خدمات سایت

درباره ما

 

شما نیز میتوانید اخبار معتبر خود را جهت درج در میهن مارکت به ما پیشنهاد دهید . کافیست در بخش تماس باما ، نامه ای با عنوان " پیشنهاد درج خبر " حاوی تیتر و شرح خبر و منبع خبر ( بشکل لینک ) و تصاویر مورد نیاز خبر را ارسال فرمائید . لازم به یادآوری است که اخبار پیشنهادی پیش از انتشار اعتبار سنجی شده و از نظر عدم منع قانونی نیز بررسی میگردند .

امکان درج سفارشی اخبار بشکل تعدادمشخص در ماه برای سازمانها ، تولید کنندگان ،  شرکتهای تجاری و تولید و توسعه فن آوری و نیز برندهای معتبر وجود دارد . در اینصورت هم برای دریافت شرایط میتوانید با ما تماس بگیرید .

   

 

         در امتداد تحولات عمده ای كه شکوفائی صنعت آی - تی در همه ابعاد زندگی بشر امروز ايجاد كرده است، زندگی روزمره مردم هم دستخوش تغييراتی عمیق شده است. از تغذیه و خواب گرفته تا ورزش، تحصیل، ارتباطات اجتماعی و تجارت ( خرید و فروش ) !

در اين ميان اصل صرفه جويی در زمان، انرژی  و هزينه، و نيز اهميت كسب اطلاعات كافی و موثق در حداقل زمان،  نياز غير قابل انکار کاربران وب است. امروزه و در كشورهای توسعه یافته كم اتفاق میافتد که كسی مثلا برای خريدن يك دستگاه رايانه همراه اتومبيل خود را روشن كرده و يا با صرف يك روز وقت به مراكز خريد واقع در چند كيلومتری محل كار يا زندگی خود برود.  زيرا فضای وب این كار را برای او سریعتر، آسانتر ، آگاهانه تر و ارزانتر كرده است.

 

 

الف - مزایای کاربران عادی و خریداران در میهن مارکت :

 

اهداف اصلی و اوليه ما ایجاد تسهیلات و مزایائی گسترده  و با کیفیت برای خریداران و کاربران جویای اطلاعات میباشد كه بخشی از آن مزايا به شرح ذيل خلاصه ميگردد:

 

 

یک ) صرفه جويی در وقت، انرژی و هزينه ها برای كسب اطلاعات یا ثبت خرید کالاها از فروشنده انتخاب شده توسط خود خریدار،  حتی نيمه های شب و روزهای تعطيل !

 

دو ) امكان دستيابی آسان و كافی به اطلاعات موثق و غير جانبدارانه در مورد كالاها و امکارن مقایسه برخی گروه های کالاها .

 

سه ) استفاده از ساعت های غير مفيد و يا ساعات تعطيل فروشگاه ها جهت مطالعه و انتخاب كالای مورد نظر خود.

 

 

چهار ) آشنائی با نزديكترين و در دسترس ترين فروشندگان معتبر و انتخاب به صلاحدید کاربر .

 

پنج ) اطمينان از خريد كالا به پايينترين قيمت ممكن با توجه به سامانه رقابتی موجود ميان فروشندگان.

 

شش ) آشنايی دقيق با كيفيت و نام های مختلف شركت های پشتیبانی كننده كالاها.

 

هفت ) خواندن نظرات درج شده احتمالی افراد مختلف اعم از آگاهان بازار و مصرف كنندگان قبلی كالای مورد نظر کاربر در صفحه مشخصات كالا.

 

هشت )  امکان مطالعه جامع اخبار کالاها ، شرکتها و تکنولوژی در زمینه های مختلف در کنار مطالعه گزیده اخبار روز .

 

نه ) امکان درج آگهی کالاهای دست دوم و خدمات خود و نیز درمقابل امکان خرید کالاهای دست دوم باکیفیت و قیمت بسیار مناسب بجای هزینه خرید کالاهای نو و آشنائی با طیف گسترده ارائه دهنده خدمات ، در بخش آگهی نامه میهن مارکت .

 

ده ) امکان مشاهده قیمت لحظه ای ارز و سکه و طلا .

 

یازده ) امکان پرداخت قبوض شهری و تلفن ، خرید کارت شارژ تلفنهای همراه ، خرید اعتبار تلفن خارج از کشور ، خرید لایسنس ضد ویروس ارجینال و غیره .

 

و بیشتر از اینها ، که کشف و بهره بردن از آنها را به خودتان میسپاریم ..

 

 

 

 

 

 

ب - مزایای استفاده فروشندگان و کاربران تجاری در میهن مارکت :

 

 

یک ) ورود به دنيای تجارت الكترونيكی بعنوان اولين قدم.

 

دو ) انجام تبليغاتی مدرن و پويا كه به شما اين امكان را مي دهد كه اولا از ميزان بازتاب تبليغاتتان ( بخصوص در صورت داشتن وب سايت اختصاصی ) آگاه باشيد و ثانيا با امكان تغيير آنلاين در كيفيت و كميت ارائه محصولاتتان، روند موفقيت و پيشرفت تبليغ و فروشتان در دستان خودتان و در راستای سیاستهایتان باشد.( مزيتی كه در هيچ نوع تبليغ ديگری وجود ندارد. )

 

سه ) امكان شركت همزمان و عادلانه طيف گسترده ای از فروشندگان ( اعم از فروشندگان جزء و عمده ) در كنار يكديگر.

 

چهار ) گسترش بازه جغرافيايی، محيطی و طبقه بندیهای مشتريان خود به شكل نامحدود در سراسر ايران و حتی ندرتا خارج از ایران .

 

پنج ) اطلاع رسانی بسيار سريع از كالاهای جديد خود با ارائه آنها به صورت كالاهای ليست، و يا با تبليغ خاص آن كالا بصورت بنریا پیشنهاد درج خبر اختصاصی برای آنها.

 

شش ) آشنايی بيشتر با همكاران خود جهت گسترش زمينه همكاري های فيمابين و رفع نياز های احتمالی.

 

هفت ) استفاده از زمان های خاص غير كاری ( مثلا ساعات ميانی شب و يا روزهای تعطيل ) برای انجام امور تبليغاتی و به روز كردن كالاها و يا قيمت های آنها و همینطور کسب اطلاعات بیشتر در مورد اتفاقات جاری بازار هدف خود .

 

هشت ) امكان افزايش ساعات كاری فروشگاه ( مجازی ) شما به 24 ساعت كاری و نيز روزهای تعطيل ( حداقل در حد مشاهده و انتخاب كالاهای شما توسط بازديد كنندگان ).

 

نه ) امکان یکبار استفاده رایگان کاربران تجاری در دوره های زمانی مختلف برای بسیاری از شاخه های کاری در میهن مارکت به منظور آشنائی با محیط و رصد میزان بازخورد سایت برای فعالیت تجاری مورد نظر متقاضی .

 

و بسیاری دیگر از مزایا که کشف و استفاده از آن را به کاربران تجاری متقاضی میسپاریم ..

 

 

 ايده “ ميهن ماركت "  به شكل جامع، برای اولين بار در ايران و با بهره گيری تجربی و فنی از نمونه های موفق در اروپا و آمريكا توسط يك تيم كاری مجرب و طی يكسال كار و تحقيق ( 1387-1388 ) شکل گرفت و از 19 مرداد ماه 1388 بشکل عملی شروع به فعاليت نمود.

جهت اطلاعات بازدیدکنندگان ، صاحب ایده و امتیاز این تارنما آقای مهندس محمدسعید یگانه نیا میباشند .

 

در پايان باتوجه به اينكه هيچ حركت و پروژه خدماتی مرتبط با اجتماع  وجود ندارد كه بتواند بدون دريافت نظرات و پيشنهادات استفاده كنندگان امكان پيشرفت و حتی حفظ كيفيت ارائه خدمات خود را داشته باشد، از شما صميمانه تقاضا ميگردد كه اين امكان را با ايجاد و حفظ ارتباط از ما دريغ نفرماييد.

 

 

                       با تجديد احترام و ارادت

                        مديريت ميهن ماركت