازی تیم حریف تنها یک موقعیت گل داشت و توانست سه گل بزند، این در حالی بود که تیم ما هفت تا هشت موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد، یک ضربه پنالتی را گل نکردیم و در نهایت از جام حذفی کنار رفتیم.

وی در خصوص ملاقات خود با "میروسلاو بلاژویچ"، سرمربی تیم مس کرمان گفت: با دیدار بلاژویچ خاطرات دوران حضور در تیم ملی برایم زنده شد. بلاژویچ یکی از مربیان خوب و بزرگ فوتبال دنیاست که افتخارات زیادی کسب کرده است. ما با هدایت این مربی می توانستیم به جام جهانی برسیم اما بنابه دلایلی نتوانستیم به این موفقیت برسیم. در کل از ملاقات دوباره بلاژویچ خیلی خوشحال شدم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن از اظهارنظر در خصوص اتفاقاتی که در دیدار داماش گیلان - پرسپولیس رخ داد، خودداری کرد و گفت: متاسفانه وضعیت اخلاقی فوتبال ما خراب است. من سال گذشته برای برخورد با این مسائل تصمیماتی اتخاذ کردم که متاسفانه از من حمایت نشد و حتی انتقاد هم کردند. دایی در واکنش به خبرنگاری که گفت با حرکتی که شیث رضایی انجام داد، مشخص شد تصمیمی که شما فصل گذشته در قبال این بازیکن گرفته بودید، درست بوده است، خاطر نشان کرد: من در مورد شخص خاصی حرف نمی زنم.

وی همچنین در خصوص منع کمک‌های دولت به فوتبال گفت: من نمی خواستم در این مورد صحبت کنم اما امروز اس ام اسی از یک خبرگزاری بدستم رسید مبنی بر اینکه یکی از مسئولان گفته است، نباید در فوتبال هزینه شود. من در جواب افرادی که چنین مسائلی را مطرح می کنند باید بگویم، چرا نباید در فوتبال هزینه شود؟ چه چیزی در جامعه ما بیشتر از فوتبال نشاط و شادابی را به جامعه وارد می کند؟

سرمربی تیم راه آهن شهرری با اشاره به اینکه مردم ما به غیر از فوتبال دلخوشی دیگری ندارند، تصریح کرد: در فوتبال ما چقدر هزینه می شود؟ قطعا رقمی که در فوتبال هزینه می شود به مراتب کمتر از پول‌های است که در جاهای دیگر جابه‌جا می شود. من این مسائل را به خاطر باشگاه راه آهن نمی گویم، چرا که باشگاه من خصوصی است. متاسفانه باشگاه‌ها با مشکلات زیادی دست به گریبان هستند که این مشکلات بر عملکرد تیم‌ها و بازیکنان نیز تاثیر دارد.

سرمربی راه آةن با بیان این مطلب که بزرگترین دلخوشی جامعه ما فوتبال است، خاطرنشان کرد: اگر فوتبال را از خانواده‌ها بگیرید چقدر در خانواده می‌توانید حرف بزنید؟ روزانه چند ساعت در مورد فوتبال خانواده‌ها حرف می‌زنند؟ اگر دولت بخواهد به مردم عیدی بدهد و مردم را فقط یکبار در سال به سینما بفرستد آیا نباید به هر نفر ۱۰ هزار تومان پول بدهد؟ ۱۰ هزار تومان ضربدر ۷۰ میلیون نفر چقدر می‌شود؟ همین پول را خرج فوتبال کنید.

او تاکید کرد: مجبور شدم این حرف‌ها را بزنم زیرا یکی از آقایان گفته بود که نباید به فوتبال کمک شود. هزینه فوتبال در قبال پول‌هایی که در این کشور مثل آب خوردن حیف و میل می‌شود مبلغ زیادی نیست. مدام می‌گویند بازیکنان میلیاردی پول می‌گیرند. اگر بازیکنی بتواند در سطح اول فوتبال باشد هفت هشت سال می‌تواند خوب پول بگیرد و در این مدت باید خرج خود و خانواده‌اش را بدهد. شاید یک دهم درصد فوتبالیست‌های جهان از قشر مرفه جامعه باشند.

او افزود: سالی چقدر هزینه فوتبال می‌شود؟ ۴۰۰ میلیارد تومان، این رقم مقابل پول‌هایی که حیف می‌شود رقمی نیست.

دایی در مورد اینکه علی آبادی می‌خواهد به فوتبال بازگردد گفت: در این مورد اظهار نظر نمی‌کنم زیرا اگر بخواهم حرف بزنم باید خیلی چیزها را بگویم که بهتر است حرف نزنم.

منبع : سایت گل
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 810

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2579

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3028

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3202

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3063

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4092